Maakt niet uit want als Bart voor die opdracht staat lost die m meteen op. Dit is echt iets voor hemquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar die weet dan wat er fout ging
Hahahaha ja die moet misschien er morgen om half zeven uit om te werken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
ali weer , erg voor de kijkers, vrouw nu nog wakker die moet misschien morgen vroeg werken
Dat is ook weer zo, die ziet het meteen idd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maakt niet uit want als Bart voor die opdracht staat lost die m meteen op. Dit is echt iets voor hem
Ja echt Ali die vrouw die dat wellicht om 20u heeft gepost... blijft speciaal op om u extra hints te geven. Die wil zelfs slaaptekort riskerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
ali weer , erg voor de kijkers, vrouw nu nog wakker die moet misschien morgen vroeg werken
Sorry als ik wat te snel was, had even gewachtquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:34 schreef tassie127 het volgende:
Sorry had het niet door dat ik last post had. TT mag blijven staan! Thanks stargazing
Ja daar waren ze buiten al over uit hahahquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Monique___ het volgende:
nu denkt hij weer eente hebben.. dieper insteken dat was
Hij snapt echt niks van bb hoe het werkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja echt Ali die vrouw die dat wellicht om 20u heeft gepost... blijft speciaal op om u extra hints te geven. Die wil zelfs slaaptekort riskeren
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Sorry als ik wat te snel was, had even gewacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |