Je kan het dus welquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
Complimenten aan @:3rr0r voor een mooie OP
Aye, ik heb het wel gehad met het gespeculeer, tijd om het op de baan te (laten) zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:03 schreef R-woud93 het volgende:
Kan weinig live zien helaas, maar wel blij dat het weer los gaat
Er zit een gat in de auto 🧐quote:
Wat ziet hij er ineens relatief normaal uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mooie OP @:3rror
[ afbeelding ]
Prima pakje van Hamilton.
Leclerc, tenzij Russel weer iemand DNF-ed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal als eerste zijn auto in een bandenstapel/muur zetten? Stroll, Tsunoda of misschien wel debutant Sargaent?
Stroll, omdat er geen Mick en Goatifi meer op de grid staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal als eerste zijn auto in een bandenstapel/muur zetten? Stroll, Tsunoda of misschien wel debutant Sargaent?
Jij weet niet meer wat de eerste crash van vorig jaar wasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stroll, omdat er geen Mick en Goatifi meer op de grid staan
Dat was vorig jaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet niet meer wat de eerste crash van vorig jaar was
Niet.quote:
Die gun ik het ook wel en als die auto snel blijkt zal hij moeten oogsten in het begin van het seizoen want ik zie dat niet het hele jaar duren.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sterke reply wel. Daar heeft niemand van terug.
🧐 regels zijn regels.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
The saga continues. Wat een gezeur weer. Als die man sieraden wil dragen, doet hij dat toch lekker, hij is de enige die er last van heeft.
lijkt wel een Pooierquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mooie OP @:3rror
[ afbeelding ]
Prima pakje van Hamilton.
Eerste echt test is de quali morgen. Vandaag zal er nog wel wat zand gestrooid worden her en der.quote:
Als je niet snapt dat de FIA er alles mee te winnen heeft dat de veiligheid niet in het geding komt, leef je wel heel erg ver in het verleden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
The saga continues. Wat een gezeur weer. Als die man sieraden wil dragen, doet hij dat toch lekker, hij is de enige die er last van heeft.
Nope. Door het dragen van sieraden kunnen ze hem in het geval van een crash, indien nodig, bijvoorbeeld niet in een MRI scanner leggen, zonder die sieraden te verwijderen. Dus de hulp van medisch personeel wordt hierdoor bemoeilijkt, wat tot potentiële levensgevaarlijke situaties kan leiden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Zeg dat tegen Lewis. Als hij zijn veiligheid niet belangrijk vindt, kan hij heus wel een papiertje ondertekenen dat hij verantwoordelijk is voor het risico. Als de FIA dat niet wil en dit zo'n belangrijk issue vindt, geven ze hem maar een rijverbod.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat de FIA er alles mee te winnen heeft dat de veiligheid niet in het geding komt, leef je wel heel erg ver in het verleden.
Zoals ik schreef, Lewis heeft daar last van. Hij wil dat risico nemen. Als dat niet mag van de FIA, dan moeten ze grenzen stellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope. Door het dragen van sieraden kunnen ze hem in het geval van een crash, indien nodig, bijvoorbeeld niet in een MRI scanner leggen, zonder die sieraden te verwijderen. Dus de hulp van medisch personeel wordt hierdoor bemoeilijkt, wat tot potentiële levensgevaarlijke situaties kan leiden.
Daarnaast is het mogelijk dat bij een brand a la Grosjean die sieraden aan zijn lichaam vastsmelten.
Tja, als je team constant roept dat de regels de regels zijn en iedereen zich aan de regels moet houden dan is het nogal logische dat men de regels ook op dat team toepast.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Die grenzen zijn er en dat staat in de regelementen. Oftewel, Hamilton moet niet zo janken en gewoon de regels volgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zoals ik schreef, Lewis heeft daar last van. Hij wil dat risico nemen. Als dat niet mag van de FIA, dan moeten ze grenzen stellen.
komt maar door 1 persoon......quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ah heerlijk, lekker beginnen met controverse rondom sieraden, lang leve f1
12:30 uur.quote:
Ik kijk nooit met Nederlands maar denk alleen bij de race dat dat beschikbaar is. Of het ligt aan welke taal je je account hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk nu via f1tv, maar NL commentaar wordt niet doorgegeven? (Andere talen werken wel)
Engels ook prima hoor, maar vroeg me af of het aan mij ligt of dat dit een VP faal is.
Frans, Duits, Spaans werkt allemaal, alleen de optie Nederlands doet niks. Account is Nederlands.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kijk nooit met Nederlands maar denk alleen bij de race dat dat beschikbaar is. Of het ligt aan welke taal je je account hebt.
Werkt bij mij ook niet. Dan maar met GPradioquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk nu via f1tv, maar NL commentaar wordt niet doorgegeven? (Andere talen werken wel)
Engels ook prima hoor, maar vroeg me af of het aan mij ligt of dat dit een VP faal is.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Frans, Duits, Spaans werkt allemaal, alleen de optie Nederlands doet niks. Account is Nederlands.
Oh nu komt er ineens wel geluid
Zit je wel op .be?quote:
Welcome to the light side.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef rotaderp44 het volgende:
engelse commentaar wel 10x beter dan dat van ViaTroep
Ik heb hem met VPN inmiddels aan de praat en gesynchroniseerd via de .be site.quote:
ik zit op grandprixradio.be via een VPN maar nog steeds muziek..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zit op grandprixradio.be via een VPN maar nog steeds muziek..
andere wel commentaar?Je moet wel ff op GPR met commentaar klikken. Is dat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zit op grandprixradio.be via een VPN maar nog steeds muziek..
andere wel commentaar?Geven ze wel commentaar bij de VTs? Of doen ze alleen de kwalificatie en de race?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
gedaan, ik zie staan "Koen bakker Meinder van Buuren" maar hoor muziek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet wel ff op GPR met commentaar klikken. Is dat het?
Dan weet ik het ook niet. Nadat ik de VPN aangezet had en refreshed had, kreeg ik commentaar toen ik daar op klikte.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
gedaan, ik zie staan "Koen bakker Meinder van Buuren" maar hoor muziek.
Je moet dus vanuit België luisteren 😒quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zou niet hoeven via de appquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je moet dus vanuit België luisteren 😒
Hier ook ja, enkel muziek in de app, ondanks dat in de app wel direct zou moeten werkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Via de app krijg ik geen commentaar te horen, alleen muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet wel ff op GPR met commentaar klikken. Is dat het?
Zal wel goed komen durende het seizoen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsunoda kan er helemaal niets van. Als je die niet verslaat ga je het zwaar krijgen.
Op dit moment zelfs tweedequote:
Net als Bottas die ook vaak de eerste race won en daarna weer afhaakte.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gaat denken nu, dat die mee kan strijden om de titel
Misschien speelt Max een beetje met hem, om er vervolgens dik onder te duikenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gaat denken nu, dat die mee kan strijden om de titel
krijg het niet aan de gang.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Nadat ik de VPN aangezet had en refreshed had, kreeg ik commentaar toen ik daar op klikte.
Ja volgens mij haakte Max af in sector 2 en 3.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien speelt Max een beetje met hem, om er vervolgens dik onder te duiken
Schippersbuurt, Falconplein.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
krijg het niet aan de gang.
zojuist een bod gedaan op een huis in Antwerpen.
Hij heeft pittige sushi opquote:
Water is nat.quote:
En dan nog weet Max ermee te winnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, de auto is nu eenmaal om perez heen gebouwd.
Wat lastiger om op deze baan te crashen en de gehele baan te blokkeren, zoals in Monaco 2022quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Q3 laatste minuut weten we pas wat. As usual
Nou zo saai is het nietquote:
Hij heeft toch geld zat om die eventuele disfigurement weer te rectificerenquote:
Lewis vs FIA: 1 - 0quote:
Ach dat trekt wel weer bij.quote:
#TeamLH zal wel pure nobs aan het doen zijn op twitterquote:
Eerder knobs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#TeamLH zal wel pure nobs aan het doen zijn op twitter
Leclerc reed ook op mediums?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Sjemmert het volgende:
34.2 van Leclerc is vergelijkbaar met wat Perez deed op mediums
quote:
quote:
De raket van Alpine wil maar niet vliegen.quote:
Stroll rijdt zonder polsen, dus dat is toch best knap.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Aston Martin echt wat wil dan moeten ze een betere coureur in die 2e auto zetten.
Vinger aan de polsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Stroll rijdt zonder polsen, dus dat is toch best knap.
FP zegt niksquote:
Ja, dat probleem zit in wagen #44.quote:
Door die neuspiercing, extra gewichtquote:
Ik zit altijd in de ontkenningsfasequote:
Hij heeft er nu twee, dus dat tikt wel aan ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door die neuspiercing, extra gewicht
Dat was in Spa ook zo hilarischquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef rotaderp44 het volgende:
zie je het al voor je.....Alonso met Hamilton vechten voor positie......
dat word hilarisch
Voorlopig zit Lewis nog niet in de buurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef rotaderp44 het volgende:
zie je het al voor je.....Alonso met Hamilton vechten voor positie......
dat word hilarisch
Welk jaar?quote:
Die kwalificatie in 2007quote:
Ferrari hun vleugel die op 1 punt bevestiging werkt ging niet goed en zwieperde van links naar rechts. Sainz 360 spin. Alonso deed het goed. Checo > Max.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:48 schreef Tarado het volgende:
Ik heb niks gezien, kwam net even slecht uit, nog opzienbarende feitjes?
Volgens mij is dit wat ook vorig jaar eruit is gekomen.quote:
Geen runs op soft en op medium in de buurt van Alfa Romeo zoals verwacht werd.quote:
Nog 2 FP's te gaan, lossen ze wel op.quote:
Heel interessant 🧐quote:
quote:
Als ik wat te zeggen heb. Het is maar een FP. Ik kijk i.i.g. wélquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je wel wat posten? Ik heb bijna geen post van je gezien tijdens FP1
Scheelt gewichtquote:
Rijdende chicanequote:
Hm. Moet mss eigenlijk in het 'shownieuws' F1-topic, maar: wie de billen brandt, moet op de blaren zitten...?quote:
Alles kapoet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn de rondetijden? En de sectortijden etc?
Kapoet denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat gaat zo leuk worden tijdens de races als ze concurreren moeten in het achterveldquote:
Ze hebben dat toch vorige week getestquote:
Met een Williamsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat gaat zo leuk worden tijdens de races als ze concurreren moeten in het achterveld
Heb je nog een device om een app op te draaien tegelijk? En een abo op F1 TV Pro?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank voor de tipsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je nog een device om een app op te draaien tegelijk? En een abo op F1 TV Pro?
Dan kan je met de app "Formula 1" ook meteen 'Live Timing' kijken (en alle board/ teamradio luisteren, en ook evt. radio-commentaar van BBC5 beluisteren).
Viaplay-kijker? Of nog anders?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de tipsMaar ik heb geen abbo op F1TV.
Ik kijk Viaplay inderdaadquote:
Huhquote:
Is hij bijgelovigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Vermoed dat hij de openingsrace niet wil winnen
quote:
Eén van de 23,4 procentquote:
Whoop whoop - soft tires ftw!quote:
Live timing gaf Yuki aanquote:
Ik zag toch echt #21. Dat is Nyckquote:
Bijzondr dat die groene het ineens zo goed doetquote:
Vettel nu schuimbekkend op de bank thuis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bijzondr dat die groene het ineens zo goed doet
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Einde tijdperk VER
Begin tijdperk ALO, three time champ confirmed
Ik zie ze ook niet het WDC binnenhalen met Alonsoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:31 schreef Rianne84 het volgende:
Jammer voor AM dat ze het WCC niet zullen binnenhalen.
Dat zagen we toch ook toen ze de Mercedes kopieerden? Afwachten of ze dat het hele seizoen vol kunnen houden (en sowieso hoe het morgen en zondag gaat)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bijzondr dat die groene het ineens zo goed doet
Jij weetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
It aint over untill the full season is over, natuurlijk
Ervaring dat ze in de loop van het seizoen niet doorontwikkelenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zagen we toch ook toen ze de Mercedes kopieerden? Afwachten of ze dat het hele seizoen vol kunnen houden (en sowieso hoe het morgen en zondag gaat)
Dat was vorig jaar al zoquote:
Haalt niet het MAX-imale eruit nee.quote:
Ik denk dat als ie het salarisstrookje van Alonso onder ogen krijgt dat ie dan helemaal een hartverzakking krijgtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vettel nu schuimbekkend op de bank thuis.
ja, want ik heb een glazen bol.quote:
Denk dat het salaris van Vettel niet zoveel verschilde met dat van Alonso nuquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat als ie het salarisstrookje van Alonso onder ogen krijgt dat ie dan helemaal een hartverzakking krijgt
Tijdens P2 zo'n conclusie vind ik toch maar eigenaardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Einde tijdperk VER
Begin tijdperk ALO, three time champ confirmed
wishful thinking?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijdens P2 zo'n conclusie vind ik toch maar eigenaardig.
Hij lijkt nu al last van z'n polsen te hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of Stroll zondag wel raced.
Haal lijkt maar weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij lijkt nu al last van z'n polsen te hebben.
Sky heeft het er net over; "zal Lance zijn ego opzij kunnen zetten en zeggen niet te racen, omdat het mogelijk meer schade aan de pols kan brengen...?"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of Stroll zondag wel raced.
Hoe is hij door de medische keuring gekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij lijkt nu al last van z'n polsen te hebben.
die boardradio bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is bevestiging dat Stroll zaterdag en zondag beter niet kan rijden
Wel positief dat-ie nu al zo dicht op Tsunoda zit imho!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vrees wel een beetje voor DEV.
Die moet gewoon uitrijden en kilometers maken, meer niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
MERC in het middenveld is gewoon schitterend. Ik vrees wel een beetje voor DEV.
Egoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Tijn het volgende:
Het was natuurlijk sowieso gekkenwerk om te denken dat je in een week herstelt van zoiets. Hij is nota bene geopereerd.
Waarom had ie dat dan niet vanochtend gezegd dan kon nu drugovic rijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Tijn het volgende:
Het was natuurlijk sowieso gekkenwerk om te denken dat je in een week herstelt van zoiets. Hij is nota bene geopereerd.
[boardradio Alpine -> STR] : moeilijk verstaan , maar in de achtergrond zegt Stroll idd iets terug met 'it's the hands' ......quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
die boardradio bedoel je?
ff terugluisteren.
Hij zegt "I can't with these hands"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
[boardradio Alpine -> STR] : moeilijk verstaan , maar in de achtergrond zegt Stroll idd iets terug met 'it's the hands' ......
.........
Egoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom had ie dat dan niet vanochtend gezegd dan kon nu drugovic rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |