Net als Bottas die ook vaak de eerste race won en daarna weer afhaakte.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gaat denken nu, dat die mee kan strijden om de titel
Misschien speelt Max een beetje met hem, om er vervolgens dik onder te duikenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gaat denken nu, dat die mee kan strijden om de titel
krijg het niet aan de gang.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Nadat ik de VPN aangezet had en refreshed had, kreeg ik commentaar toen ik daar op klikte.
Ja volgens mij haakte Max af in sector 2 en 3.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien speelt Max een beetje met hem, om er vervolgens dik onder te duiken
Schippersbuurt, Falconplein.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
krijg het niet aan de gang.
zojuist een bod gedaan op een huis in Antwerpen.
Hij heeft pittige sushi opquote:
Water is nat.quote:
En dan nog weet Max ermee te winnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, de auto is nu eenmaal om perez heen gebouwd.
Wat lastiger om op deze baan te crashen en de gehele baan te blokkeren, zoals in Monaco 2022quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Q3 laatste minuut weten we pas wat. As usual
Nou zo saai is het nietquote:
Hij heeft toch geld zat om die eventuele disfigurement weer te rectificerenquote:
Lewis vs FIA: 1 - 0quote:
Ach dat trekt wel weer bij.quote:
#TeamLH zal wel pure nobs aan het doen zijn op twitterquote:
Eerder knobs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#TeamLH zal wel pure nobs aan het doen zijn op twitter
Leclerc reed ook op mediums?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Sjemmert het volgende:
34.2 van Leclerc is vergelijkbaar met wat Perez deed op mediums
quote:
quote:
De raket van Alpine wil maar niet vliegen.quote:
Stroll rijdt zonder polsen, dus dat is toch best knap.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Aston Martin echt wat wil dan moeten ze een betere coureur in die 2e auto zetten.
Vinger aan de polsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Stroll rijdt zonder polsen, dus dat is toch best knap.
FP zegt niksquote:
Ja, dat probleem zit in wagen #44.quote:
Door die neuspiercing, extra gewichtquote:
Ik zit altijd in de ontkenningsfasequote:
Hij heeft er nu twee, dus dat tikt wel aan ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door die neuspiercing, extra gewicht
Dat was in Spa ook zo hilarischquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef rotaderp44 het volgende:
zie je het al voor je.....Alonso met Hamilton vechten voor positie......
dat word hilarisch
Voorlopig zit Lewis nog niet in de buurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef rotaderp44 het volgende:
zie je het al voor je.....Alonso met Hamilton vechten voor positie......
dat word hilarisch
Welk jaar?quote:
Die kwalificatie in 2007quote:
Ferrari hun vleugel die op 1 punt bevestiging werkt ging niet goed en zwieperde van links naar rechts. Sainz 360 spin. Alonso deed het goed. Checo > Max.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:48 schreef Tarado het volgende:
Ik heb niks gezien, kwam net even slecht uit, nog opzienbarende feitjes?
Volgens mij is dit wat ook vorig jaar eruit is gekomen.quote:
Geen runs op soft en op medium in de buurt van Alfa Romeo zoals verwacht werd.quote:
Nog 2 FP's te gaan, lossen ze wel op.quote:
Heel interessant 🧐quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |