Is dit Paixao?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
Zou zelf nog eerder ik doe wat ik wil op 10 zetten
Of gewoon die Argentijnse autist
Zou ook kunnen want Bullaude gaat ‘ie duidelijk niet doen. Dilrosun op 10 is echt verschrikkelijk. Doe die maar gewoon in roulatie op de vleugel. Idrissi en ook Ali waren toch ook (weer) erg matig vanavond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Ali en Dilrosun omwisselen? Ali weet tenminste waar ie moet lopen
Niet wekelijks nee. Hij duurt wat lang wmbquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij niet één van de miljoenen luisteraars?
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij niet één van de miljoenen luisteraars?
Dan ben je er al wel een tijdje tussenuit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.
Klopt dit seizoen nog niet 1 keer eigenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben je er al wel een tijdje tussenuit.
Al het hele seizoen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt dit seizoen nog niet 1 keer eigenlijk.
Ik heb dit net ook uitgezet ja haha. Toen het deel kwam bij Mulder dat wij dat nog ff gingen vieren ben ik snel mijn tanden gaan poetsen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Nu is op ESPN toen we dat seizoen tweede werden.en dat gingen vieren alsof we kampioen waren
Best cringe om te zien eigenlijk met terugwerkende kracht.
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Nu is op ESPN toen we dat seizoen tweede werden.en dat gingen vieren alsof we kampioen waren
ik kan het wel zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Een kwartier later en die @:caland heeft nog geen duidelijkheid gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan het wel zeggenKlootzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Destijds was het logisch en mooi, nu ben ik erg blij dat de lat een stuk hoger ligtquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.
joh vent stel je aanquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Is wel zo maar het had gewoon iets treurigs of zo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.
Eens.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Destijds was het logisch en mooi, nu ben ik erg blij dat de lat een stuk hoger ligt
Je gaat maar gewoon luisterenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Een kwartier later en die @:caland heeft nog geen duidelijkheid gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |