Geen probleemquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!
De camera's en het geluid gaan toch uit als we gaan slapenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij snapt echt niks van bb hoe het werkt.
Absoluut geen erg... we zullen er eens over blazenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!
Nee dat was het rode schepjequote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
weest memorabele moment van dit seizoen denk ik wel
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
weest memorabele moment van dit seizoen denk ik wel
Blazen of liever zuigen?????quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Absoluut geen erg... we zullen er eens over blazen
Als men de vraag zou stellen hoe vervang je een band van een autoquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:39 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
"Ik ben 35 en ik weet niet hoe ik van de ene kant naar de andere kant water moet brengen"
Nou, ik denk dat je wel andere tekortkomingen hebt die erger zijn in deze fase
Blaar op zijn voetquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:41 schreef tassie127 het volgende:
Oh even vraagje want sommigen hadden het blijkbaar wel gehoord, maar waarom had Jason de hele dag maar 1 sok aan?
Sorry als dit in de action had gemoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |