Maakt niet uit want als Bart voor die opdracht staat lost die m meteen op. Dit is echt iets voor hemquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar die weet dan wat er fout ging
Hahahaha ja die moet misschien er morgen om half zeven uit om te werken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
ali weer , erg voor de kijkers, vrouw nu nog wakker die moet misschien morgen vroeg werken
Dat is ook weer zo, die ziet het meteen idd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maakt niet uit want als Bart voor die opdracht staat lost die m meteen op. Dit is echt iets voor hem
Ja echt Ali die vrouw die dat wellicht om 20u heeft gepost... blijft speciaal op om u extra hints te geven. Die wil zelfs slaaptekort riskerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
ali weer , erg voor de kijkers, vrouw nu nog wakker die moet misschien morgen vroeg werken
Sorry als ik wat te snel was, had even gewachtquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:34 schreef tassie127 het volgende:
Sorry had het niet door dat ik last post had. TT mag blijven staan! Thanks stargazing
Ja daar waren ze buiten al over uit hahahquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Monique___ het volgende:
nu denkt hij weer eente hebben.. dieper insteken dat was
Hij snapt echt niks van bb hoe het werkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja echt Ali die vrouw die dat wellicht om 20u heeft gepost... blijft speciaal op om u extra hints te geven. Die wil zelfs slaaptekort riskeren
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Sorry als ik wat te snel was, had even gewacht
Geen probleemquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!
De camera's en het geluid gaan toch uit als we gaan slapenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij snapt echt niks van bb hoe het werkt.
Absoluut geen erg... we zullen er eens over blazenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!
Nee dat was het rode schepjequote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
weest memorabele moment van dit seizoen denk ik wel
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
weest memorabele moment van dit seizoen denk ik wel
Blazen of liever zuigen?????quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Absoluut geen erg... we zullen er eens over blazen
Als men de vraag zou stellen hoe vervang je een band van een autoquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:39 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
"Ik ben 35 en ik weet niet hoe ik van de ene kant naar de andere kant water moet brengen"
Nou, ik denk dat je wel andere tekortkomingen hebt die erger zijn in deze fase
Blaar op zijn voetquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:41 schreef tassie127 het volgende:
Oh even vraagje want sommigen hadden het blijkbaar wel gehoord, maar waarom had Jason de hele dag maar 1 sok aan?
Sorry als dit in de action had gemoeten
Is hij zijn speen weer kwijt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
kartkleuter heeft nu aandacht te kort..
staat stampvoetend aandacht te vragen maar ias zegt gewoon: slaapwel
Ik vind dat die kamer moet worden hernoemd naar de blauwe ballen kamer, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef Ptr67 het volgende:
Morgen in de DBK
Bart je zit met een dipje en bent teleurgesteld om Chiara's vertrek en dat het nu zeer stil is in de blauwe kamer ?
Kijk eens naar het filmpje van Ali's opdracht
Gelijk even ambu bellen, want die blijft in zijn lach
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Had niemand ff kunnen bellen
Alles gemist![]()
van alles 5 minuten en de uitzending is gevuldquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
montagestress wat ga je van deze dag laten zien allemaal op tv
hier gaat vast een filmpje van komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles gemist![]()
Sws Ali zijn game.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
montagestress wat ga je van deze dag laten zien allemaal op tv
Uitleg gevenquote:
Ja, die ga ik kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gaat vast een filmpje van komen
Is misschien maar goed... want je gaat je lach niet kunnen inhouden...quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles gemist![]()
Vergeet een twerkende Jolien en MA niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De uitzending van vrijdag wordt geweldig!
-nominaties
-duidelijkheid over Chiara haar vertrek
-Gaston en Leo die de tuinslangproef demonstreren, gemonteerd met verontwaardigde fragmenten uit dagboekkamer
Vergeet niet van te voren te gaan plassen, anders gaat het misschien mis!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Is misschien maar goed... want je gaat je lach niet kunnen inhouden...
Gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is van 7000 naar 15k volgers gegaan op een dag tijd
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Bang dat ze hem dicht gooit en dan wat missen
gezellig zonder lampenquote:
Denk dat FEBO er bewust voor kiest om zo weinig mogelijk nog het wat als negatief aan Chiara wordt verweten in beeld te brengenquote:
zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat FEBO er bewust voor kiest om zo weinig mogelijk nog het wat als negatief aan Chiara wordt verweten in beeld te brengen
We hebben weken aan negativiteit mogen zien vanuit Chiara, dat spoel je niet zo maar weg.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat FEBO er bewust voor kiest om zo weinig mogelijk nog het wat als negatief aan Chiara wordt verweten in beeld te brengen
ook van de anderen... maar daar gaat het 'm niet om...quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben weken aan negativiteit mogen zien vanuit Chiara, dat spoel je niet zo maar weg.
ook hier felicitationsquote:
ik gaa haar volgen als account weerquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is van 7000 naar 15k volgers gegaan op een dag tijd
Hoe bedoel je ? Het account is nu gewoon open en actiefquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa haar volgen als account weer
aktiv is
nee jemand zei is geslotenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Het account is nu gewoon open en actief
en wat weet je nu? is het echt wegenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
haar IG is csiddu. Profiel is openbaar
Ik kan er ook niet opquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Het account is nu gewoon open en actief
Haha ben gelukkig niks met schrikkeljaar maar blijf een oudje 😜quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ook hier felicitations
Hoop alleen dat je door de secret room slechts 1 jaartje bent opgeschoven ipv pakweg 5jaar
Enkel dat ze nu bij haar familie zit; en dat ze zo snel mogelijk onze vragen zal beantwoorden. Ook nog de woorden dat het maar een spel is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat weet je nu? is het echt wegen
social media gedrag?
maar de groend weet je nog niet? ik denk wanneer zij lachtequote:Op donderdag 2 maart 2023 00:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Enkel dat ze nu bij haar familie zit; en dat ze zo snel mogelijk onze vragen zal beantwoorden. Ook nog de woorden dat het maar een spel is.
dat is nog veel te vroeg...quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat weet je nu? is het echt wegen
social media gedrag?
ja kloptquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:21 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
dat is nog veel te vroeg...
Laat haar maar eerst bezinnen, verwerken; en ten gepaste tijde zal ze wel reageren.
Tja weet niet wie er achter die account zit op youtube... maar zag het filmpje staan en dacht dit gelijk te delen hier.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hemal ali in de secret room opnemen is ie al gepost![]()
joh geeft helemaal niets toch, zolang iedereen de secret mission maar heeft kunnen zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Tja weet niet wie er achter die account zit op youtube... maar zag het filmpje staan en dacht dit gelijk te delen hier.
Sorry alvast... wou niet met een of andere eer gaan lopen
Dank je welquote:
Ja inderdaad... de scene dumb and dumberquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dan posten we deze ook nog even want die was net zo mooi
Ook bedanktquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dan posten we deze ook nog even want die was net zo mooi
Ze was niet te sprake daarzo netquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zien we morgen al. Benieuwd hoe ze dit gaan framen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
Ben erg benieuwd welke draai ze zaterdag geven aan het vertrek van Chiara, als ze er al een draai aan geven en niet gewoon zeggen 'wegens privé omstandigheden'.
Ze zijn bang dat de geur van Chiara er dan uitgaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:52 schreef Krambo het volgende:
MA ging toch in het bed van Chiara slapen dacht ik?
die werd eruit geveegd door jason "de lucht van chiara gaat zo weg, die van jou komt er zo in, ga eruit" hahahaquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:52 schreef Krambo het volgende:
MA ging toch in het bed van Chiara slapen dacht ik?
ja is te erg vor wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hij lag daar wel even een tijdje ja eerder vanavond
Oh ja even vergeten, het zijn net 2 kwispelende puppiesquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat de geur van Chiara er dan uitgaat
Maar ze vergeten even dat vrijdag de bedden verschoond moeten worden
Naar de Berndquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:03 schreef Monique___ het volgende:
Jolien heeft een heeel mooi kleed mee voor als ze zou winnen, dat gaat ze zaterdag aan doen, kan ze daarmee naar buiten.
las even: Bernt gaat jason er niet opzettenquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat Jason er niet opzetten denk ik
Tja inderdaad onbegrijpelijk maar dat is het spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:02 schreef mario390 het volgende:
me ärgert dat soc. media gedrag , en familie naar dat
bringt haar tochter heruit te halen maar zo sukkeltjes
als mi. ....gelo blijven kunnen
Samen lekker knuffelen met Jackson in een kartonnen huis met op iedere flap "we love you jolien".quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]kindjes maken met bernt, huis al verkocht in de tussentijd want dat wilde bernt
heeuuuu kijk deze rode poep, gister bietjes gegeten heeuheeeuquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:08 schreef mario390 het volgende:
welke is deze poepverhal met bernt, somige typten hier
somiges maar veel werd hier ook geleugen
ik kann me niet vorstellen dat jo schijt en de
pics bernt zendet
en vorall zo wat in huis vertelt
Denk het ook niet, MA en Charlotte ook niet. Lindsey heeft vrijstelling, blijven er 3 over he.quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat Jason er niet opzetten denk ik
ja maar de vraag is klopt dit verhal?quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeuuuu kijk deze rode poep, gister bietjes gegeten heeuheeeu
Lindsey is zo'n muurbloem die overal doorheen gliptquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:45 schreef BB-King het volgende:
Waarom heeft die vervelende Lesley nu weer een vrijstelling?
Ik dacht dat het duo welke won (wat al voorspeld was wie dat zou zijn) die moest verdelen.
Dus hoe kan én Lesley een vrijstelling hebben én Charlotte haar nominatie neutraal zijn gemaakt?
Dat is dubbelop en slaat nergens op. Alleen maar omdat er nog maar 2 Nederlanders over zijn zeker.
ik werd waarschijnlijk ook nur meer weinigquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:34 schreef ben34567 het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom Chiara weg moest en de afscheidsbeelden die in streamlock waren zien. Daarna stop ik met kijken want duo Charlotte en Lindsey tot in de finale trek ik niet meer![]()
![]()
Jep ergens rond die tijd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:34 schreef BBERTJE het volgende:
Tussen 10 en 11 zijn de genomineerden bekend toch?
Las hier dat Charlotte vrijstelling heeft toch samen met Lindsey?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:33 schreef engine het volgende:
Hoop dat Jason Charlotte gewoon terug genomineerd heeft
Charlotte is haar nominatie kwijt volgens mij. Kan wel opnieuw genomineerd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier dat Charlotte vrijstelling heeft toch samen met Lindsey?
Zij was genomineerd dus door de vrijstelling weer neutraal waardoor hij haar weer zou hebben kunnen nomineren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier dat Charlotte vrijstelling heeft toch samen met Lindsey?
Dan hoop ik dat ze er weer op zitquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Charlotte is haar nominatie kwijt volgens mij. Kan wel opnieuw genomineerd worden
Van mij mag Charlotte, ali vertrekkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zij was genomineerd dus door de vrijstelling weer neutraal waardoor hij haar weer zou hebben kunnen nomineren.
Ik hoop op Bart, Michi en Ali
Gelukkig niet het geluid van een snorkelapparaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Charlotte, ali vertrekken
Het liefste charlotte zijn we van dat Engelse gelul af
Wat een rot ruis zit er op de stream momenteel
Je kunt niet iedereen tevreden stellen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Wie hij er ook opzet, boze koppen krijgt hij toch.
Lindsey, Ali zeiken, dat ze een weekje rust willen en niet op de bank.
Van mij mag die TsukedumTsukedum wel weg, ben wel uitgekeken en gehoord op die leraar in opleidingquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Wie hij er ook opzet, boze koppen krijgt hij toch.
Lindsey, Ali zeiken, dat ze een weekje rust willen en niet op de bank.
Dat is een pluspunt, vind ik. Vrienden maakt hij er niet mee, maar die heeft hij toch al niet daarquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jason doet gewoon zijn eigen ding, en trekt zich niets aan van wat anderen denken.
Zoals ie een tijd geleden onder de douche zong: eenzaam maar we winnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een pluspunt, vind ik. Vrienden maakt hij er niet mee, maar die heeft hij toch al niet daar![]()
Wat snurkt die Lindsey
Hij moest switchen na de winst van die 2. Dus hij had of Lindsey er op staan of hij heeft Charlot er op gezet. Ik neig naar het eerste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik gok op Ali Ias en Jolien.
Hij is te close met Micha en die heeft hem ook nog nooit genomineerd.
Charlot zal hij van BB niet hebben mogen nomineren. Daar zullen ze hem wel in hebben gemanipuleerd.
Die nominatie duurde veel te lang.
Moet er soms wel om lachen. Dat gejank en gebedel word ik wel flauw van.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag die TsukedumTsukedum wel weg, ben wel uitgekeken en gehoord op die leraar in opleiding
Hoeft niet eens switchen te zijn. Als ie jolien en MA er op had staan bleven er 2 over na de winstvvan lot&lins. Kan dus ook zijn dat ie er 1 toe moest voegen ipv switchen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij moest switchen na de winst van die 2. Dus hij had of Lindsey er op staan of hij heeft Charlot er op gezet. Ik neig naar het eerste.
Ze lagen al op de bank vannacht.
Van mij mogen ze het nu doen. Komt iedereen tenminste uit zijn bed.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:34 schreef BBERTJE het volgende:
Zeg je afspraak af meld je ziek maar doe iets! Dat kan je echt niet missenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kak ga ik weer missen.. zit dan bij afspraak![]()
gok op mimi bart ias
Verleden week was er de regel dat er niemand mag vertrekken omdat er iemand vertrok. Dit zijn de regels van BB zeiden ze toen. Deze week is er ook iemand vertrokken maar nu gaan de exits gewoon doorgaan deze zaterdag? Hoe gaat BB hier een uitleg aan geven?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:42 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat een zooitje snappen ze het bij BB zelf nog wel wie er nu wel of niet genomineerd (mag) worden
Hij heeft gezegd dat hij moest 'veranderen'. Ik gok dat hij Char er niet per sé uit wil, dus naast haar bijv. Ias en Jolien had gezet. Nu ze niet meer genomineerd is, kan hij er 3 sterke opzetten (niet Lindsey want die is vrijgesteld) dus ik denkhoop Ali, Bart en Michi.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoeft niet eens switchen te zijn. Als ie jolien en MA er op had staan bleven er 2 over na de winstvvan lot&lins. Kan dus ook zijn dat ie er 1 toe moest voegen ipv switchen.
haha ik heb die afspraak laatst ook al verplaatstquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Zeg je afspraak af meld je ziek maar doe iets! Dat kan je echt niet missen
Ze zullen vast zeggen dat een vertrek om privé omstandigheden een uitzondering is op die regelsquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:45 schreef bpi het volgende:
[..]
Verleden week was er de regel dat er niemand mag vertrekken omdat er iemand vertrok. Dit zijn de regels van BB zeiden ze toen. Deze week is er ook iemand vertrokken maar nu gaan de exits gewoon doorgaan deze zaterdag? Hoe gaat BB hier een uitleg aan geven?
Die verzinnen gewoon ter plekke regels hoe het hun uit komtquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:45 schreef bpi het volgende:
[..]
Verleden week was er de regel dat er niemand mag vertrekken omdat er iemand vertrok. Dit zijn de regels van BB zeiden ze toen. Deze week is er ook iemand vertrokken maar nu gaan de exits gewoon doorgaan deze zaterdag? Hoe gaat BB hier een uitleg aan geven?
Ik wil ook gokkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kak ga ik weer missen.. zit dan bij afspraak![]()
gok op mimi bart ias
Zelfde gedachte.. denk ook dat hij het zo gaat doen nu.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij moest 'veranderen'. Ik gok dat hij Char er niet per sé uit wil, dus naast haar bijv. Ias en Jolien had gezet. Nu ze niet meer genomineerd is, kan hij er 3 sterke opzetten (niet Lindsey want die is vrijgesteld) dus ik denkhoop Ali, Bart en Michi.
Fuck, ben dan aan het werkquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:34 schreef BBERTJE het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:55 schreef suzi1 het volgende:
lins legt uit hoe je een schort aan moet trekken en dat het is om geen vlekken op je kleding te krijgen
Charlotte staat toch sowieso genomineerd ivm vertrek van Zure Zeurneef Rob. Dus datquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil ook gokken![]()
Ias, Jolien en Ali
nee joh, gewoon tikken, heb het zelf zoo vaak dat het er dan net 10 sec eerder staat.. so whatquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef suzi1 het volgende:
ik wacht voortaan een minuut met reactie haha. komt er toch steeds door jullie al te staan
omdat ik er zelf niet zo goed tegen kan als ik hier 4 keer hetzelfde lees. hahahquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee joh, gewoon tikken, heb het zelf zoo vaak dat het er dan net 10 sec eerder staat.. so what![]()
nee fritsie, ze had de act gewonnen met lindsy. (kwam gisteravond ook nog eens erbij nadat jason al was gaan nomineren.. daarna moest jason weer naar dbk nomineren);quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Charlotte staat toch sowieso genomineerd ivm vertrek van Zure Zeurneef Rob. Dus dat
wordt het Ali, Jolien en Charlotte
1 scroll en het is wegquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
omdat ik er zelf niet zo goed tegen kan als ik hier 4 keer hetzelfde lees. hahah
toch benzinediefquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey zegt het doet me denken aan benzine zuigen
Nee, want die heeft vrijstelling gewonnen en is nu neutraal.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Charlotte staat toch sowieso genomineerd ivm vertrek van Zure Zeurneef Rob. Dus dat
Gniffel , gister geleerd van Bart dat je er e.o.a. belgische betadine in moet spuiten met een naaldje.. dan doodt het de bacteriën erinquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht dat mimi vannacht wel weer terug in het bed van chiara was gaan liggen
mimi wil het bed van haar zo houden
Hij kan het wel ontkennen, maar volgens mij is hij tot over zijn oren verliefdquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht dat mimi vannacht wel weer terug in het bed van chiara was gaan liggen
mimi wil het bed van haar zo houden
Dat je, om wat voor reden, niet gefilmd wil worden met douchen... Vooruit, maar ik zie ook nooit, dat ze ff een plons water in haar gezicht mietert bij de wasbak.quote:
Nee ook dat niet eens iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat je, om wat voor reden, niet gefilmd wil worden met douchen... Vooruit, maar ik zie ook nooit, dat ze ff een plons water in haar gezicht mietert bij de wasbak.
Niet meer. Weer een staaltje manipulatie van BB.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk Micha ook wel. Die zit in de auto wereld.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:00 schreef Monique___ het volgende:
Begin te denken dat alleen Bart dit spel weet op te lossen.
is ook filmpje van he maquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gdm cos
Bedankt voor het uittypen van de secret room hilarisch![]()
Mimi = gevalletje emofiliequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij kan het wel ontkennen, maar volgens mij is hij tot over zijn oren verliefd
Heeft hij min of meer toegegeven gisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij kan het wel ontkennen, maar volgens mij is hij tot over zijn oren verliefd
Ow ja, die zal het ook weten!quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk Micha ook wel. Die zit in de auto wereld.
Hij vertrouwt bart niet, als bart later SR room wint kan hij dezelfde opdracht kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp werkelijk waar niet waarom Ali niet meteen aan Bart is gaan vragen over de slang
omdat hij heeel goed weet dat Bart het wel weet en als Bart de kans heeft om naar de SR te gaan dat spel zal kiezen..quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp werkelijk waar niet waarom Ali niet meteen aan Bart is gaan vragen over de slang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |