In tegenstelling tot Kasanwirjo. Man man man, het is dat je weet dat ie beter kan... Totaal kip zonder kopquote:
Had toch vooral met z'n mentaliteit en gedrag buiten het veld te maken? Niet dat ik me veel bezig hou met FC Groningen of all places, maar ik dacht dat het qua talent altijd wel goed zat maar nu ze daar een kutseizoen hebben hij ook de eerste is die er met de pet naar begint te gooien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die is ineens bij een topploeg binnengewandeld terwijl hij op de bank zat bij groningen
Dat zijn betere vergelijkingen inderdaad, maar ik dacht aan vorig seizoenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Die heeft nog een aardige carrière gehad. Eerder een Verdonk of auassar dan.
Stond volgens de kenners in Groningen ook bekend om zijn lakse houding. Dat zijn de types die het zelden redden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
Kasanwirjo is typisch zo’n speler waarvan je over een paar jaar een opstelling tegen komt en dan bedenkt dat hij ook nog een paar wedstrijdjes mee heeft gedaan ooit.
ja zoiets kreeg ik meequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had toch vooral met z'n mentaliteit en gedrag buiten het veld te maken? Niet dat ik me veel bezig hou met FC Groningen of all places, maar ik dacht dat het qua talent altijd wel goed zat maar nu ze daar een kutseizoen hebben hij ook de eerste is die er met de pet naar begint te gooien.
Het is echt wachten tot zijn eerste blunder, doet die nog netjes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef bbuddybb het volgende:
Overigens was Wellenreuther vandaag prima. Paar goede momentjes. Leek zeker van zijn zaak itt voorheen.
Geen blessures!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima avond uiteindelijk zo. Geen verlenging en ook nauwelijks energie verspild.
Altijd geweest, in de jeugd alquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu manifesteert zich wel prima voor de camera. In het begin vond ik het maar een gemaakte aanvoerder; inmiddels is ie dat ook echt. In alles.
Heeft Arond goed gesien jongons.
dat is niet echt een uitvinding van arendquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu manifesteert zich wel prima voor de camera. In het begin vond ik het maar een gemaakte aanvoerder; inmiddels is ie dat ook echt. In alles.
Heeft Arond goed gesien jongons.
doe maar dick advocaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Doe maar thuis Ajax loten.
En vervolgens PSV in de finale.
Lag aan het veld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Prima zo. Maar het was echt heel slecht.
Het aanwijzen van Geertruida als vierde aanvoerder zegt toch echt wat anders hoor. Precies hetzelfde is gebeurd met Kokcu.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet echt een uitvinding van arend
wel hem zo vroeg aanvoerder maken, maar dat was ook meer een logisch gevolg van anderen die niet wilde en gebrek aan oudere leiders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |