Lul nou niet zo slap. Het spel is overwegend echt prima dit seizoen. Wat is dit nou weer voor opportunistisch kutstukjequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we dan ook niet doen alsof het ooit echt goed geweest is. Afgelopen zondag wordt een goal van Fortuna afgekeurd, (terecht maar het stond voor geen meter) mist Burak een open kopkans op de doellijn op 1-1 en scoort Feyenoord uit een lachwekkende eigen goal de 0-1.
Was een vrij rare draai van de media om dat als 'heel goed' te bestempelen. Het is gewoon een middelmatig elftal dat het tegen vrijwel elke tegenstander lastig heeft sinds de winterstop. Ik vind dat niet erg hoor maar we moeten wel realistisch zijn.
Njah is vrijwel altijd zo als je zo dicht op elkaar tegen dezelfde tegenstander speelt op zo’n kutveldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al het hele seizoen zo kritisch als wat. Voorin nauwelijks kansen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap. Het spel is overwegend echt prima dit seizoen. Wat is dit nou weer voor opportunistisch kutstukje
Moet jij weten, opgerot weerquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben al het hele seizoen zo kritisch als wat. Voorin nauwelijks kansen.
Waarom reageer je nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap. Het spel is overwegend echt prima dit seizoen. Wat is dit nou weer voor opportunistisch kutstukje
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Wat heeft toptrainer Slot het toch weer fantastisch neergezet vandaag en wat zijn de spelers mentaal fit, scherp en goed op elkaar ingespeeld.
Pisto en Pietje, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pisto en Pietje, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.
Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een ongekende parodie op een user blijft je toch ook.
Zullen we het weer over voetbal hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.
Pietje Aidsquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we dan ook niet doen alsof het ooit echt goed geweest is. Afgelopen zondag wordt een goal van Fortuna afgekeurd, (terecht maar het stond voor geen meter) mist Burak een open kopkans op de doellijn op 1-1 en scoort Feyenoord uit een lachwekkende eigen goal de 0-1.
Was een vrij rare draai van de media om dat als 'heel goed' te bestempelen. Het is gewoon een middelmatig elftal dat het tegen vrijwel elke tegenstander lastig heeft sinds de winterstop. Ik vind dat niet erg hoor maar we moeten wel realistisch zijn.
vooral die trieste oproepjes in deze berichtenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zullen we het weer over voetbal hebben?
Er zijn geen resultaten met al je zoektermen gevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:57 schreef aTypisch het volgende:
hee jonegsn we moeteh wel relsistch blijve he
jongens
Ok, we zetten even orde op zaken en het wordt als nog 0-2 winst.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:57 schreef aTypisch het volgende:
hee jonegsn we moeteh wel relsistch blijve he
jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |