Ik zeg in het bekertopic net hetzelfdequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
gaat dit nu een standaard start van een wedstrijd worden ofzo
Ze moeten toch wat met een half-leeg stadion. KutFriezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
nee alleen heerenveen zingt het frise volksliedquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemdequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Die mascotte moet je toch gewoon een stomp geven als je er langs loopt.
@:justitie dit is geen dreigement, ik bedoel bij wijze van.
Leuke anekdotequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemde
Tot zover deze anekdote
Dit had zo een BestofFR12 post kunnen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemde
Tot zover deze anekdote
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Kut beginnen is een beetje een zekerheidjequote:
CDA met een Nederlands/Duitse stamboom genotquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Van Boekel heeft een beetje een Hugo de Jonge hoofd.
ik heb ooit een pets gekregen op Z4 toen ik het haar van Van Haaren belachelijk maakte toen hij een inworp deedquote:
Dit is ook een leuke anekdote maatquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ooit een pets gekregen op Z4 toen ik het haar van Van Haaren belachelijk maakte toen hij een inworp deed
bleek dus dat er 2 gasten achter mij stonden met zo'n zelfde kapsel
van haaren met zijn gladde harengod
Nee daar vind ik hem eigenlijk ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het op de flank zoveel beter is.
hopelijk schieten mij er nog een paar te binnen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is ook een leuke anekdote maat
Dit wordt een anekdote avond
welke buitenspeler die we hebben is beter dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het op de flank zoveel beter is.
Boeiend, de matigheid van de rest maakt Dilrosun niet ineens een goede speler.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke buitenspeler die we hebben is beter dan?
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verderquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen overschat zichzelf weer eens.
Gras is groen.
Het was een goeie actie tot ie door 3 spelers heen de 16 in wilde rennenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verder
bij pedersen moet je niveau cancelo eisenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verder
En 2 prima afspeelmogelijkheden had.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was een goeie actie tot ie door 3 spelers heen de 16 in wilde rennen
Meh, Hartman is echt een stuk verfijnderquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef aTypisch het volgende:
pedersen is echt veel beter dan hartman
om maar een voorbeeld te geven
Straks komt de dweil.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:30 schreef Caland het volgende:
Kokcu glijdt weg
Van Hooijdonk glijdt weg
Thialf is er niks bij
Nee, erg slordig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het onnodige balverlies is vooral niet meer op 2 handen te tellen
+1quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het onnodige balverlies is vooral niet meer op 2 handen te tellen
hij heeft wel meer karakter, maar vooral ook meer krediet... vandaag heeft ie het ook heel zwaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, Hartman is echt een stuk verfijnder
Laten we dan ook niet doen alsof het ooit echt goed geweest is. Afgelopen zondag wordt een goal van Fortuna afgekeurd, (terecht maar het stond voor geen meter) mist Burak een open kopkans op de doellijn op 1-1 en scoort Feyenoord uit een lachwekkende eigen goal de 0-1.quote:
Lul nou niet zo slap. Het spel is overwegend echt prima dit seizoen. Wat is dit nou weer voor opportunistisch kutstukjequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we dan ook niet doen alsof het ooit echt goed geweest is. Afgelopen zondag wordt een goal van Fortuna afgekeurd, (terecht maar het stond voor geen meter) mist Burak een open kopkans op de doellijn op 1-1 en scoort Feyenoord uit een lachwekkende eigen goal de 0-1.
Was een vrij rare draai van de media om dat als 'heel goed' te bestempelen. Het is gewoon een middelmatig elftal dat het tegen vrijwel elke tegenstander lastig heeft sinds de winterstop. Ik vind dat niet erg hoor maar we moeten wel realistisch zijn.
Njah is vrijwel altijd zo als je zo dicht op elkaar tegen dezelfde tegenstander speelt op zo’n kutveldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al het hele seizoen zo kritisch als wat. Voorin nauwelijks kansen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap. Het spel is overwegend echt prima dit seizoen. Wat is dit nou weer voor opportunistisch kutstukje
Moet jij weten, opgerot weerquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben al het hele seizoen zo kritisch als wat. Voorin nauwelijks kansen.
Waarom reageer je nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap. Het spel is overwegend echt prima dit seizoen. Wat is dit nou weer voor opportunistisch kutstukje
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Wat heeft toptrainer Slot het toch weer fantastisch neergezet vandaag en wat zijn de spelers mentaal fit, scherp en goed op elkaar ingespeeld.
Pisto en Pietje, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pisto en Pietje, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.
Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een ongekende parodie op een user blijft je toch ook.
Zullen we het weer over voetbal hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.
Pietje Aidsquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we dan ook niet doen alsof het ooit echt goed geweest is. Afgelopen zondag wordt een goal van Fortuna afgekeurd, (terecht maar het stond voor geen meter) mist Burak een open kopkans op de doellijn op 1-1 en scoort Feyenoord uit een lachwekkende eigen goal de 0-1.
Was een vrij rare draai van de media om dat als 'heel goed' te bestempelen. Het is gewoon een middelmatig elftal dat het tegen vrijwel elke tegenstander lastig heeft sinds de winterstop. Ik vind dat niet erg hoor maar we moeten wel realistisch zijn.
vooral die trieste oproepjes in deze berichtenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zullen we het weer over voetbal hebben?
Er zijn geen resultaten met al je zoektermen gevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:57 schreef aTypisch het volgende:
hee jonegsn we moeteh wel relsistch blijve he
jongens
Ok, we zetten even orde op zaken en het wordt als nog 0-2 winst.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:57 schreef aTypisch het volgende:
hee jonegsn we moeteh wel relsistch blijve he
jongens
Geen wissels in de rust. Dat wordt dus Danilo en Paixao in minuutje 60. SlotGod.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:01 schreef aTypisch het volgende:
hopelijk op zijn minst paixao
en ik wil bullaude, laatste kans voor @:pisteloro
Hij heeft zo geen idee waar die naartoe moet steedsquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Verschrikkelijk die Dilrosun, wat Arend Martijn daar toch in ziet?
Vooral met in het achterhoofd dat Heerenveen al weken waardeloos speelt.quote:
dat klopt, die wil is er wel maar echte kwaliteit zie ik ook nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
Heerenveen heeft meer de wil om te willen winnen maar is niet goed genoeg
die moet ook vanuit 10 druk zetten zonder bal zodat ie daarna naar santi kan die zelf iets moet creeeren ofzo.quote:
Die Kasanwirjo is idd niks.quote:
Mijn oude buurman ook met een tuin op zijn buik.quote:
Ruim binnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef bbuddybb het volgende:
SANTIIIIIIII
Maar leek buitenspel?
Laat het geen buitenspel zijn aub.
Dit is in ieder geval wel ontzettend lekker. Zeg ook niet dat we niet effectief zijn hè.quote:
Dat zekerquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
Zo slecht spelen en nauwelijks in de problemen komen is toch ook wel lekker.
koppend komt santi er niet aan zo, en verder heeft ie 70 min alleen op een eiland gestaan... er begint eindelijk wat spel te komen.. niet alleen de snelheid maar uberhaupt samenspel lijkt het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
1 keertje even wat tempo erop en gelijk zo'n aanval. Had dat niet eerder gekund?
Verdedigend wel heel solide inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
Zo slecht spelen en nauwelijks in de problemen komen is toch ook wel lekker.
Hancko wel, ik vond Geertruida niet bestquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verdedigend wel heel solide inderdaad.
De nieuwe Jorrit Hendrix.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
Kasanwirjo is typisch zo’n speler waarvan je over een paar jaar een opstelling tegen komt en dan bedenkt dat hij ook nog een paar wedstrijdjes mee heeft gedaan ooit.
Eens. Vond hem ook onder zijn niveau spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hancko wel, ik vond Geertruida niet best
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dat (op rechtsback) beter is dan Benitaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
Kasanwirjo is typisch zo’n speler waarvan je over een paar jaar een opstelling tegen komt en dan bedenkt dat hij ook nog een paar wedstrijdjes mee heeft gedaan ooit.
Oldenburger is zwakzinnig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Commentator helemaal onder de indruk van dat trainingsdoelpuntje van Santi.
Die heeft ook gewoon een kutavond
die is ineens bij een topploeg binnengewandeld terwijl hij op de bank zat bij groningenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
In tegenstelling tot Kasanwirjo. Man man man, het is dat je weet dat ie beter kan... Totaal kip zonder kopquote:
Had toch vooral met z'n mentaliteit en gedrag buiten het veld te maken? Niet dat ik me veel bezig hou met FC Groningen of all places, maar ik dacht dat het qua talent altijd wel goed zat maar nu ze daar een kutseizoen hebben hij ook de eerste is die er met de pet naar begint te gooien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die is ineens bij een topploeg binnengewandeld terwijl hij op de bank zat bij groningen
Dat zijn betere vergelijkingen inderdaad, maar ik dacht aan vorig seizoenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Die heeft nog een aardige carrière gehad. Eerder een Verdonk of auassar dan.
Stond volgens de kenners in Groningen ook bekend om zijn lakse houding. Dat zijn de types die het zelden redden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
ja zoiets kreeg ik meequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had toch vooral met z'n mentaliteit en gedrag buiten het veld te maken? Niet dat ik me veel bezig hou met FC Groningen of all places, maar ik dacht dat het qua talent altijd wel goed zat maar nu ze daar een kutseizoen hebben hij ook de eerste is die er met de pet naar begint te gooien.
Het is echt wachten tot zijn eerste blunder, doet die nog netjes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef bbuddybb het volgende:
Overigens was Wellenreuther vandaag prima. Paar goede momentjes. Leek zeker van zijn zaak itt voorheen.
Geen blessures!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima avond uiteindelijk zo. Geen verlenging en ook nauwelijks energie verspild.
Altijd geweest, in de jeugd alquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu manifesteert zich wel prima voor de camera. In het begin vond ik het maar een gemaakte aanvoerder; inmiddels is ie dat ook echt. In alles.
Heeft Arond goed gesien jongons.
dat is niet echt een uitvinding van arendquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu manifesteert zich wel prima voor de camera. In het begin vond ik het maar een gemaakte aanvoerder; inmiddels is ie dat ook echt. In alles.
Heeft Arond goed gesien jongons.
doe maar dick advocaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Doe maar thuis Ajax loten.
En vervolgens PSV in de finale.
Lag aan het veld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Prima zo. Maar het was echt heel slecht.
Het aanwijzen van Geertruida als vierde aanvoerder zegt toch echt wat anders hoor. Precies hetzelfde is gebeurd met Kokcu.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet echt een uitvinding van arend
wel hem zo vroeg aanvoerder maken, maar dat was ook meer een logisch gevolg van anderen die niet wilde en gebrek aan oudere leiders
opstootje geregeldquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:08 schreef hhh38 het volgende:
Kasanwirjo solliciteerde wel naar de slechtste invalbeurt van het seizoen, die heeft echt niks goeds gedaan
ja godverdommequote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
All the glory to God volgens Santi.
Als we Spakenburg loten moet God weer pittige keuzes maken
Tegen heel dorp kan zelfs Santi niet opquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
All the glory to God volgens Santi.
Als we Spakenburg loten moet God weer pittige keuzes maken
Ik wil hier nog niet aan denken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vrees voor het moment dat ArneGod vertrekt
Heel Mexico > Spakenburgquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen heel dorp kan zelfs Santi niet op
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen heel dorp kan zelfs Santi niet op
Of hadden we dat al met heel Fok besloten in de tussentijd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou ik zou zowaar zeggen zet Danilo maar op 10.
Die Dilrosun is echt zo waanzinnig matig.
kloptquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou ik zou zowaar zeggen zet Danilo maar op 10.
Die Dilrosun is echt zo waanzinnig matig.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of hij moet een tactisch trucje willen doen met een Danilo daar ofzo
guus til worden
Een paar versterkingen halen en met Arne de CL inquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil hier nog niet aan denken.
Sterker nog. Ik verwacht gewoon nog een seizoen hierna
denk alleen een kort invalbeurtje dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef Caland het volgende:
Zaterdag is onze aspergesteker toch weer terug
Danilo op 10 is leuk als je alles of niets wil spelen
Is dit Paixao?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
Zou zelf nog eerder ik doe wat ik wil op 10 zetten
Of gewoon die Argentijnse autist
Zou ook kunnen want Bullaude gaat ‘ie duidelijk niet doen. Dilrosun op 10 is echt verschrikkelijk. Doe die maar gewoon in roulatie op de vleugel. Idrissi en ook Ali waren toch ook (weer) erg matig vanavond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Ali en Dilrosun omwisselen? Ali weet tenminste waar ie moet lopen
Niet wekelijks nee. Hij duurt wat lang wmbquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij niet één van de miljoenen luisteraars?
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij niet één van de miljoenen luisteraars?
Dan ben je er al wel een tijdje tussenuit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.
Klopt dit seizoen nog niet 1 keer eigenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben je er al wel een tijdje tussenuit.
Al het hele seizoen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt dit seizoen nog niet 1 keer eigenlijk.
Ik heb dit net ook uitgezet ja haha. Toen het deel kwam bij Mulder dat wij dat nog ff gingen vieren ben ik snel mijn tanden gaan poetsen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Nu is op ESPN toen we dat seizoen tweede werden.en dat gingen vieren alsof we kampioen waren
Best cringe om te zien eigenlijk met terugwerkende kracht.
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Nu is op ESPN toen we dat seizoen tweede werden.en dat gingen vieren alsof we kampioen waren
ik kan het wel zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Een kwartier later en die @:caland heeft nog geen duidelijkheid gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan het wel zeggenKlootzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Destijds was het logisch en mooi, nu ben ik erg blij dat de lat een stuk hoger ligtquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.
joh vent stel je aanquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Is wel zo maar het had gewoon iets treurigs of zo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.
Eens.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Destijds was het logisch en mooi, nu ben ik erg blij dat de lat een stuk hoger ligt
Je gaat maar gewoon luisterenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Een kwartier later en die @:caland heeft nog geen duidelijkheid gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |