Je kan het dus welquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
Complimenten aan @:3rr0r voor een mooie OP
Aye, ik heb het wel gehad met het gespeculeer, tijd om het op de baan te (laten) zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:03 schreef R-woud93 het volgende:
Kan weinig live zien helaas, maar wel blij dat het weer los gaat
Er zit een gat in de auto 🧐quote:
Wat ziet hij er ineens relatief normaal uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mooie OP @:3rror
[ afbeelding ]
Prima pakje van Hamilton.
Leclerc, tenzij Russel weer iemand DNF-ed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal als eerste zijn auto in een bandenstapel/muur zetten? Stroll, Tsunoda of misschien wel debutant Sargaent?
Stroll, omdat er geen Mick en Goatifi meer op de grid staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal als eerste zijn auto in een bandenstapel/muur zetten? Stroll, Tsunoda of misschien wel debutant Sargaent?
Jij weet niet meer wat de eerste crash van vorig jaar wasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stroll, omdat er geen Mick en Goatifi meer op de grid staan
Dat was vorig jaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet niet meer wat de eerste crash van vorig jaar was
Niet.quote:
Die gun ik het ook wel en als die auto snel blijkt zal hij moeten oogsten in het begin van het seizoen want ik zie dat niet het hele jaar duren.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sterke reply wel. Daar heeft niemand van terug.
🧐 regels zijn regels.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
The saga continues. Wat een gezeur weer. Als die man sieraden wil dragen, doet hij dat toch lekker, hij is de enige die er last van heeft.
lijkt wel een Pooierquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mooie OP @:3rror
[ afbeelding ]
Prima pakje van Hamilton.
Eerste echt test is de quali morgen. Vandaag zal er nog wel wat zand gestrooid worden her en der.quote:
Als je niet snapt dat de FIA er alles mee te winnen heeft dat de veiligheid niet in het geding komt, leef je wel heel erg ver in het verleden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
The saga continues. Wat een gezeur weer. Als die man sieraden wil dragen, doet hij dat toch lekker, hij is de enige die er last van heeft.
Nope. Door het dragen van sieraden kunnen ze hem in het geval van een crash, indien nodig, bijvoorbeeld niet in een MRI scanner leggen, zonder die sieraden te verwijderen. Dus de hulp van medisch personeel wordt hierdoor bemoeilijkt, wat tot potentiële levensgevaarlijke situaties kan leiden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Zeg dat tegen Lewis. Als hij zijn veiligheid niet belangrijk vindt, kan hij heus wel een papiertje ondertekenen dat hij verantwoordelijk is voor het risico. Als de FIA dat niet wil en dit zo'n belangrijk issue vindt, geven ze hem maar een rijverbod.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat de FIA er alles mee te winnen heeft dat de veiligheid niet in het geding komt, leef je wel heel erg ver in het verleden.
Zoals ik schreef, Lewis heeft daar last van. Hij wil dat risico nemen. Als dat niet mag van de FIA, dan moeten ze grenzen stellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope. Door het dragen van sieraden kunnen ze hem in het geval van een crash, indien nodig, bijvoorbeeld niet in een MRI scanner leggen, zonder die sieraden te verwijderen. Dus de hulp van medisch personeel wordt hierdoor bemoeilijkt, wat tot potentiële levensgevaarlijke situaties kan leiden.
Daarnaast is het mogelijk dat bij een brand a la Grosjean die sieraden aan zijn lichaam vastsmelten.
Tja, als je team constant roept dat de regels de regels zijn en iedereen zich aan de regels moet houden dan is het nogal logische dat men de regels ook op dat team toepast.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Die grenzen zijn er en dat staat in de regelementen. Oftewel, Hamilton moet niet zo janken en gewoon de regels volgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zoals ik schreef, Lewis heeft daar last van. Hij wil dat risico nemen. Als dat niet mag van de FIA, dan moeten ze grenzen stellen.
komt maar door 1 persoon......quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Ah heerlijk, lekker beginnen met controverse rondom sieraden, lang leve f1
12:30 uur.quote:
Ik kijk nooit met Nederlands maar denk alleen bij de race dat dat beschikbaar is. Of het ligt aan welke taal je je account hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk nu via f1tv, maar NL commentaar wordt niet doorgegeven? (Andere talen werken wel)
Engels ook prima hoor, maar vroeg me af of het aan mij ligt of dat dit een VP faal is.
Frans, Duits, Spaans werkt allemaal, alleen de optie Nederlands doet niks. Account is Nederlands.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kijk nooit met Nederlands maar denk alleen bij de race dat dat beschikbaar is. Of het ligt aan welke taal je je account hebt.
Werkt bij mij ook niet. Dan maar met GPradioquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk nu via f1tv, maar NL commentaar wordt niet doorgegeven? (Andere talen werken wel)
Engels ook prima hoor, maar vroeg me af of het aan mij ligt of dat dit een VP faal is.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Frans, Duits, Spaans werkt allemaal, alleen de optie Nederlands doet niks. Account is Nederlands.
Oh nu komt er ineens wel geluid
Zit je wel op .be?quote:
Welcome to the light side.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef rotaderp44 het volgende:
engelse commentaar wel 10x beter dan dat van ViaTroep
Ik heb hem met VPN inmiddels aan de praat en gesynchroniseerd via de .be site.quote:
ik zit op grandprixradio.be via een VPN maar nog steeds muziek..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zit op grandprixradio.be via een VPN maar nog steeds muziek..
andere wel commentaar?Je moet wel ff op GPR met commentaar klikken. Is dat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zit op grandprixradio.be via een VPN maar nog steeds muziek..
andere wel commentaar?Geven ze wel commentaar bij de VTs? Of doen ze alleen de kwalificatie en de race?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
gedaan, ik zie staan "Koen bakker Meinder van Buuren" maar hoor muziek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet wel ff op GPR met commentaar klikken. Is dat het?
Dan weet ik het ook niet. Nadat ik de VPN aangezet had en refreshed had, kreeg ik commentaar toen ik daar op klikte.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
gedaan, ik zie staan "Koen bakker Meinder van Buuren" maar hoor muziek.
Je moet dus vanuit België luisteren 😒quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zou niet hoeven via de appquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je moet dus vanuit België luisteren 😒
Hier ook ja, enkel muziek in de app, ondanks dat in de app wel direct zou moeten werkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Via de app krijg ik geen commentaar te horen, alleen muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet wel ff op GPR met commentaar klikken. Is dat het?
Zal wel goed komen durende het seizoen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsunoda kan er helemaal niets van. Als je die niet verslaat ga je het zwaar krijgen.
Op dit moment zelfs tweedequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |