Is hij zijn speen weer kwijt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
kartkleuter heeft nu aandacht te kort..
staat stampvoetend aandacht te vragen maar ias zegt gewoon: slaapwel
Ik vind dat die kamer moet worden hernoemd naar de blauwe ballen kamer, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef Ptr67 het volgende:
Morgen in de DBK
Bart je zit met een dipje en bent teleurgesteld om Chiara's vertrek en dat het nu zeer stil is in de blauwe kamer ?
Kijk eens naar het filmpje van Ali's opdracht
Gelijk even ambu bellen, want die blijft in zijn lach
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Had niemand ff kunnen bellen
Alles gemist![]()
van alles 5 minuten en de uitzending is gevuldquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
montagestress wat ga je van deze dag laten zien allemaal op tv
hier gaat vast een filmpje van komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles gemist![]()
Sws Ali zijn game.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
montagestress wat ga je van deze dag laten zien allemaal op tv
Uitleg gevenquote:
Ja, die ga ik kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gaat vast een filmpje van komen
Is misschien maar goed... want je gaat je lach niet kunnen inhouden...quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles gemist![]()
Vergeet een twerkende Jolien en MA niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De uitzending van vrijdag wordt geweldig!
-nominaties
-duidelijkheid over Chiara haar vertrek
-Gaston en Leo die de tuinslangproef demonstreren, gemonteerd met verontwaardigde fragmenten uit dagboekkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |