Mijn oude buurman ook met een tuin op zijn buik.quote:
Ruim binnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef bbuddybb het volgende:
SANTIIIIIIII
Maar leek buitenspel?
Laat het geen buitenspel zijn aub.
Dit is in ieder geval wel ontzettend lekker. Zeg ook niet dat we niet effectief zijn hè.quote:
Dat zekerquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
Zo slecht spelen en nauwelijks in de problemen komen is toch ook wel lekker.
koppend komt santi er niet aan zo, en verder heeft ie 70 min alleen op een eiland gestaan... er begint eindelijk wat spel te komen.. niet alleen de snelheid maar uberhaupt samenspel lijkt het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
1 keertje even wat tempo erop en gelijk zo'n aanval. Had dat niet eerder gekund?
Verdedigend wel heel solide inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
Zo slecht spelen en nauwelijks in de problemen komen is toch ook wel lekker.
Hancko wel, ik vond Geertruida niet bestquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verdedigend wel heel solide inderdaad.
De nieuwe Jorrit Hendrix.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
Kasanwirjo is typisch zo’n speler waarvan je over een paar jaar een opstelling tegen komt en dan bedenkt dat hij ook nog een paar wedstrijdjes mee heeft gedaan ooit.
Eens. Vond hem ook onder zijn niveau spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hancko wel, ik vond Geertruida niet best
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dat (op rechtsback) beter is dan Benitaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
Kasanwirjo is typisch zo’n speler waarvan je over een paar jaar een opstelling tegen komt en dan bedenkt dat hij ook nog een paar wedstrijdjes mee heeft gedaan ooit.
Oldenburger is zwakzinnig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Commentator helemaal onder de indruk van dat trainingsdoelpuntje van Santi.
Die heeft ook gewoon een kutavond
die is ineens bij een topploeg binnengewandeld terwijl hij op de bank zat bij groningenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |