Ah ja oké daar heeft ze inderdaad wel gelijk in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:40 schreef Redefine het volgende:
@:Strani
van diezelfde TS waar ik het over had in een ander topic over partime werken.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar het maakt toch niet uit dat mensen die niet relevant meer zijn van naam willen veranderen? Misschien noemt Ted de Braak zich voortaan wel Gerard Botervloot, ik vind het best.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:45 schreef Strani het volgende:
Caro Emerald die zichzelf dan opeens The Jordan wil noemen. Waarom doen mensen dit
Ja maar wat als ze weer relevant wordt Fred, wat doen we dan!?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het maakt toch niet uit dat mensen die niet relevant meer zijn van naam willen veranderen? Misschien noemt Ted de Braak zich voortaan wel Gerard Botervloot, ik vind het best.
Naar Jordanië verschepen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wat als ze weer relevant wordt Fred, wat doen we dan!?
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een kantoorbaan!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:57 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen, het is weer een ergerlijke ochtend op kantoor geweest. Nu de rest van de dag nog
Ze was de Caro Emerald-muziek behoorlijk zat en wilde wat anders doenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:45 schreef Strani het volgende:
Caro Emerald die zichzelf dan opeens The Jordan wil noemen. Waarom doen mensen dit
Ik denk dat dat slechts is wat ze het publiek vertelt. In realiteit wordt ze waarschijnlijk gezocht door de AIVD en heeft ze daarom haar identiteit veranderdquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze was de Caro Emerald-muziek behoorlijk zat en wilde wat anders doen
Ja precies. Ik snap ook niet helemaal waarom Strani zo graag Jan met de pet genoemd wil worden. Maar dat moet hij weten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het maakt toch niet uit dat mensen die niet relevant meer zijn van naam willen veranderen? Misschien noemt Ted de Braak zich voortaan wel Gerard Botervloot, ik vind het best.
Lekker koel in de aircoquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een kantoorbaan!
Zoals altijd volgen we Ockam's razor. Lijkt mij dat jij dan wel gelijk hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat slechts is wat ze het publiek vertelt. In realiteit wordt ze waarschijnlijk gezocht door de AIVD en heeft ze daarom haar identiteit veranderd
Wat vind je van Finland, want jij bent juist recent naar Electric Callboy concert gegaan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren Voyager met Promise geluisterd. Leuk liedje, ook al vind ik Dreamer beter
Je zou toch bijna met een noise cancelling koptelefoon op gaan zitten hè.. maar das dan weer te passief agressiefquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:57 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen, het is weer een ergerlijke ochtend op kantoor geweest. Nu de rest van de dag nog
Ook leukquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vind je van Finland, want jij bent juist recent naar Electric Callboy concert gegaan?
Hun eetlust zou ze wel spintaan vergaan als ze de geluiden van mijn collega horenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een kantoorbaan!
Net echt!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:09 schreef Strani het volgende:
Hier doet TAFKAC mee aan een ceremonie in de rivier de Jordaan:
[ afbeelding ]
Ja ik stond er zelf ook van te kijken. Ik heb ook meteen m'n baan opgegeven om verder te gaan als professioneel photoshopperquote:
Misschien moet je het toch eens opnemen zodat wij een oordeel kunnen vellen over of het echt zo erg is of dat het aan jou ligt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hun eetlust zou ze wel spintaan vergaan als ze de geluiden van mijn collega horen
Vraag ook om wat chips! Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:18 schreef Arizona het volgende:
Hij eet (smakt, kraakt) nu chips als lunch
Doe mij maar Nike Airquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Strani het volgende:
Hier staat onze held op het punt om aangereden te worden door een bakfietsvader. In de Jordaan.
[ afbeelding ]
Omdat ze uit de Jordaan komt. Echt waar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:45 schreef Strani het volgende:
“The Twent”quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat ze uit de Jordaan komt. Echt waar.
En op zich, ze heet ook geen Caro Emerald natuurlijk, dus wat maakt het uit.
Heikneuter, daar hebben de Common Linnets zich naar vernoemdquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
“The Twent”
Neh, ik hou het wel bij Arizona
Ik heb me Arizona genoemd omdat ik het daar zo ongelooflijk mooi vondquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heikneuter, daar hebben de Common Linnets zich naar vernoemd
AriTwenta is een goede middenweg.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb me Arizona genoemd omdat ik het daar zo ongelooflijk mooi vond
Binnenkort dus heel veel artiesten die Hospital heten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat ze uit de Jordaan komt. Echt waar.
En op zich, ze heet ook geen Caro Emerald natuurlijk, dus wat maakt het uit.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnenkort dus heel veel artiesten die Hospital heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Strani het volgende:
Hier staat onze held op het punt om aangereden te worden door een bakfietsvader. In de Jordaan.
[ afbeelding ]
Aspergesoep en knoflookstokbroodquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:46 schreef NailQueen het volgende:
En wat schaft de pot?
Ik heb domino's besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |