Denk dat het salaris van Vettel niet zoveel verschilde met dat van Alonso nuquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat als ie het salarisstrookje van Alonso onder ogen krijgt dat ie dan helemaal een hartverzakking krijgt
Tijdens P2 zo'n conclusie vind ik toch maar eigenaardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Einde tijdperk VER
Begin tijdperk ALO, three time champ confirmed
wishful thinking?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijdens P2 zo'n conclusie vind ik toch maar eigenaardig.
Hij lijkt nu al last van z'n polsen te hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of Stroll zondag wel raced.
Haal lijkt maar weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij lijkt nu al last van z'n polsen te hebben.
Sky heeft het er net over; "zal Lance zijn ego opzij kunnen zetten en zeggen niet te racen, omdat het mogelijk meer schade aan de pols kan brengen...?"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of Stroll zondag wel raced.
Hoe is hij door de medische keuring gekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij lijkt nu al last van z'n polsen te hebben.
die boardradio bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is bevestiging dat Stroll zaterdag en zondag beter niet kan rijden
Wel positief dat-ie nu al zo dicht op Tsunoda zit imho!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vrees wel een beetje voor DEV.
Die moet gewoon uitrijden en kilometers maken, meer niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
MERC in het middenveld is gewoon schitterend. Ik vrees wel een beetje voor DEV.
Egoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Tijn het volgende:
Het was natuurlijk sowieso gekkenwerk om te denken dat je in een week herstelt van zoiets. Hij is nota bene geopereerd.
Waarom had ie dat dan niet vanochtend gezegd dan kon nu drugovic rijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Tijn het volgende:
Het was natuurlijk sowieso gekkenwerk om te denken dat je in een week herstelt van zoiets. Hij is nota bene geopereerd.
[boardradio Alpine -> STR] : moeilijk verstaan , maar in de achtergrond zegt Stroll idd iets terug met 'it's the hands' ......quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
die boardradio bedoel je?
ff terugluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |