ze noemde Kim een lelijke kuthoer op 3.27 https://www.bitchute.com/video/z2hDC1dRTKIo/quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is al eerder voorgekomen, toen was al deze ophef er niet.
Waarom zou dat nou zijn.
Vanmiddag werd er ook geroepend dat Wanda Kim kutsnol noemde.
Bleek pitbull te zijn.
Maar kutsnol bekt lekkerder.
Duidelijk dus dat Isaac niets bereikt heeft met dit gesprekquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:15 schreef Harry het volgende:
Isaac: we hoeven niets af te spreken. Ik wil niet de persoon zijn die zijn woord breekt. Doe ik niet meer.
Zeker geen manier om filmpjes terug te vinden waar andere bewoners met kanker scheldenquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben blij dat er filmpjes zijn om gedrag en uitspraken vast te kunnen leggen ...![]()
Is dat een doodzonde? Niet netjes, maar bij de vriend van Kim, komen er ergere scheldwoorden uit zijn muil. Mongolen, tyfuslijers, idioten. Kan er nog meer noemen, maar dit zijn er voor mij voldoende.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze noemde Kim een lelijke kuthoer op 3.27 https://www.bitchute.com/video/z2hDC1dRTKIo/
Hij noemt zijn eigen vriendin een lelijke asokop. Nuff said.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat een doodzonde? Niet netjes, maar bij de vriend van Kim, komen er ergere scheldwoorden uit zijn muil. Mongolen, tyfuslijers, idioten. Kan er nog meer noemen, maar dit zijn er voor mij voldoende.
Van alle bewoners?quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben blij dat er filmpjes zijn om gedrag en uitspraken vast te kunnen leggen ...![]()
nee het ging erom dat het weer verdraaid en ontkent werd!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat een doodzonde? Niet netjes, maar bij de vriend van Kim, komen er ergere scheldwoorden uit zijn muil. Mongolen, tyfuslijers, idioten. Kan er nog meer noemen, maar dit zijn er voor mij voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Door wie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee het ging erom dat het weer verdraaid en ontkent werd!!!!!
vijf uitroeptekens zelfs.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is Jeffquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij noemt zijn eigen vriendin een lelijke asokop. Nuff said.
Schapewollensokkenneukers..Hersendode ...quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, wanneer Jeff er van alles uit kraamt wordt het met een korrel zout genomen, kraamt een ander er wat uit is het een doodzonde, daar ligt de key van de hele discussie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat gaat echt nooit doordringen. Nooit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, wanneer Jeff er van alles uit kraamt wordt het met een korrel zout genomen, kraamt een ander er wat uit is het een doodzonde, daar ligt de key van de hele discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, als Jeff zo tekeer gaat, reageer ik net zo. Mssn wat topics terug lezen van het begin. heb hem toen net zo vervloekt, toen hij zo tekeer ging tegen Kimquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, wanneer Jeff er van alles uit kraamt wordt het met een korrel zout genomen, kraamt een ander er wat uit is het een doodzonde, daar ligt de key van de hele discussie.
knip off topicquote:
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
knip off topic
Je hoeft je aan niemand te bewijzen, gewoon een tr zetten is genoeg
off topicquote:
Off topicquote:
En gelijk heeft ze...Het spel gaat door en dan kan je beter lol maken dan gaan zitten janken..Marciano gaat ook door en daar hoor je dan niemand over. Maarja tis Babette he ....quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is GJ alweer vergeten. Grootste lol samen met Isaac.
Zelfs Martin gaat doorquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze...Het spel gaat door en dan kan je beter lol maken dan gaan zitten janken..Marciano gaat ook door en daar hoor je dan niemand over. Maarja tis Babette he ....
Doe dan maar Sashaquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
vandaag verkiezing van de nieuwe manager, wie word het sasha of rupi , gaat close worden zeker met twijfelende kenzy, of gaat er 1 weer proberen om gelijke stand te forceren
of geen manager word ................. kan ook nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgennnnnnnn....![]()
De dag dat Rupie manager wordt...
Mag ook, ik vind Sasha een saaie doos, met Rupie meer reuring en daar hou ik van...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
of geen manager word ................. kan ook nog
ieder zijn mening , ik vind rupi sneakyquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mag ook, ik vind Sasha een saaie doos, met Rupie meer reuring en daar hou ik van...
Daarom juist...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
ieder zijn mening , ik vind rupi sneaky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |