alleen met woorden. maar dat wil nog niet zeggen dat hij ze weer "in zijn macht heeft"quote:
ze hebben de schurft aan hem, dat verandert echt niet zomaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen met woorden. maar dat wil nog niet zeggen dat hij ze weer "in zijn macht heeft"
hij kan lullen als Brugman, maar daar blijft het bij
dat dus, en door gewoon eerlijk te zijn, kan hij later ook niet komen met "toen zei je dit of dat "quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben de schurft aan hem, dat verandert echt niet zomaar
tenzij de Febo ze dwingt![]()
nou er zijn al veel bewegingen weer terug richting dat kamp... dus wie het bepaalt weer ik niet, maar alles gaat weer draaienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben de schurft aan hem, dat verandert echt niet zomaar
tenzij de Febo ze dwingt![]()
nlp techniekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:24 schreef schizolientje het volgende:
ipv 2 keer zegt Isaac nu bijna alles 3 keer. t wordt steeds erger
Babs. Die niks anders doet dan fluisteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
Zoe kreeg een zendercheck
babs : weet je waarom, wij mogen niet fluisteren
en Zoe fluistert vrolijk verder
Lijkt dat ze willen weten wie iets heeft doorgeluldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Babs. Die niks anders doet dan fluisteren.
Thanks, ik ben al afgehaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:25 schreef Harry het volgende:
Isaac: ik probeer het plaatje om te draaien. Ik verlies dit sowieso. Erik types, dat zijn de mensen die gaan winnen.
Jasper: er is nog een derde punt, niet voor jou, maar dat is Jeffrey. Hij is sfeerbepalend. Op dat gebied heeft hij jou nodig om gehoord te worden.
Isaac: hij is toch mijn maat?
Die duidelijkheid heeft Jappie nu gegeven. Hij hoort niet meer bij de club en de afspraken die ze vanaf dag 1 hebben gemaakt, zijn voor Jappie niet meer van kracht. Nou lekker je tijd volbrengen in het ie met Wanda, dan kom je er welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:30 schreef woxxel het volgende:
Domme jap om jeff af te vallen naar isaak.
Jeff had nog een beetje twijfel of hij aan xijn kant stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |