Kan het filmpje niet vinden in het topicquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk het filmpje waar Sasha het zelf verteld aan Bern op de slaapkamer @:DGK_Tegengas Dit was voordat Wanda de kamer binnenkwam en de puisten door de strot van Kim wilde douwen
Ze hebben beiden hun eigen waarheid en luisteren niet echt naar elkaar en zijn ook niet eerlijk naar elkaar, van beide kantenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac reframet nog even wat Jappie zegt.
Uiteraard is Isaac zijn werkelijkheid DE werkelijkheid.
dat zie k dan andersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben beiden hun eigen waarheid en luisteren niet echt naar elkaar en zijn ook niet eerlijk naar elkaar, van beide kanten
Ik bedoel meer, Isaac is wat info rijker, Jappie schiet er niets mee op, en heeft Isaac wellicht wat meer munitie gegevenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen met woorden. maar dat wil nog niet zeggen dat hij ze weer "in zijn macht heeft"
hij kan lullen als Brugman, maar daar blijft het bij
ik keek naar isaac... ik hoorde niks.. wiens stem washet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
"check 123 check, oke dan ga ik nu naar binnen "
geluid bij de regie stond nog open
foutje
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan het filmpje niet vinden in het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die ken ik wel voor zinnen of fragmenten maar niet voor elk woord. Hem kan ik inhoudelijk nu helemaal niet volgen nu, ik begrijp niets van wat hij allemaal lult. Misschien slaap hoor, lekker naar bedquote:
ik denk dat dit niet slim was van Jasperquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, Isaac is wat info rijker, Jappie schiet er niets mee op, en heeft Isaac wellicht wat meer munitie gegeven
Ze komen Wanda halen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
"check 123 check, oke dan ga ik nu naar binnen "
geluid bij de regie stond nog open
foutje
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]Bedankt, maar ik hoort haar het woord K niet gebruiken. Haar taal is niet netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zoals Isaac altijd doet, hij draait en reframet en intimideert etcquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:38 schreef Harry het volgende:
Isaac zit Jasper uit te horen. Zet er met een bepaalde intimiderende toon druk op.
oh en is hij dan wel naar jappie gekomen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:40 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt, dat Jasper en Wanda de aanstichters waren van de laatste eliminatie. Dat heeft hij van mensen gehoord.
jasper sputtert wat tegen, gelukkig..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:42 schreef woxxel het volgende:
Oh volgens mij zijn t nog geen vrienden geworden hoor. Jap rn isask
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |