Wanda die bij Jeffrey zit?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:03 schreef Flow3r het volgende:
Jappie gaat naar Wanda die bij JW en Jeffrey zit
de regie volgt niet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou ze hem vertellen dat ze vindt dat hij naar huis moet en hoe ze over Kim denkt en praat of zou ze schijnheilig zitten te lachen en gezellig kletsen?quote:
hoorde ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat dacht ik gehoord te hebben ja, maar vervolgens ging ie met isaac naar buiten
Dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat het niet slim is dat Jasper eerlijk was naar Isaac toe.
omdat hij observeert en ziet dat Isaac 238472389 gezichten heeft. Het hoeft niet naar hem toe te zijn, Maar Isaac dwingt hem alleen die kant op te praten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper draait en draait, ik heb gehoord, die zei, maar komt niet met een concreet voorbeeld waar Isaac om vraagt op persoonlijk vlak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die vent lul je niet onder tafel joh, verspilde moeite, Jappie kan beter naar Wanda gaan want Isaac draait toch alles in zijn voordeelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat het niet slim is dat Jasper eerlijk was naar Isaac toe.
Ik moet Isaac niet, maar vind het wel goed dat hij het gesprek met Jasper aangaat en hem aanspreekt op beloftes naar elkaar en dan een mes in de rug steekt. En hem verteld over zijn 24/7 gehang met Wandaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is nu ineens weer dikke bro's met Jeff "mijn maat Jeff" en Jappie zit ook op 80/90 procent bij hem
wat een smiecht.. Slim wel, als hij dat met iedereen zo doet, dan is zijn positie weer safe
Isaac lult hem zo omver met zijn NLP gezeur en Jappie begint te twijfelen en beweegt nu al meer richting Isaac.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die vent lul je niet onder tafel joh, verspilde moeite, Jappie kan beter naar Wanda gaan want Isaac draait toch alles in zijn voordeel
Dat gesprek had hij veeeeeeeel eerder moeten aangaan, niet nuquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moet Isaac niet, maar vind het wel goed dat hij het gesprek met Jasper aangaat en hem aanspreekt op beloftes naar elkaar en dan een mes in de rug steekt. En hem verteld over zijn 24/7 gehang met Wanda
Kijk het filmpje waar Sasha het zelf verteld aan Bern op de slaapkamer @DGK_Tegengas Dit was voordat Wanda de kamer binnenkwam en de puisten door de strot van Kim wilde douwenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan nergens op de filmpjes terug horen, waar Wanda het K woord uitspreekt. Wel K..h..r,
grote kans dat jappie dit wel ziet hoor, die is echt niet gekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is een mastermanipulator, draait alles, alleen al door hoe hij zaken verwoord... hoe Jappie dat niet kan zien wonderlijk...
ik hoop het'quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
grote kans dat jappie dit wel ziet hoor, die is echt niet gek
alleen meelullen met isaac is het makkelijkste op dit moment, doet isaac zelf ook bij iedereen.
in woord misschien, maar niet in daad. Ik kan me dat niet voorstellen. Maar ze doen net als dat ze bij esther doen, gewoon een beetje pappen en nathouden en verder je eigen spel spelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
En zo heeft Isaac iedereen binnen de kortste keren weer in zijn kamp...
blegh
Zinloos gesprek, Isaac wint altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is een mastermanipulator, draait alles, alleen al door hoe hij zaken verwoord... hoe Jappie dat niet kan zien wonderlijk...
ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:21 schreef Verida het volgende:
[..]
in woord misschien, maar niet in daad. Ik kan me dat niet voorstellen. Maar ze doen net als dat ze bij esther doen, gewoon een beetje pappen en nathouden en verder je eigen spel spelen.
alleen met woorden. maar dat wil nog niet zeggen dat hij ze weer "in zijn macht heeft"quote:
ze hebben de schurft aan hem, dat verandert echt niet zomaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen met woorden. maar dat wil nog niet zeggen dat hij ze weer "in zijn macht heeft"
hij kan lullen als Brugman, maar daar blijft het bij
dat dus, en door gewoon eerlijk te zijn, kan hij later ook niet komen met "toen zei je dit of dat "quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben de schurft aan hem, dat verandert echt niet zomaar
tenzij de Febo ze dwingt![]()
nou er zijn al veel bewegingen weer terug richting dat kamp... dus wie het bepaalt weer ik niet, maar alles gaat weer draaienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben de schurft aan hem, dat verandert echt niet zomaar
tenzij de Febo ze dwingt![]()
nlp techniekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:24 schreef schizolientje het volgende:
ipv 2 keer zegt Isaac nu bijna alles 3 keer. t wordt steeds erger
Babs. Die niks anders doet dan fluisteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
Zoe kreeg een zendercheck
babs : weet je waarom, wij mogen niet fluisteren
en Zoe fluistert vrolijk verder
Lijkt dat ze willen weten wie iets heeft doorgeluldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Babs. Die niks anders doet dan fluisteren.
Thanks, ik ben al afgehaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:25 schreef Harry het volgende:
Isaac: ik probeer het plaatje om te draaien. Ik verlies dit sowieso. Erik types, dat zijn de mensen die gaan winnen.
Jasper: er is nog een derde punt, niet voor jou, maar dat is Jeffrey. Hij is sfeerbepalend. Op dat gebied heeft hij jou nodig om gehoord te worden.
Isaac: hij is toch mijn maat?
Die duidelijkheid heeft Jappie nu gegeven. Hij hoort niet meer bij de club en de afspraken die ze vanaf dag 1 hebben gemaakt, zijn voor Jappie niet meer van kracht. Nou lekker je tijd volbrengen in het ie met Wanda, dan kom je er welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:30 schreef woxxel het volgende:
Domme jap om jeff af te vallen naar isaak.
Jeff had nog een beetje twijfel of hij aan xijn kant stond
Kan het filmpje niet vinden in het topicquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk het filmpje waar Sasha het zelf verteld aan Bern op de slaapkamer @:DGK_Tegengas Dit was voordat Wanda de kamer binnenkwam en de puisten door de strot van Kim wilde douwen
Ze hebben beiden hun eigen waarheid en luisteren niet echt naar elkaar en zijn ook niet eerlijk naar elkaar, van beide kantenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac reframet nog even wat Jappie zegt.
Uiteraard is Isaac zijn werkelijkheid DE werkelijkheid.
dat zie k dan andersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben beiden hun eigen waarheid en luisteren niet echt naar elkaar en zijn ook niet eerlijk naar elkaar, van beide kanten
Ik bedoel meer, Isaac is wat info rijker, Jappie schiet er niets mee op, en heeft Isaac wellicht wat meer munitie gegevenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen met woorden. maar dat wil nog niet zeggen dat hij ze weer "in zijn macht heeft"
hij kan lullen als Brugman, maar daar blijft het bij
ik keek naar isaac... ik hoorde niks.. wiens stem washet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
"check 123 check, oke dan ga ik nu naar binnen "
geluid bij de regie stond nog open
foutje
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan het filmpje niet vinden in het topic
die ken ik wel voor zinnen of fragmenten maar niet voor elk woord. Hem kan ik inhoudelijk nu helemaal niet volgen nu, ik begrijp niets van wat hij allemaal lult. Misschien slaap hoor, lekker naar bedquote:
ik denk dat dit niet slim was van Jasperquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, Isaac is wat info rijker, Jappie schiet er niets mee op, en heeft Isaac wellicht wat meer munitie gegeven
Ze komen Wanda halen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
"check 123 check, oke dan ga ik nu naar binnen "
geluid bij de regie stond nog open
foutje
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]Bedankt, maar ik hoort haar het woord K niet gebruiken. Haar taal is niet netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zoals Isaac altijd doet, hij draait en reframet en intimideert etcquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:38 schreef Harry het volgende:
Isaac zit Jasper uit te horen. Zet er met een bepaalde intimiderende toon druk op.
oh en is hij dan wel naar jappie gekomen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:40 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt, dat Jasper en Wanda de aanstichters waren van de laatste eliminatie. Dat heeft hij van mensen gehoord.
jasper sputtert wat tegen, gelukkig..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:42 schreef woxxel het volgende:
Oh volgens mij zijn t nog geen vrienden geworden hoor. Jap rn isask
tot nu toe lijkt jasper niet echt onder de indruk van Isaac...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac: the game is nu on hoor
Jappie: dat hoor ik wel elke maand
fijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
tot nu toe lijkt jasper niet echt onder de indruk van Isaac...
Ik zal wel ff kijken in de vorige topics. ik heb het live gezien, maar heb ook gezien dat iemand er een filmpje van gepost heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik hoort haar het woord K niet gebruiken. Haar taal is niet netjes.
Hij vond het al vreemd dat Jappie en Isaac buiten liepenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook gele kaart waardig wat mij betreft ....![]()
[ afbeelding ]
Wanda gaat een keer die fucking puisten van Kim door haar strot drukken - 28 februari 2023.Vlak voordat Wanda de kamer binnenkwam, vertelde Sasha aan Bern dat Wanda flink tekeer was gegaan en meerdere keren met K gescholden had en dat ze Wanda moesten kalmeren. heb jij dat stuk ook @DGK_Tegengas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
De maand duurt nog heel erg lang, de volgende manager is nog niet eens gekozen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:48 schreef woxxel het volgende:
Maar ik verwacht wel dat jappie target van deze maand wordt.
Of zal ie zichzelf erop zetten
we gaan van Jeff, Zoe en Babs naar Mirthequote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
Nou ik ben wel klaar met dit gesprek, nu mogen zewel weer naar binnen
kaas in je strot duwen is een gele kaart maar dit mag wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vlak voordat Wanda de kamer binnenkwam, vertelde Sasha aan Bern dat Wanda flink tekeer was gegaan en meerdere keren met K gescholden had en dat ze Wanda moesten kalmeren. heb jij dat stuk ook @:DGK_Tegengas ?
Dit was tegen de persoon zelf. Een persoonlijke bedreiging. Dat is de grens volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kaas in je strot duwen is een gele kaart maar dit mag wel?
Dat was duidelijk op stream te zien, waren de uitlatingen van Wanda ook in beeld ????quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kaas in je strot duwen is een gele kaart maar dit mag wel?
i know maar het blijft toch typisch...quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit was niet tegen de persoon zelf. Dat is de grens volgens mij.
er is een heel stuk in beeld waar ze heel pissig was op Kim, samen met saschaquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was duidelijk op stream te zien, waren de uitlatingen van Wanda ook in beeld ????
Ja, gevonden ...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vlak voordat Wanda de kamer binnenkwam, vertelde Sasha aan Bern dat Wanda flink tekeer was gegaan en meerdere keren met K gescholden had en dat ze Wanda moesten kalmeren. heb jij dat stuk ook @:DGK_Tegengas ?
Ja datbis ook waar. Er zullen nog een aantal namen passerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Verida het volgende:
[..]
De maand duurt nog heel erg lang, de volgende manager is nog niet eens gekozen.
Ben aan het zoeken, omdat er zo'n ophef over was, maar kan het nergens vinden, laat staan horen.quote:
Toppertje. Daar hebben we het bewijs dat Wanda met K heeft gescholden en wat @utopia2.0 wilde zienquote:
ik hoop dat hij deze info nu gebruikt en Isaac meer doorziet, hij liegt net glashard over de waterbak. Dat moet jappie weten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:09 schreef woxxel het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van of ik jappie slim vind of niet.
Het is al eerder voorgekomen, toen was al deze ophef er niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken, omdat er zo'n ophef over was, maar kan het nergens vinden, laat staan horen.
Nee het ging erom dat niemand het gehoord heeft. En wie er ook met K scheldt, ik zal er altijd van walgen. Dus geen selectieve verontwaardiging, maar gewoon boos!quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:08 schreef mootie het volgende:
Waarom doen we nu ineens alsof het de eerste keer is dat er met kanker is gescholden?
Selectieve verontwaardiging much?
Dat bewijs is er van meerdere deelnemers. Die er ook maar uittrappen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toppertje. Daar hebben we het bewijs dat Wanda met K heeft gescholden en wat @:Utopia2.0 wilde zien
quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is al eerder voorgekomen, toen was al deze ophef er niet.
Waarom zou dat nou zijn.
Vanmiddag werd er ook geroepend dat Wanda Kim kutsnol noemde.
Bleek pitbull te zijn.
Maar kutsnol bekt lekkerder.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou zijn.
Bleek pitbull te zijn.
Knip niets met de streams te makenquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:13 schreef Clasientje het volgende:
knip niets met de streams te maken
Tja hij denk hier anders over.
Selectief noem ik het.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou zijn.
Bleek pitbull te zijn.
knipquote:
ze noemde Kim een lelijke kuthoer op 3.27 https://www.bitchute.com/video/z2hDC1dRTKIo/quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou zijn.
Bleek pitbull te zijn.
Duidelijk dus dat Isaac niets bereikt heeft met dit gesprekquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:15 schreef Harry het volgende:
Isaac: we hoeven niets af te spreken. Ik wil niet de persoon zijn die zijn woord breekt. Doe ik niet meer.
Zeker geen manier om filmpjes terug te vinden waar andere bewoners met kanker scheldenquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben blij dat er filmpjes zijn om gedrag en uitspraken vast te kunnen leggen ...![]()
Is dat een doodzonde? Niet netjes, maar bij de vriend van Kim, komen er ergere scheldwoorden uit zijn muil. Mongolen, tyfuslijers, idioten. Kan er nog meer noemen, maar dit zijn er voor mij voldoende.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze noemde Kim een lelijke kuthoer op 3.27 https://www.bitchute.com/video/z2hDC1dRTKIo/
Hij noemt zijn eigen vriendin een lelijke asokop. Nuff said.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat een doodzonde? Niet netjes, maar bij de vriend van Kim, komen er ergere scheldwoorden uit zijn muil. Mongolen, tyfuslijers, idioten. Kan er nog meer noemen, maar dit zijn er voor mij voldoende.
Van alle bewoners?quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben blij dat er filmpjes zijn om gedrag en uitspraken vast te kunnen leggen ...![]()
nee het ging erom dat het weer verdraaid en ontkent werd!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat een doodzonde? Niet netjes, maar bij de vriend van Kim, komen er ergere scheldwoorden uit zijn muil. Mongolen, tyfuslijers, idioten. Kan er nog meer noemen, maar dit zijn er voor mij voldoende.
Door wie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee het ging erom dat het weer verdraaid en ontkent werd!!!!!
vijf uitroeptekens zelfs.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is Jeffquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij noemt zijn eigen vriendin een lelijke asokop. Nuff said.
Schapewollensokkenneukers..Hersendode ...quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, wanneer Jeff er van alles uit kraamt wordt het met een korrel zout genomen, kraamt een ander er wat uit is het een doodzonde, daar ligt de key van de hele discussie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat gaat echt nooit doordringen. Nooit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, wanneer Jeff er van alles uit kraamt wordt het met een korrel zout genomen, kraamt een ander er wat uit is het een doodzonde, daar ligt de key van de hele discussie.
Nee, als Jeff zo tekeer gaat, reageer ik net zo. Mssn wat topics terug lezen van het begin. heb hem toen net zo vervloekt, toen hij zo tekeer ging tegen Kimquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, wanneer Jeff er van alles uit kraamt wordt het met een korrel zout genomen, kraamt een ander er wat uit is het een doodzonde, daar ligt de key van de hele discussie.
knip off topicquote:
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
knip off topic
Je hoeft je aan niemand te bewijzen, gewoon een tr zetten is genoeg
off topicquote:
Off topicquote:
En gelijk heeft ze...Het spel gaat door en dan kan je beter lol maken dan gaan zitten janken..Marciano gaat ook door en daar hoor je dan niemand over. Maarja tis Babette he ....quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is GJ alweer vergeten. Grootste lol samen met Isaac.
Zelfs Martin gaat doorquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze...Het spel gaat door en dan kan je beter lol maken dan gaan zitten janken..Marciano gaat ook door en daar hoor je dan niemand over. Maarja tis Babette he ....
Doe dan maar Sashaquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
vandaag verkiezing van de nieuwe manager, wie word het sasha of rupi , gaat close worden zeker met twijfelende kenzy, of gaat er 1 weer proberen om gelijke stand te forceren
of geen manager word ................. kan ook nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgennnnnnnn....![]()
De dag dat Rupie manager wordt...
Mag ook, ik vind Sasha een saaie doos, met Rupie meer reuring en daar hou ik van...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
of geen manager word ................. kan ook nog
ieder zijn mening , ik vind rupi sneakyquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mag ook, ik vind Sasha een saaie doos, met Rupie meer reuring en daar hou ik van...
Daarom juist...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
ieder zijn mening , ik vind rupi sneaky
Sneaky en vind er verder ook niks aan. Geen leuke humor en erg irritant om naar te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
ieder zijn mening , ik vind rupi sneaky
en te horen je verstaat hem amperquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Sneaky en vind er verder ook niks aan. Geen leuke humor en erg irritant om naar te kijken.
Ik ben ook geen onwijze Rupie fan maar alles beter dan sjaggie Sassie...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Sneaky en vind er verder ook niks aan. Geen leuke humor en erg irritant om naar te kijken.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie kan zich als manager gaan bewijzen. Die natte dweil kan helemaal niks met haar wormvormig spellenbedenkende aanhangsel.
Dat is toch ook reuringquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen onwijze Rupie fan maar alles beter dan sjaggie Sassie...
daarom gun ik het sasha zodat ze zich kan bewijzen heeft niks met bern te makenquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie kan zich als manager gaan bewijzen. Die natte dweil kan helemaal niks met haar wormvormig spellenbedenkende aanhangsel.
haha goed gezegd , moet hij zich eerst eens losweken van zijn , ahummmm holmaatje ima die niks toevoegtquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:26 schreef engine het volgende:
Alsof Rupie geen natte dweil met aanhangsel is. Sasha kan zich gaan bewijzen
ook bij rupi, die gaat wel goed zorgen voor zijn eigen clubiie en de rokersquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De hele verkeerde reuring Engine.. meer ergernis..![]()
nee is gewoon klit en band rupi -imaquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Imi de laatste dagen geen aanhangsel meer.
Ima is 1 geworden met z'n...DJ dingetje...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Imi de laatste dagen geen aanhangsel meer.
And I love it.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ima is 1 geworden met z'n...DJ dingetje...
Droomsap werkt als een malle.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Het is nog lekker rustig in de loods, de meeste liggen nog in dromenland...
gewoonlijk rond 12 uurquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Heeft iemand enig idee hoelaat die managersverkiezing is vandaag?
eerst nog afscheidswoord van kenzy , dan mogen de sasha en rupi hun plan npg pitchen , dan nog half uur bedenktijd dan stemmenquote:
Dan zorg ik dat ik klaar zit..quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst nog afscheidswoord van kenzy , dan mogen de sasha en rupi hun plan npg pitchen , dan nog half uur bedenktijd dan stemmen
Dat afscheidswoord van Kenzi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst nog afscheidswoord van kenzy , dan mogen de sasha en rupi hun plan npg pitchen , dan nog half uur bedenktijd dan stemmen
Dank jequote:
@DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef Aggie46 het volgende:
Sas: Wanda, als je boos bent en scheldt, ben je mooi.
*ze had net gescholden op Kim : fokking pitbull
die zit ook veel achter die draaitafelquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
Martin gaat draaien... ik zou eerst even kijken of je haar goed zit..crisis..
Ik moet zo lachen... hoe hij er ook bij staat...mister Big DJquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
die zit ook veel achter die draaitafel
Maar ze nemen het maar eens in de twee weken hoorquote:
ja hij denkt weer dat hij de opvolger word van tiesto of arnim van buren wordquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen... hoe hij er ook bij staat...mister Big DJ
Duhh echt hé.. moet je die koppies van sommige zien...quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze nemen het maar eens in de twee weken hoor![]()
Ja joh flapdrol..quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja hij denkt weer dat hij de opvolger word van tiesto of arnim van buren word
ik slaap ook slecht , mestal rond 5 uur wakker maar vertik het om zoiets te gaan innemenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Duhh echt hé.. moet je die koppies van sommige zien...
JW en Esther nemen elke avond een hapje hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
werkt mi toch verslavend op de lange duurquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW en Esther nemen elke avond een hapje hoor
mooie praatjes jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
OMG Esther... is ook wakker, wil nog praten met Wanda en Jappie..
Hier nog 1...quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik slaap ook slecht , mestal rond 5 uur wakker maar vertik het om zoiets te gaan innemen
Het is JW ook aan te zien..quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW en Esther nemen elke avond een hapje hoor
aan die stof kun je niet verslaafd raken aan de gewoonte wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
werkt mi toch verslavend op de lange duur
Is het droomsap al binnen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij doet JW daar niet zo moeilijk over.. hij heeft meerdere al voorzien van zijn geweldige sapje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die deelt enkel met esther en als het heeeeel erg nodig is met een ander.
Hij heeft er gewoon lol in en dat straalt hij uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja hij denkt weer dat hij de opvolger word van tiesto of arnim van buren word
JW gebruikt het al heel lang, echt niet alleen de laatste weken. Dat hij er slecht uitziet komt eerder door zijn baard en gewoon door het leven in de loodsquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier nog 1...
Je kan aan JW zien dat hij die rotzooi gebruikt, ziet er niet uit.. daar speelt die baard ook wel een rol in natuurlijk.
Die goos heeft een paar wallen onder z'n ogen daar word je bang van... die had hij niet toen hij binnen kwam... ze zeggen ook nog duf te zijn als ze wakker worden. Die baard zei ik al, maar inderdaad de loods en het leven daar draagt er zeker aan bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
JW gebruikt het al heel lang, echt niet alleen de laatste weken. Dat hij er slecht uitziet komt eerder door zijn baard en gewoon door het leven in de loods
Ze zien er allemaal inmiddels 10 jaar ouder uit dan toen ze binnenkwamen. Dat is eigenlijk bij elke RLS zo geweest. Ze knappen enorm op qua uiterlijk als ze er een paar weken uitzijn.
Hij had droomsap bij zich toen hij binnenkwam.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die goos heeft een paar wallen onder z'n ogen daar word je bang van... die had hij niet toen hij binnen kwam... ze zeggen ook nog duf te zijn als ze wakker worden. Die baard zei ik al, maar inderdaad de loods en het leven daar draagt er zeker aan bij.
-knip-quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had droomsap bij zich toen hij binnenkwam.
Dat hij er inmiddels zo uit ziet is echt niet alleen van dat droomsap, ik vraag me zelfs af of dat droomsap er mee te maken heeft.
Hij slaapt er goed op, dat zou er juist voor moeten zorgen dat het er nog redelijk uitziet. Hij komt echter amper in de buitenlucht, hangt maar wat rond de hele dag.
Er zijn er veel meer die er heel slecht uitzien, Jappie bijv, graatmager en holle ogen, Jeff ook graatmager enz.
dat droomsap is lang zo erg niet als de pammetjes die in het verleden werden uitgedeeld als snoepjes.
knipquote:
knipquote:
En het is besteld maar ik weet dat de levertijd even is. Jan Willem heeft besteld en Esther wilde een eigen flesje en dat is ook besteldquote:
ligt wel brood op aanrechtquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze een brunch vandaag.. ik heb nog niemand iets zien eten.
komt uit belgie dacht ik , in nederland niet te koopquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het is besteld maar ik weet dat de levertijd even is. Jan Willem heeft besteld en Esther wilde een eigen flesje en dat is ook besteld
Ooh heeft madame nu haar eigen fles.. ik hoop van haar eigen zakgeld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het is besteld maar ik weet dat de levertijd even is. Jan Willem heeft besteld en Esther wilde een eigen flesje en dat is ook besteld
nee is toch voor gestemd dacht ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heeft madame nu haar eigen fles.. ik hoop van haar eigen zakgeld.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is toch voor gestemd dacht ik, gisteren zegde ze dat ze het wil terugbetalen als er weer zakgeld was
Slaat dat op mij?quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Nog maar eens een keer, iedereen mag over de streams posten ook al is het al een keer door iemand gezegd. Reageer niet op elkaar dat verziekt de sfeer in de COS zet gewoon een TR en negeer als een post je stoort [/modbreak]
Prijzenpotquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heeft madame nu haar eigen fles.. ik hoop van haar eigen zakgeld.
Jepquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die fles met heel de loods gedeeld moest worden.
ze blijven maar zeiken over wie op wie gestemd heeftquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Tiano en Martin in gesprek.
Ik denk dat Tiano probeert uit te vogelen of Martin degene is die niet met hun groep heeft mee gestemd.
Er zouden er 8 op sasha moeten zijn en er waren er 7.
Wie was t ?.
Dit slaat op iedereen, maar niemand in het bijzonderquote:
ze hadden er toch gister over iemand die niet weet wat hiij is , ze noemden hem clown , jood , iedereen dat dat ze bern bedoelden , ik gok dat ze martin bedoeldenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
Iedere Jan doedel kan toch zien dat matin heeeel onzeker is
Met constant dat gepluk
Dat moet ice en tiano toch genoeg zeggen
de grootste snitch is ice zelfquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:31 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben t over Wanda die is de fokking snitch volgens Isaac.
Daar heeft hij wel weer gelijk in denk ik.
Slapen doen we snachts...quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit slaat op iedereen, maar niemand in het bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |