Ja, gevonden ...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vlak voordat Wanda de kamer binnenkwam, vertelde Sasha aan Bern dat Wanda flink tekeer was gegaan en meerdere keren met K gescholden had en dat ze Wanda moesten kalmeren. heb jij dat stuk ook @:DGK_Tegengas ?
Ja datbis ook waar. Er zullen nog een aantal namen passerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Verida het volgende:
[..]
De maand duurt nog heel erg lang, de volgende manager is nog niet eens gekozen.
Ben aan het zoeken, omdat er zo'n ophef over was, maar kan het nergens vinden, laat staan horen.quote:
Toppertje. Daar hebben we het bewijs dat Wanda met K heeft gescholden en wat @utopia2.0 wilde zienquote:
ik hoop dat hij deze info nu gebruikt en Isaac meer doorziet, hij liegt net glashard over de waterbak. Dat moet jappie weten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:09 schreef woxxel het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van of ik jappie slim vind of niet.
Het is al eerder voorgekomen, toen was al deze ophef er niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken, omdat er zo'n ophef over was, maar kan het nergens vinden, laat staan horen.
Nee het ging erom dat niemand het gehoord heeft. En wie er ook met K scheldt, ik zal er altijd van walgen. Dus geen selectieve verontwaardiging, maar gewoon boos!quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:08 schreef mootie het volgende:
Waarom doen we nu ineens alsof het de eerste keer is dat er met kanker is gescholden?
Selectieve verontwaardiging much?
Dat bewijs is er van meerdere deelnemers. Die er ook maar uittrappen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toppertje. Daar hebben we het bewijs dat Wanda met K heeft gescholden en wat @:Utopia2.0 wilde zien
quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is al eerder voorgekomen, toen was al deze ophef er niet.
Waarom zou dat nou zijn.
Vanmiddag werd er ook geroepend dat Wanda Kim kutsnol noemde.
Bleek pitbull te zijn.
Maar kutsnol bekt lekkerder.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou zijn.
Bleek pitbull te zijn.
Knip niets met de streams te makenquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:13 schreef Clasientje het volgende:
knip niets met de streams te maken
Tja hij denk hier anders over.
Selectief noem ik het.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou zijn.
Bleek pitbull te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |