ook van de anderen... maar daar gaat het 'm niet om...quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben weken aan negativiteit mogen zien vanuit Chiara, dat spoel je niet zo maar weg.
ook hier felicitationsquote:
ik gaa haar volgen als account weerquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is van 7000 naar 15k volgers gegaan op een dag tijd
Hoe bedoel je ? Het account is nu gewoon open en actiefquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa haar volgen als account weer
aktiv is
nee jemand zei is geslotenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Het account is nu gewoon open en actief
en wat weet je nu? is het echt wegenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
haar IG is csiddu. Profiel is openbaar
Ik kan er ook niet opquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Het account is nu gewoon open en actief
Haha ben gelukkig niks met schrikkeljaar maar blijf een oudje 😜quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ook hier felicitations
Hoop alleen dat je door de secret room slechts 1 jaartje bent opgeschoven ipv pakweg 5jaar
Enkel dat ze nu bij haar familie zit; en dat ze zo snel mogelijk onze vragen zal beantwoorden. Ook nog de woorden dat het maar een spel is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat weet je nu? is het echt wegen
social media gedrag?
maar de groend weet je nog niet? ik denk wanneer zij lachtequote:Op donderdag 2 maart 2023 00:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Enkel dat ze nu bij haar familie zit; en dat ze zo snel mogelijk onze vragen zal beantwoorden. Ook nog de woorden dat het maar een spel is.
dat is nog veel te vroeg...quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat weet je nu? is het echt wegen
social media gedrag?
ja kloptquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:21 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
dat is nog veel te vroeg...
Laat haar maar eerst bezinnen, verwerken; en ten gepaste tijde zal ze wel reageren.
Tja weet niet wie er achter die account zit op youtube... maar zag het filmpje staan en dacht dit gelijk te delen hier.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hemal ali in de secret room opnemen is ie al gepost![]()
joh geeft helemaal niets toch, zolang iedereen de secret mission maar heeft kunnen zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Tja weet niet wie er achter die account zit op youtube... maar zag het filmpje staan en dacht dit gelijk te delen hier.
Sorry alvast... wou niet met een of andere eer gaan lopen
Dank je welquote:
Ja inderdaad... de scene dumb and dumberquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dan posten we deze ook nog even want die was net zo mooi
Ook bedanktquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dan posten we deze ook nog even want die was net zo mooi
Ze was niet te sprake daarzo netquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat FEBO er bewust voor kiest om zo weinig mogelijk nog het wat als negatief aan Chiara wordt verweten in beeld te brengen
Dat zien we morgen al. Benieuwd hoe ze dit gaan framen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
Ben erg benieuwd welke draai ze zaterdag geven aan het vertrek van Chiara, als ze er al een draai aan geven en niet gewoon zeggen 'wegens privé omstandigheden'.
Ze zijn bang dat de geur van Chiara er dan uitgaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:52 schreef Krambo het volgende:
MA ging toch in het bed van Chiara slapen dacht ik?
die werd eruit geveegd door jason "de lucht van chiara gaat zo weg, die van jou komt er zo in, ga eruit" hahahaquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:52 schreef Krambo het volgende:
MA ging toch in het bed van Chiara slapen dacht ik?
ja is te erg vor wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hij lag daar wel even een tijdje ja eerder vanavond
Oh ja even vergeten, het zijn net 2 kwispelende puppiesquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat de geur van Chiara er dan uitgaat
Maar ze vergeten even dat vrijdag de bedden verschoond moeten worden
Naar de Berndquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:03 schreef Monique___ het volgende:
Jolien heeft een heeel mooi kleed mee voor als ze zou winnen, dat gaat ze zaterdag aan doen, kan ze daarmee naar buiten.
las even: Bernt gaat jason er niet opzettenquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat Jason er niet opzetten denk ik
Tja inderdaad onbegrijpelijk maar dat is het spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:02 schreef mario390 het volgende:
me ärgert dat soc. media gedrag , en familie naar dat
bringt haar tochter heruit te halen maar zo sukkeltjes
als mi. ....gelo blijven kunnen
Samen lekker knuffelen met Jackson in een kartonnen huis met op iedere flap "we love you jolien".quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]kindjes maken met bernt, huis al verkocht in de tussentijd want dat wilde bernt
heeuuuu kijk deze rode poep, gister bietjes gegeten heeuheeeuquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:08 schreef mario390 het volgende:
welke is deze poepverhal met bernt, somige typten hier
somiges maar veel werd hier ook geleugen
ik kann me niet vorstellen dat jo schijt en de
pics bernt zendet
en vorall zo wat in huis vertelt
Denk het ook niet, MA en Charlotte ook niet. Lindsey heeft vrijstelling, blijven er 3 over he.quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat Jason er niet opzetten denk ik
ja maar de vraag is klopt dit verhal?quote:Op donderdag 2 maart 2023 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeuuuu kijk deze rode poep, gister bietjes gegeten heeuheeeu
Lindsey is zo'n muurbloem die overal doorheen gliptquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:45 schreef BB-King het volgende:
Waarom heeft die vervelende Lesley nu weer een vrijstelling?
Ik dacht dat het duo welke won (wat al voorspeld was wie dat zou zijn) die moest verdelen.
Dus hoe kan én Lesley een vrijstelling hebben én Charlotte haar nominatie neutraal zijn gemaakt?
Dat is dubbelop en slaat nergens op. Alleen maar omdat er nog maar 2 Nederlanders over zijn zeker.
ik werd waarschijnlijk ook nur meer weinigquote:Op donderdag 2 maart 2023 01:34 schreef ben34567 het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom Chiara weg moest en de afscheidsbeelden die in streamlock waren zien. Daarna stop ik met kijken want duo Charlotte en Lindsey tot in de finale trek ik niet meer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |