Ik zeg in het bekertopic net hetzelfdequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
gaat dit nu een standaard start van een wedstrijd worden ofzo
Ze moeten toch wat met een half-leeg stadion. KutFriezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
nee alleen heerenveen zingt het frise volksliedquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemdequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Die mascotte moet je toch gewoon een stomp geven als je er langs loopt.
@:justitie dit is geen dreigement, ik bedoel bij wijze van.
Leuke anekdotequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemde
Tot zover deze anekdote
Dit had zo een BestofFR12 post kunnen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemde
Tot zover deze anekdote
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Kut beginnen is een beetje een zekerheidjequote:
CDA met een Nederlands/Duitse stamboom genotquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Van Boekel heeft een beetje een Hugo de Jonge hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |