Volgens mij doet JW daar niet zo moeilijk over.. hij heeft meerdere al voorzien van zijn geweldige sapje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die deelt enkel met esther en als het heeeeel erg nodig is met een ander.
Hij heeft er gewoon lol in en dat straalt hij uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja hij denkt weer dat hij de opvolger word van tiesto of arnim van buren word
JW gebruikt het al heel lang, echt niet alleen de laatste weken. Dat hij er slecht uitziet komt eerder door zijn baard en gewoon door het leven in de loodsquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier nog 1...
Je kan aan JW zien dat hij die rotzooi gebruikt, ziet er niet uit.. daar speelt die baard ook wel een rol in natuurlijk.
Die goos heeft een paar wallen onder z'n ogen daar word je bang van... die had hij niet toen hij binnen kwam... ze zeggen ook nog duf te zijn als ze wakker worden. Die baard zei ik al, maar inderdaad de loods en het leven daar draagt er zeker aan bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
JW gebruikt het al heel lang, echt niet alleen de laatste weken. Dat hij er slecht uitziet komt eerder door zijn baard en gewoon door het leven in de loods
Ze zien er allemaal inmiddels 10 jaar ouder uit dan toen ze binnenkwamen. Dat is eigenlijk bij elke RLS zo geweest. Ze knappen enorm op qua uiterlijk als ze er een paar weken uitzijn.
Hij had droomsap bij zich toen hij binnenkwam.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die goos heeft een paar wallen onder z'n ogen daar word je bang van... die had hij niet toen hij binnen kwam... ze zeggen ook nog duf te zijn als ze wakker worden. Die baard zei ik al, maar inderdaad de loods en het leven daar draagt er zeker aan bij.
-knip-quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had droomsap bij zich toen hij binnenkwam.
Dat hij er inmiddels zo uit ziet is echt niet alleen van dat droomsap, ik vraag me zelfs af of dat droomsap er mee te maken heeft.
Hij slaapt er goed op, dat zou er juist voor moeten zorgen dat het er nog redelijk uitziet. Hij komt echter amper in de buitenlucht, hangt maar wat rond de hele dag.
Er zijn er veel meer die er heel slecht uitzien, Jappie bijv, graatmager en holle ogen, Jeff ook graatmager enz.
dat droomsap is lang zo erg niet als de pammetjes die in het verleden werden uitgedeeld als snoepjes.
knipquote:
knipquote:
En het is besteld maar ik weet dat de levertijd even is. Jan Willem heeft besteld en Esther wilde een eigen flesje en dat is ook besteldquote:
ligt wel brood op aanrechtquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze een brunch vandaag.. ik heb nog niemand iets zien eten.
komt uit belgie dacht ik , in nederland niet te koopquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het is besteld maar ik weet dat de levertijd even is. Jan Willem heeft besteld en Esther wilde een eigen flesje en dat is ook besteld
Ooh heeft madame nu haar eigen fles.. ik hoop van haar eigen zakgeld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het is besteld maar ik weet dat de levertijd even is. Jan Willem heeft besteld en Esther wilde een eigen flesje en dat is ook besteld
nee is toch voor gestemd dacht ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heeft madame nu haar eigen fles.. ik hoop van haar eigen zakgeld.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is toch voor gestemd dacht ik, gisteren zegde ze dat ze het wil terugbetalen als er weer zakgeld was
Slaat dat op mij?quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Nog maar eens een keer, iedereen mag over de streams posten ook al is het al een keer door iemand gezegd. Reageer niet op elkaar dat verziekt de sfeer in de COS zet gewoon een TR en negeer als een post je stoort [/modbreak]
Prijzenpotquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heeft madame nu haar eigen fles.. ik hoop van haar eigen zakgeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |