komt maar door 1 persoon......quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ah heerlijk, lekker beginnen met controverse rondom sieraden, lang leve f1
12:30 uur.quote:
Ik kijk nooit met Nederlands maar denk alleen bij de race dat dat beschikbaar is. Of het ligt aan welke taal je je account hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk nu via f1tv, maar NL commentaar wordt niet doorgegeven? (Andere talen werken wel)
Engels ook prima hoor, maar vroeg me af of het aan mij ligt of dat dit een VP faal is.
Frans, Duits, Spaans werkt allemaal, alleen de optie Nederlands doet niks. Account is Nederlands.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kijk nooit met Nederlands maar denk alleen bij de race dat dat beschikbaar is. Of het ligt aan welke taal je je account hebt.
Werkt bij mij ook niet. Dan maar met GPradioquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk nu via f1tv, maar NL commentaar wordt niet doorgegeven? (Andere talen werken wel)
Engels ook prima hoor, maar vroeg me af of het aan mij ligt of dat dit een VP faal is.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Frans, Duits, Spaans werkt allemaal, alleen de optie Nederlands doet niks. Account is Nederlands.
Oh nu komt er ineens wel geluid
Zit je wel op .be?quote:
Welcome to the light side.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef rotaderp44 het volgende:
engelse commentaar wel 10x beter dan dat van ViaTroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |