quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:55 schreef suzi1 het volgende:
lins legt uit hoe je een schort aan moet trekken en dat het is om geen vlekken op je kleding te krijgen
Charlotte staat toch sowieso genomineerd ivm vertrek van Zure Zeurneef Rob. Dus datquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil ook gokken![]()
Ias, Jolien en Ali
nee joh, gewoon tikken, heb het zelf zoo vaak dat het er dan net 10 sec eerder staat.. so whatquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef suzi1 het volgende:
ik wacht voortaan een minuut met reactie haha. komt er toch steeds door jullie al te staan
omdat ik er zelf niet zo goed tegen kan als ik hier 4 keer hetzelfde lees. hahahquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee joh, gewoon tikken, heb het zelf zoo vaak dat het er dan net 10 sec eerder staat.. so what![]()
nee fritsie, ze had de act gewonnen met lindsy. (kwam gisteravond ook nog eens erbij nadat jason al was gaan nomineren.. daarna moest jason weer naar dbk nomineren);quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Charlotte staat toch sowieso genomineerd ivm vertrek van Zure Zeurneef Rob. Dus dat
wordt het Ali, Jolien en Charlotte
1 scroll en het is wegquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
omdat ik er zelf niet zo goed tegen kan als ik hier 4 keer hetzelfde lees. hahah
toch benzinediefquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey zegt het doet me denken aan benzine zuigen
Nee, want die heeft vrijstelling gewonnen en is nu neutraal.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Charlotte staat toch sowieso genomineerd ivm vertrek van Zure Zeurneef Rob. Dus dat
Gniffel , gister geleerd van Bart dat je er e.o.a. belgische betadine in moet spuiten met een naaldje.. dan doodt het de bacteriën erinquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht dat mimi vannacht wel weer terug in het bed van chiara was gaan liggen
mimi wil het bed van haar zo houden
Hij kan het wel ontkennen, maar volgens mij is hij tot over zijn oren verliefdquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
jason dacht dat mimi vannacht wel weer terug in het bed van chiara was gaan liggen
mimi wil het bed van haar zo houden
Dat je, om wat voor reden, niet gefilmd wil worden met douchen... Vooruit, maar ik zie ook nooit, dat ze ff een plons water in haar gezicht mietert bij de wasbak.quote:
Nee ook dat niet eens iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat je, om wat voor reden, niet gefilmd wil worden met douchen... Vooruit, maar ik zie ook nooit, dat ze ff een plons water in haar gezicht mietert bij de wasbak.
Niet meer. Weer een staaltje manipulatie van BB.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk Micha ook wel. Die zit in de auto wereld.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:00 schreef Monique___ het volgende:
Begin te denken dat alleen Bart dit spel weet op te lossen.
is ook filmpje van he maquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gdm cos
Bedankt voor het uittypen van de secret room hilarisch![]()
Mimi = gevalletje emofiliequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij kan het wel ontkennen, maar volgens mij is hij tot over zijn oren verliefd
Heeft hij min of meer toegegeven gisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij kan het wel ontkennen, maar volgens mij is hij tot over zijn oren verliefd
Ow ja, die zal het ook weten!quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk Micha ook wel. Die zit in de auto wereld.
Hij vertrouwt bart niet, als bart later SR room wint kan hij dezelfde opdracht kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp werkelijk waar niet waarom Ali niet meteen aan Bart is gaan vragen over de slang
omdat hij heeel goed weet dat Bart het wel weet en als Bart de kans heeft om naar de SR te gaan dat spel zal kiezen..quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp werkelijk waar niet waarom Ali niet meteen aan Bart is gaan vragen over de slang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |