Zoiets (met terugwerkende kracht ook nog) bewijzen is natuurlijk heel lastig. Zeker omdat 'bewijs' vernietigd kan worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is geen feit maar gewoon klinkklare onzin. Bewijs namelijk maar even.
Feli, @Tijn !quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
@:Tijn is jarig en is 40 geworden.Ik hoop dat Max hem een pole position cadeau doet morgen vanmiddag.
Vorig jaar waren er users die eind mei nog dachten dat er zandzakken te dumpen warenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanmiddag gaan alle zandzakken eruit.
Als je beweert moet je bewijzen. Hele simpele wet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets (met terugwerkende kracht ook nog) bewijzen is natuurlijk heel lastig. Zeker omdat 'bewijs' vernietigd kan worden.
Maar ik vind het niet per se meteen "onzin", want ook dát is niet te bewijzen (en een mening)
Dit zijn twee verschillende onderwerpen.quote:Andere voorbeelden zijn o.a. FIArrari, de FIA die de hand boven Fellali hield... en bijvoorbeeld bepaalde vleugels, bodems en wat-zit-er-nog-meer-op-een-F1-auto goedkeurde dan wel oogluikend toestond.
Ferrari heeft centen zat voor vele ontwikkeling, dus kon ook veel uitproberen.
Onzin? Nee, dat zou ik ook niet per se willen zeggen. Maar op z'n minst erg opvallend elke keer dat Hamilton met dingen wegkomt, of mild wegkomt.
Ik dacht dat we verlost waren van deze grapjesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:19 schreef Abdus18 het volgende:
Hey, ze hebben de zandzakken in de Merc gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |