Ik zeg in het bekertopic net hetzelfdequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
gaat dit nu een standaard start van een wedstrijd worden ofzo
Ze moeten toch wat met een half-leeg stadion. KutFriezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
nee alleen heerenveen zingt het frise volksliedquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef snabbi het volgende:
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemdequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Die mascotte moet je toch gewoon een stomp geven als je er langs loopt.
@:justitie dit is geen dreigement, ik bedoel bij wijze van.
Leuke anekdotequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemde
Tot zover deze anekdote
Dit had zo een BestofFR12 post kunnen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in Venlo een keer een stomp van een mascotte gekregen omdat ik hem een kankerpedo noemde
Tot zover deze anekdote
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Kut beginnen is een beetje een zekerheidjequote:
CDA met een Nederlands/Duitse stamboom genotquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Van Boekel heeft een beetje een Hugo de Jonge hoofd.
ik heb ooit een pets gekregen op Z4 toen ik het haar van Van Haaren belachelijk maakte toen hij een inworp deedquote:
Dit is ook een leuke anekdote maatquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ooit een pets gekregen op Z4 toen ik het haar van Van Haaren belachelijk maakte toen hij een inworp deed
bleek dus dat er 2 gasten achter mij stonden met zo'n zelfde kapsel
van haaren met zijn gladde harengod
Nee daar vind ik hem eigenlijk ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het op de flank zoveel beter is.
hopelijk schieten mij er nog een paar te binnen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is ook een leuke anekdote maat
Dit wordt een anekdote avond
welke buitenspeler die we hebben is beter dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het op de flank zoveel beter is.
Boeiend, de matigheid van de rest maakt Dilrosun niet ineens een goede speler.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke buitenspeler die we hebben is beter dan?
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verderquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen overschat zichzelf weer eens.
Gras is groen.
Het was een goeie actie tot ie door 3 spelers heen de 16 in wilde rennenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verder
bij pedersen moet je niveau cancelo eisenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verder
En 2 prima afspeelmogelijkheden had.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was een goeie actie tot ie door 3 spelers heen de 16 in wilde rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |