Ah ja oké daar heeft ze inderdaad wel gelijk in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:40 schreef Redefine het volgende:
@:Strani
van diezelfde TS waar ik het over had in een ander topic over partime werken.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar het maakt toch niet uit dat mensen die niet relevant meer zijn van naam willen veranderen? Misschien noemt Ted de Braak zich voortaan wel Gerard Botervloot, ik vind het best.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:45 schreef Strani het volgende:
Caro Emerald die zichzelf dan opeens The Jordan wil noemen. Waarom doen mensen dit
Ja maar wat als ze weer relevant wordt Fred, wat doen we dan!?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het maakt toch niet uit dat mensen die niet relevant meer zijn van naam willen veranderen? Misschien noemt Ted de Braak zich voortaan wel Gerard Botervloot, ik vind het best.
Naar Jordanië verschepen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wat als ze weer relevant wordt Fred, wat doen we dan!?
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een kantoorbaan!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:57 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen, het is weer een ergerlijke ochtend op kantoor geweest. Nu de rest van de dag nog
Ze was de Caro Emerald-muziek behoorlijk zat en wilde wat anders doenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:45 schreef Strani het volgende:
Caro Emerald die zichzelf dan opeens The Jordan wil noemen. Waarom doen mensen dit
Ik denk dat dat slechts is wat ze het publiek vertelt. In realiteit wordt ze waarschijnlijk gezocht door de AIVD en heeft ze daarom haar identiteit veranderdquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze was de Caro Emerald-muziek behoorlijk zat en wilde wat anders doen
Ja precies. Ik snap ook niet helemaal waarom Strani zo graag Jan met de pet genoemd wil worden. Maar dat moet hij weten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het maakt toch niet uit dat mensen die niet relevant meer zijn van naam willen veranderen? Misschien noemt Ted de Braak zich voortaan wel Gerard Botervloot, ik vind het best.
Lekker koel in de aircoquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een kantoorbaan!
Zoals altijd volgen we Ockam's razor. Lijkt mij dat jij dan wel gelijk hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat slechts is wat ze het publiek vertelt. In realiteit wordt ze waarschijnlijk gezocht door de AIVD en heeft ze daarom haar identiteit veranderd
Wat vind je van Finland, want jij bent juist recent naar Electric Callboy concert gegaan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren Voyager met Promise geluisterd. Leuk liedje, ook al vind ik Dreamer beter
Je zou toch bijna met een noise cancelling koptelefoon op gaan zitten hè.. maar das dan weer te passief agressiefquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:57 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen, het is weer een ergerlijke ochtend op kantoor geweest. Nu de rest van de dag nog
Ook leukquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vind je van Finland, want jij bent juist recent naar Electric Callboy concert gegaan?
Hun eetlust zou ze wel spintaan vergaan als ze de geluiden van mijn collega horenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een kantoorbaan!
Net echt!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:09 schreef Strani het volgende:
Hier doet TAFKAC mee aan een ceremonie in de rivier de Jordaan:
[ afbeelding ]
Ja ik stond er zelf ook van te kijken. Ik heb ook meteen m'n baan opgegeven om verder te gaan als professioneel photoshopperquote:
Misschien moet je het toch eens opnemen zodat wij een oordeel kunnen vellen over of het echt zo erg is of dat het aan jou ligt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hun eetlust zou ze wel spintaan vergaan als ze de geluiden van mijn collega horen
Vraag ook om wat chips! Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:18 schreef Arizona het volgende:
Hij eet (smakt, kraakt) nu chips als lunch
Doe mij maar Nike Airquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Strani het volgende:
Hier staat onze held op het punt om aangereden te worden door een bakfietsvader. In de Jordaan.
[ afbeelding ]
Omdat ze uit de Jordaan komt. Echt waar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:45 schreef Strani het volgende:
“The Twent”quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat ze uit de Jordaan komt. Echt waar.
En op zich, ze heet ook geen Caro Emerald natuurlijk, dus wat maakt het uit.
Heikneuter, daar hebben de Common Linnets zich naar vernoemdquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
“The Twent”
Neh, ik hou het wel bij Arizona
Ik heb me Arizona genoemd omdat ik het daar zo ongelooflijk mooi vondquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heikneuter, daar hebben de Common Linnets zich naar vernoemd
AriTwenta is een goede middenweg.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb me Arizona genoemd omdat ik het daar zo ongelooflijk mooi vond
Binnenkort dus heel veel artiesten die Hospital heten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat ze uit de Jordaan komt. Echt waar.
En op zich, ze heet ook geen Caro Emerald natuurlijk, dus wat maakt het uit.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnenkort dus heel veel artiesten die Hospital heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Strani het volgende:
Hier staat onze held op het punt om aangereden te worden door een bakfietsvader. In de Jordaan.
[ afbeelding ]
Aspergesoep en knoflookstokbroodquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:46 schreef NailQueen het volgende:
En wat schaft de pot?
Ik heb domino's besteld
Aardappel en gehaktstoof met rijstquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:46 schreef NailQueen het volgende:
En wat schaft de pot?
Ik heb domino's besteld
Ik heb een uur geleden gegeten, dat komt wel heel dichtbij zo!quote:
Waarom de Hongaarse ESF-club naar mij genoemd is, hoor je dan weer niemand overquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook tegen jouw als Rogerio Epiales Griekenland in 2028 vertegenwoordig.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden gegeten, dat komt wel heel dichtbij zo!
Patat oorlog en een kroket!quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:46 schreef NailQueen het volgende:
En wat schaft de pot?
Ik heb domino's besteld
Bij verlies is het 'zij', bij winst is het 'wij'. Dat is toch wel een basisregel Em.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:38 schreef Em31 het volgende:
WIJ waren net bij het schaatsen trager dan Kazachstan #uitdatlicht
Ohja stomquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij verlies is het 'zij', bij winst is het 'wij'. Dat is toch wel een basisregel Em.
Precies. Wij wonnen eindelijk ons welverdiende goud op de 5Kquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij verlies is het 'zij', bij winst is het 'wij'. Dat is toch wel een basisregel Em.
Walgelijk! Ben blij dat ik het vandaag heb overgeslagenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja stomtot nu toe 1x goud, 2x geen goud, waardeloos WK dus.
Moet je het zelf ook opzoeken op Googlequote:Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
Was net in het dartcafé en er zaten 8 man van het Zweedse IFK Varnamo naast me. Spelen toch maar mooi op het hoogste niveau in Zweden.
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je het zelf ook opzoeken op Google
Nee, want onze Laurent (die zo dol is op Friesland) heeft wel goud!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Alwéér geen goud, Thialf kan toch wel gewoon dicht worden gegooid dus!
Ze maken maar hun eigen Friesland in Kaaaanadaaaa!quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, want onze Laurent (die zo dol is op Friesland) heeft wel goud!
Ik identificeer me gewoon met Canadezen hoor als dat uitkomt, ik ben een heel opportunistisch inclusief mens
Mijn half-Friese hart bloedt nu, Ham. Heel ergquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze maken maar hun eigen Friesland in Kaaaanadaaaa!
Doe uit dat licht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Alwéér geen goud, Thialf kan toch wel gewoon dicht worden gegooid dus!
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze maken maar hun eigen Friesland in Kaaaanadaaaa!
Gewoon een klein dorpquote:Jaarlijks ontmoeten zo'n 3.000 Friezen elkaar sinds 1968 in Ontario op de Friezendag.
Oké dus als ik jou wil ontmoeten op een meet dan is Ontario m'n beste kans.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een klein dorpdaarom kunnen ze zo goed schaatsen!
Ik woon toch niet in Canada beste jongenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dus als ik jou wil ontmoeten op een meet dan is Ontario m'n beste kans.
Nee maar had toch gekund, je bent toch Friesquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in Canada beste jongen
Maar die dag is toch voor Friezen die in Canada wonenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar had toch gekund, je bent toch Fries
Ja maar ze gaan toch niet je papieren bekijken of je daadwerkelijk daar woont Emquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar die dag is toch voor Friezen die in Canada wonenbeetje scherp blijven
Dan had je je patat wel met kaas en jus moeten eten vind ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, want onze Laurent (die zo dol is op Friesland) heeft wel goud!
Ik identificeer me gewoon met Canadezen hoor als dat uitkomt, ik ben een heel opportunistisch inclusief mens
Anders als een Aziaat gaan eten, lekker smakken en boeren enzoquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
Ik eet nu druiven en ik probeer dat heel luidruchtig te doen maar volgens mij werkt het niet echt
Flink noodles uit de soep slurpen zodat werkelijk ALLES onder de druppels komt te zittenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Anders als een Aziaat gaan eten, lekker smakken en boeren enzo
Beterschapquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Maar zal al wel gedeeld zijn al.
By the way, Ik heb Covid
By the way, Ik heb Covid
Beterschap.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:41 schreef Koen66 het volgende:
By the way, Ik heb Covid
By the way, Ik heb Covid
Ik heb de duitsers nog niet vergeven dat ze Electric Callboy niet hebben geselecteerd vorig jaar. Dan waren ze zeker niet laatste geworden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:42 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
Hallo Leute vandaag kiest Duitsland, zijn we allemaal helemaal fertig hiervoor, dit wordt óf een voorzichtige wederopstanding van onze Oosterburen óf een regelrechte Scheisseshow met epische gevolgen.
ik ben alweer vergeten wat ze hadden vorig jaar, ik had de vinger nog in m'n hoofd maar dat was dus 2021quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de duitsers nog niet vergeven dat ze Electric Callboy niet hebben geselecteerd vorig jaar. Dan waren ze zeker niet laatste geworden.
Ergens wel een mazzel want anders hadden misschien mensen nu gedacht dat Finland ze dit jaar na wil doen (alhoewel ik niet zodanig bekend ben met het oeuvre van Electric Callboy dat ik precies weet in hoeverre het overeenkomt).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de duitsers nog niet vergeven dat ze Electric Callboy niet hebben geselecteerd vorig jaar. Dan waren ze zeker niet laatste geworden.
Hun bekendste lied:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens wel een mazzel want anders hadden misschien mensen nu gedacht dat Finland ze dit jaar na wil doen (alhoewel ik niet zodanig bekend ben met het oeuvre van Electric Callboy dat ik precies weet in hoeverre het overeenkomt).
Vorig jaar was best prima (net zoals wij nu ‘best prima’ sturen) maar de Duitsers hebben wel door dat ‘best prima’ geen stemmen oplevert. Ik vrees alleen dat ze het verkeerde andere uiterste gaan kiezen.
Ja. Als de Duitsers met best prima komen dan krijgen ze niks. Andere landen kunnen daar nog wel mee weg komen voor een 18e plaats.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens wel een mazzel want anders hadden misschien mensen nu gedacht dat Finland ze dit jaar na wil doen (alhoewel ik niet zodanig bekend ben met het oeuvre van Electric Callboy dat ik precies weet in hoeverre het overeenkomt).
Vorig jaar was best prima (net zoals wij nu ‘best prima’ sturen) maar de Duitsers hebben wel door dat ‘best prima’ geen stemmen oplevert. Ik vrees alleen dat ze het verkeerde andere uiterste gaan kiezen.
Duitsland kennende zal het die laatste wel worden en dan ook de matigste keuze van de middle of the road nummersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef Momo het volgende:
Ik kan best moeilijk voorspellen wat Duitsland vanavond doet gaan ze voor een metalband, een schlagerzanger of weer een middle of the road nummer lol
Don’t feel hate!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Duitsland kennende zal het die laatste wel worden en dan ook de matigste keuze van de middle of the road nummers
Met het risico als een FOK’er te klinken, vind ik behalve LotL eigenlijk niets leuk in die voorrondequote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef Momo het volgende:
Ik kan best moeilijk voorspellen wat Duitsland vanavond doet gaan ze voor een metalband, een schlagerzanger of weer een middle of the road nummer lol
Een echt Duitse schlager zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |