ik heb ooit een pets gekregen op Z4 toen ik het haar van Van Haaren belachelijk maakte toen hij een inworp deedquote:
Dit is ook een leuke anekdote maatquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ooit een pets gekregen op Z4 toen ik het haar van Van Haaren belachelijk maakte toen hij een inworp deed
bleek dus dat er 2 gasten achter mij stonden met zo'n zelfde kapsel
van haaren met zijn gladde harengod
Nee daar vind ik hem eigenlijk ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het op de flank zoveel beter is.
hopelijk schieten mij er nog een paar te binnen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is ook een leuke anekdote maat
Dit wordt een anekdote avond
welke buitenspeler die we hebben is beter dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het op de flank zoveel beter is.
Boeiend, de matigheid van de rest maakt Dilrosun niet ineens een goede speler.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke buitenspeler die we hebben is beter dan?
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verderquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen overschat zichzelf weer eens.
Gras is groen.
Het was een goeie actie tot ie door 3 spelers heen de 16 in wilde rennenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verder
bij pedersen moet je niveau cancelo eisenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
vond eig niet zoveel mis met de actie - niet alles zal lukken maar hij probeert iig een actie te maken... tis zo mat verder
En 2 prima afspeelmogelijkheden had.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was een goeie actie tot ie door 3 spelers heen de 16 in wilde rennen
Meh, Hartman is echt een stuk verfijnderquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef aTypisch het volgende:
pedersen is echt veel beter dan hartman
om maar een voorbeeld te geven
Straks komt de dweil.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:30 schreef Caland het volgende:
Kokcu glijdt weg
Van Hooijdonk glijdt weg
Thialf is er niks bij
Nee, erg slordig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het onnodige balverlies is vooral niet meer op 2 handen te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |