Eerder knobs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#TeamLH zal wel pure nobs aan het doen zijn op twitter
Leclerc reed ook op mediums?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Sjemmert het volgende:
34.2 van Leclerc is vergelijkbaar met wat Perez deed op mediums
quote:
quote:
De raket van Alpine wil maar niet vliegen.quote:
Stroll rijdt zonder polsen, dus dat is toch best knap.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Aston Martin echt wat wil dan moeten ze een betere coureur in die 2e auto zetten.
Vinger aan de polsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Stroll rijdt zonder polsen, dus dat is toch best knap.
FP zegt niksquote:
Ja, dat probleem zit in wagen #44.quote:
Door die neuspiercing, extra gewichtquote:
Ik zit altijd in de ontkenningsfasequote:
Hij heeft er nu twee, dus dat tikt wel aan ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door die neuspiercing, extra gewicht
Dat was in Spa ook zo hilarischquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef rotaderp44 het volgende:
zie je het al voor je.....Alonso met Hamilton vechten voor positie......
dat word hilarisch
Voorlopig zit Lewis nog niet in de buurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef rotaderp44 het volgende:
zie je het al voor je.....Alonso met Hamilton vechten voor positie......
dat word hilarisch
Welk jaar?quote:
Die kwalificatie in 2007quote:
Ferrari hun vleugel die op 1 punt bevestiging werkt ging niet goed en zwieperde van links naar rechts. Sainz 360 spin. Alonso deed het goed. Checo > Max.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:48 schreef Tarado het volgende:
Ik heb niks gezien, kwam net even slecht uit, nog opzienbarende feitjes?
Volgens mij is dit wat ook vorig jaar eruit is gekomen.quote:
Geen runs op soft en op medium in de buurt van Alfa Romeo zoals verwacht werd.quote:
Nog 2 FP's te gaan, lossen ze wel op.quote:
Heel interessant 🧐quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |