tot nu toe lijkt jasper niet echt onder de indruk van Isaac...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac: the game is nu on hoor
Jappie: dat hoor ik wel elke maand
fijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
tot nu toe lijkt jasper niet echt onder de indruk van Isaac...
Ik zal wel ff kijken in de vorige topics. ik heb het live gezien, maar heb ook gezien dat iemand er een filmpje van gepost heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik hoort haar het woord K niet gebruiken. Haar taal is niet netjes.
Hij vond het al vreemd dat Jappie en Isaac buiten liepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook gele kaart waardig wat mij betreft ....![]()
[ afbeelding ]
Wanda gaat een keer die fucking puisten van Kim door haar strot drukken - 28 februari 2023.Vlak voordat Wanda de kamer binnenkwam, vertelde Sasha aan Bern dat Wanda flink tekeer was gegaan en meerdere keren met K gescholden had en dat ze Wanda moesten kalmeren. heb jij dat stuk ook @DGK_Tegengas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
De maand duurt nog heel erg lang, de volgende manager is nog niet eens gekozen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:48 schreef woxxel het volgende:
Maar ik verwacht wel dat jappie target van deze maand wordt.
Of zal ie zichzelf erop zetten
we gaan van Jeff, Zoe en Babs naar Mirthequote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
Nou ik ben wel klaar met dit gesprek, nu mogen zewel weer naar binnen
kaas in je strot duwen is een gele kaart maar dit mag wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vlak voordat Wanda de kamer binnenkwam, vertelde Sasha aan Bern dat Wanda flink tekeer was gegaan en meerdere keren met K gescholden had en dat ze Wanda moesten kalmeren. heb jij dat stuk ook @:DGK_Tegengas ?
Dit was tegen de persoon zelf. Een persoonlijke bedreiging. Dat is de grens volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kaas in je strot duwen is een gele kaart maar dit mag wel?
Dat was duidelijk op stream te zien, waren de uitlatingen van Wanda ook in beeld ????quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kaas in je strot duwen is een gele kaart maar dit mag wel?
i know maar het blijft toch typisch...quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit was niet tegen de persoon zelf. Dat is de grens volgens mij.
er is een heel stuk in beeld waar ze heel pissig was op Kim, samen met saschaquote:Op woensdag 1 maart 2023 00:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was duidelijk op stream te zien, waren de uitlatingen van Wanda ook in beeld ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |