Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een ongekende parodie op een user blijft je toch ook.
Zullen we het weer over voetbal hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, sow, poe poe, nu heb je me te pakken hoor.
Pietje Aidsquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we dan ook niet doen alsof het ooit echt goed geweest is. Afgelopen zondag wordt een goal van Fortuna afgekeurd, (terecht maar het stond voor geen meter) mist Burak een open kopkans op de doellijn op 1-1 en scoort Feyenoord uit een lachwekkende eigen goal de 0-1.
Was een vrij rare draai van de media om dat als 'heel goed' te bestempelen. Het is gewoon een middelmatig elftal dat het tegen vrijwel elke tegenstander lastig heeft sinds de winterstop. Ik vind dat niet erg hoor maar we moeten wel realistisch zijn.
vooral die trieste oproepjes in deze berichtenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zullen we het weer over voetbal hebben?
Er zijn geen resultaten met al je zoektermen gevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:57 schreef aTypisch het volgende:
hee jonegsn we moeteh wel relsistch blijve he
jongens
Ok, we zetten even orde op zaken en het wordt als nog 0-2 winst.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:57 schreef aTypisch het volgende:
hee jonegsn we moeteh wel relsistch blijve he
jongens
Geen wissels in de rust. Dat wordt dus Danilo en Paixao in minuutje 60. SlotGod.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:01 schreef aTypisch het volgende:
hopelijk op zijn minst paixao
en ik wil bullaude, laatste kans voor @:pisteloro
Hij heeft zo geen idee waar die naartoe moet steedsquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Verschrikkelijk die Dilrosun, wat Arend Martijn daar toch in ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |