In tegenstelling tot Kasanwirjo. Man man man, het is dat je weet dat ie beter kan... Totaal kip zonder kopquote:
Had toch vooral met z'n mentaliteit en gedrag buiten het veld te maken? Niet dat ik me veel bezig hou met FC Groningen of all places, maar ik dacht dat het qua talent altijd wel goed zat maar nu ze daar een kutseizoen hebben hij ook de eerste is die er met de pet naar begint te gooien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die is ineens bij een topploeg binnengewandeld terwijl hij op de bank zat bij groningen
Dat zijn betere vergelijkingen inderdaad, maar ik dacht aan vorig seizoenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Die heeft nog een aardige carrière gehad. Eerder een Verdonk of auassar dan.
Stond volgens de kenners in Groningen ook bekend om zijn lakse houding. Dat zijn de types die het zelden redden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef OProg het volgende:
Kasanwirjo is typisch zo’n speler waarvan je over een paar jaar een opstelling tegen komt en dan bedenkt dat hij ook nog een paar wedstrijdjes mee heeft gedaan ooit.
ja zoiets kreeg ik meequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had toch vooral met z'n mentaliteit en gedrag buiten het veld te maken? Niet dat ik me veel bezig hou met FC Groningen of all places, maar ik dacht dat het qua talent altijd wel goed zat maar nu ze daar een kutseizoen hebben hij ook de eerste is die er met de pet naar begint te gooien.
Het is echt wachten tot zijn eerste blunder, doet die nog netjes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef bbuddybb het volgende:
Overigens was Wellenreuther vandaag prima. Paar goede momentjes. Leek zeker van zijn zaak itt voorheen.
Geen blessures!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima avond uiteindelijk zo. Geen verlenging en ook nauwelijks energie verspild.
Altijd geweest, in de jeugd alquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu manifesteert zich wel prima voor de camera. In het begin vond ik het maar een gemaakte aanvoerder; inmiddels is ie dat ook echt. In alles.
Heeft Arond goed gesien jongons.
dat is niet echt een uitvinding van arendquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu manifesteert zich wel prima voor de camera. In het begin vond ik het maar een gemaakte aanvoerder; inmiddels is ie dat ook echt. In alles.
Heeft Arond goed gesien jongons.
doe maar dick advocaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Doe maar thuis Ajax loten.
En vervolgens PSV in de finale.
Lag aan het veld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Prima zo. Maar het was echt heel slecht.
Het aanwijzen van Geertruida als vierde aanvoerder zegt toch echt wat anders hoor. Precies hetzelfde is gebeurd met Kokcu.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet echt een uitvinding van arend
wel hem zo vroeg aanvoerder maken, maar dat was ook meer een logisch gevolg van anderen die niet wilde en gebrek aan oudere leiders
opstootje geregeldquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:08 schreef hhh38 het volgende:
Kasanwirjo solliciteerde wel naar de slechtste invalbeurt van het seizoen, die heeft echt niks goeds gedaan
ja godverdommequote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
All the glory to God volgens Santi.
Als we Spakenburg loten moet God weer pittige keuzes maken
Tegen heel dorp kan zelfs Santi niet opquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
All the glory to God volgens Santi.
Als we Spakenburg loten moet God weer pittige keuzes maken
Ik wil hier nog niet aan denken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vrees voor het moment dat ArneGod vertrekt
Heel Mexico > Spakenburgquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen heel dorp kan zelfs Santi niet op
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen heel dorp kan zelfs Santi niet op
Of hadden we dat al met heel Fok besloten in de tussentijd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou ik zou zowaar zeggen zet Danilo maar op 10.
Die Dilrosun is echt zo waanzinnig matig.
kloptquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou ik zou zowaar zeggen zet Danilo maar op 10.
Die Dilrosun is echt zo waanzinnig matig.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of hij moet een tactisch trucje willen doen met een Danilo daar ofzo
guus til worden
Een paar versterkingen halen en met Arne de CL inquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil hier nog niet aan denken.
Sterker nog. Ik verwacht gewoon nog een seizoen hierna
denk alleen een kort invalbeurtje dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef Caland het volgende:
Zaterdag is onze aspergesteker toch weer terug
Danilo op 10 is leuk als je alles of niets wil spelen
Is dit Paixao?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
Zou zelf nog eerder ik doe wat ik wil op 10 zetten
Of gewoon die Argentijnse autist
Zou ook kunnen want Bullaude gaat ‘ie duidelijk niet doen. Dilrosun op 10 is echt verschrikkelijk. Doe die maar gewoon in roulatie op de vleugel. Idrissi en ook Ali waren toch ook (weer) erg matig vanavond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Ali en Dilrosun omwisselen? Ali weet tenminste waar ie moet lopen
Niet wekelijks nee. Hij duurt wat lang wmbquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij niet één van de miljoenen luisteraars?
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij niet één van de miljoenen luisteraars?
Dan ben je er al wel een tijdje tussenuit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.
Klopt dit seizoen nog niet 1 keer eigenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben je er al wel een tijdje tussenuit.
Al het hele seizoen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla al eventjes over, dus ik ben ook erg benieuwd.
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt dit seizoen nog niet 1 keer eigenlijk.
Ik heb dit net ook uitgezet ja haha. Toen het deel kwam bij Mulder dat wij dat nog ff gingen vieren ben ik snel mijn tanden gaan poetsen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Nu is op ESPN toen we dat seizoen tweede werden.en dat gingen vieren alsof we kampioen waren
Best cringe om te zien eigenlijk met terugwerkende kracht.
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Nu is op ESPN toen we dat seizoen tweede werden.en dat gingen vieren alsof we kampioen waren
ik kan het wel zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Een kwartier later en die @:caland heeft nog geen duidelijkheid gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan het wel zeggenKlootzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Destijds was het logisch en mooi, nu ben ik erg blij dat de lat een stuk hoger ligtquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.
joh vent stel je aanquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Is wel zo maar het had gewoon iets treurigs of zo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou toch op, dat was prachtig. Jong team, we kwamen vanuit een ontiegelijke rotzooi, gewoon mooi.
Eens.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Destijds was het logisch en mooi, nu ben ik erg blij dat de lat een stuk hoger ligt
Je gaat maar gewoon luisterenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Een kwartier later en die @:caland heeft nog geen duidelijkheid gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |