Jep ergens rond die tijd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:34 schreef BBERTJE het volgende:
Tussen 10 en 11 zijn de genomineerden bekend toch?
Las hier dat Charlotte vrijstelling heeft toch samen met Lindsey?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:33 schreef engine het volgende:
Hoop dat Jason Charlotte gewoon terug genomineerd heeft
Charlotte is haar nominatie kwijt volgens mij. Kan wel opnieuw genomineerd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier dat Charlotte vrijstelling heeft toch samen met Lindsey?
Zij was genomineerd dus door de vrijstelling weer neutraal waardoor hij haar weer zou hebben kunnen nomineren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier dat Charlotte vrijstelling heeft toch samen met Lindsey?
Dan hoop ik dat ze er weer op zitquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Charlotte is haar nominatie kwijt volgens mij. Kan wel opnieuw genomineerd worden
Van mij mag Charlotte, ali vertrekkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zij was genomineerd dus door de vrijstelling weer neutraal waardoor hij haar weer zou hebben kunnen nomineren.
Ik hoop op Bart, Michi en Ali
Gelukkig niet het geluid van een snorkelapparaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Charlotte, ali vertrekken
Het liefste charlotte zijn we van dat Engelse gelul af
Wat een rot ruis zit er op de stream momenteel
Je kunt niet iedereen tevreden stellen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Wie hij er ook opzet, boze koppen krijgt hij toch.
Lindsey, Ali zeiken, dat ze een weekje rust willen en niet op de bank.
Van mij mag die TsukedumTsukedum wel weg, ben wel uitgekeken en gehoord op die leraar in opleidingquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Wie hij er ook opzet, boze koppen krijgt hij toch.
Lindsey, Ali zeiken, dat ze een weekje rust willen en niet op de bank.
Dat is een pluspunt, vind ik. Vrienden maakt hij er niet mee, maar die heeft hij toch al niet daarquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jason doet gewoon zijn eigen ding, en trekt zich niets aan van wat anderen denken.
Zoals ie een tijd geleden onder de douche zong: eenzaam maar we winnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een pluspunt, vind ik. Vrienden maakt hij er niet mee, maar die heeft hij toch al niet daar![]()
Wat snurkt die Lindsey
Hij moest switchen na de winst van die 2. Dus hij had of Lindsey er op staan of hij heeft Charlot er op gezet. Ik neig naar het eerste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik gok op Ali Ias en Jolien.
Hij is te close met Micha en die heeft hem ook nog nooit genomineerd.
Charlot zal hij van BB niet hebben mogen nomineren. Daar zullen ze hem wel in hebben gemanipuleerd.
Die nominatie duurde veel te lang.
Moet er soms wel om lachen. Dat gejank en gebedel word ik wel flauw van.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag die TsukedumTsukedum wel weg, ben wel uitgekeken en gehoord op die leraar in opleiding
Hoeft niet eens switchen te zijn. Als ie jolien en MA er op had staan bleven er 2 over na de winstvvan lot&lins. Kan dus ook zijn dat ie er 1 toe moest voegen ipv switchen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij moest switchen na de winst van die 2. Dus hij had of Lindsey er op staan of hij heeft Charlot er op gezet. Ik neig naar het eerste.
Ze lagen al op de bank vannacht.
Van mij mogen ze het nu doen. Komt iedereen tenminste uit zijn bed.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:34 schreef BBERTJE het volgende:
Zeg je afspraak af meld je ziek maar doe iets! Dat kan je echt niet missenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kak ga ik weer missen.. zit dan bij afspraak![]()
gok op mimi bart ias
Verleden week was er de regel dat er niemand mag vertrekken omdat er iemand vertrok. Dit zijn de regels van BB zeiden ze toen. Deze week is er ook iemand vertrokken maar nu gaan de exits gewoon doorgaan deze zaterdag? Hoe gaat BB hier een uitleg aan geven?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:42 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat een zooitje snappen ze het bij BB zelf nog wel wie er nu wel of niet genomineerd (mag) worden
Hij heeft gezegd dat hij moest 'veranderen'. Ik gok dat hij Char er niet per sé uit wil, dus naast haar bijv. Ias en Jolien had gezet. Nu ze niet meer genomineerd is, kan hij er 3 sterke opzetten (niet Lindsey want die is vrijgesteld) dus ik denkhoop Ali, Bart en Michi.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoeft niet eens switchen te zijn. Als ie jolien en MA er op had staan bleven er 2 over na de winstvvan lot&lins. Kan dus ook zijn dat ie er 1 toe moest voegen ipv switchen.
haha ik heb die afspraak laatst ook al verplaatstquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Zeg je afspraak af meld je ziek maar doe iets! Dat kan je echt niet missen
Ze zullen vast zeggen dat een vertrek om privé omstandigheden een uitzondering is op die regelsquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:45 schreef bpi het volgende:
[..]
Verleden week was er de regel dat er niemand mag vertrekken omdat er iemand vertrok. Dit zijn de regels van BB zeiden ze toen. Deze week is er ook iemand vertrokken maar nu gaan de exits gewoon doorgaan deze zaterdag? Hoe gaat BB hier een uitleg aan geven?
Die verzinnen gewoon ter plekke regels hoe het hun uit komtquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:45 schreef bpi het volgende:
[..]
Verleden week was er de regel dat er niemand mag vertrekken omdat er iemand vertrok. Dit zijn de regels van BB zeiden ze toen. Deze week is er ook iemand vertrokken maar nu gaan de exits gewoon doorgaan deze zaterdag? Hoe gaat BB hier een uitleg aan geven?
Ik wil ook gokkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kak ga ik weer missen.. zit dan bij afspraak![]()
gok op mimi bart ias
Zelfde gedachte.. denk ook dat hij het zo gaat doen nu.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij moest 'veranderen'. Ik gok dat hij Char er niet per sé uit wil, dus naast haar bijv. Ias en Jolien had gezet. Nu ze niet meer genomineerd is, kan hij er 3 sterke opzetten (niet Lindsey want die is vrijgesteld) dus ik denkhoop Ali, Bart en Michi.
Fuck, ben dan aan het werkquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:34 schreef BBERTJE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |