Sneaky en vind er verder ook niks aan. Geen leuke humor en erg irritant om naar te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
ieder zijn mening , ik vind rupi sneaky
en te horen je verstaat hem amperquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Sneaky en vind er verder ook niks aan. Geen leuke humor en erg irritant om naar te kijken.
Ik ben ook geen onwijze Rupie fan maar alles beter dan sjaggie Sassie...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Sneaky en vind er verder ook niks aan. Geen leuke humor en erg irritant om naar te kijken.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie kan zich als manager gaan bewijzen. Die natte dweil kan helemaal niks met haar wormvormig spellenbedenkende aanhangsel.
Dat is toch ook reuringquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen onwijze Rupie fan maar alles beter dan sjaggie Sassie...
daarom gun ik het sasha zodat ze zich kan bewijzen heeft niks met bern te makenquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie kan zich als manager gaan bewijzen. Die natte dweil kan helemaal niks met haar wormvormig spellenbedenkende aanhangsel.
haha goed gezegd , moet hij zich eerst eens losweken van zijn , ahummmm holmaatje ima die niks toevoegtquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:26 schreef engine het volgende:
Alsof Rupie geen natte dweil met aanhangsel is. Sasha kan zich gaan bewijzen
ook bij rupi, die gaat wel goed zorgen voor zijn eigen clubiie en de rokersquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De hele verkeerde reuring Engine.. meer ergernis..![]()
nee is gewoon klit en band rupi -imaquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Imi de laatste dagen geen aanhangsel meer.
Ima is 1 geworden met z'n...DJ dingetje...quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Imi de laatste dagen geen aanhangsel meer.
And I love it.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ima is 1 geworden met z'n...DJ dingetje...
Droomsap werkt als een malle.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Het is nog lekker rustig in de loods, de meeste liggen nog in dromenland...
gewoonlijk rond 12 uurquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Heeft iemand enig idee hoelaat die managersverkiezing is vandaag?
eerst nog afscheidswoord van kenzy , dan mogen de sasha en rupi hun plan npg pitchen , dan nog half uur bedenktijd dan stemmenquote:
Dan zorg ik dat ik klaar zit..quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst nog afscheidswoord van kenzy , dan mogen de sasha en rupi hun plan npg pitchen , dan nog half uur bedenktijd dan stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |