Naar de Berndquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:03 schreef Monique___ het volgende:
Jolien heeft een heeel mooi kleed mee voor als ze zou winnen, dat gaat ze zaterdag aan doen, kan ze daarmee naar buiten.
las even: Bernt gaat jason er niet opzettenquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat Jason er niet opzetten denk ik
Tja inderdaad onbegrijpelijk maar dat is het spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:02 schreef mario390 het volgende:
me ärgert dat soc. media gedrag , en familie naar dat
bringt haar tochter heruit te halen maar zo sukkeltjes
als mi. ....gelo blijven kunnen
Samen lekker knuffelen met Jackson in een kartonnen huis met op iedere flap "we love you jolien".quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]kindjes maken met bernt, huis al verkocht in de tussentijd want dat wilde bernt
heeuuuu kijk deze rode poep, gister bietjes gegeten heeuheeeuquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:08 schreef mario390 het volgende:
welke is deze poepverhal met bernt, somige typten hier
somiges maar veel werd hier ook geleugen
ik kann me niet vorstellen dat jo schijt en de
pics bernt zendet
en vorall zo wat in huis vertelt
Denk het ook niet, MA en Charlotte ook niet. Lindsey heeft vrijstelling, blijven er 3 over he.quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat Jason er niet opzetten denk ik
ja maar de vraag is klopt dit verhal?quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeuuuu kijk deze rode poep, gister bietjes gegeten heeuheeeu
Lindsey is zo'n muurbloem die overal doorheen gliptquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:45 schreef BB-King het volgende:
Waarom heeft die vervelende Lesley nu weer een vrijstelling?
Ik dacht dat het duo welke won (wat al voorspeld was wie dat zou zijn) die moest verdelen.
Dus hoe kan én Lesley een vrijstelling hebben én Charlotte haar nominatie neutraal zijn gemaakt?
Dat is dubbelop en slaat nergens op. Alleen maar omdat er nog maar 2 Nederlanders over zijn zeker.
ik werd waarschijnlijk ook nur meer weinigquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:34 schreef ben34567 het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom Chiara weg moest en de afscheidsbeelden die in streamlock waren zien. Daarna stop ik met kijken want duo Charlotte en Lindsey tot in de finale trek ik niet meer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |