Dat afscheidswoord van Kenzi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst nog afscheidswoord van kenzy , dan mogen de sasha en rupi hun plan npg pitchen , dan nog half uur bedenktijd dan stemmen
Dank jequote:
@DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef Aggie46 het volgende:
Sas: Wanda, als je boos bent en scheldt, ben je mooi.
*ze had net gescholden op Kim : fokking pitbull
die zit ook veel achter die draaitafelquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
Martin gaat draaien... ik zou eerst even kijken of je haar goed zit..crisis..
Ik moet zo lachen... hoe hij er ook bij staat...mister Big DJquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
die zit ook veel achter die draaitafel
Maar ze nemen het maar eens in de twee weken hoorquote:
ja hij denkt weer dat hij de opvolger word van tiesto of arnim van buren wordquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen... hoe hij er ook bij staat...mister Big DJ
Duhh echt hé.. moet je die koppies van sommige zien...quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze nemen het maar eens in de twee weken hoor![]()
Ja joh flapdrol..quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja hij denkt weer dat hij de opvolger word van tiesto of arnim van buren word
ik slaap ook slecht , mestal rond 5 uur wakker maar vertik het om zoiets te gaan innemenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Duhh echt hé.. moet je die koppies van sommige zien...
JW en Esther nemen elke avond een hapje hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
werkt mi toch verslavend op de lange duurquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW en Esther nemen elke avond een hapje hoor
mooie praatjes jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
OMG Esther... is ook wakker, wil nog praten met Wanda en Jappie..
Hier nog 1...quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik slaap ook slecht , mestal rond 5 uur wakker maar vertik het om zoiets te gaan innemen
Het is JW ook aan te zien..quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW en Esther nemen elke avond een hapje hoor
aan die stof kun je niet verslaafd raken aan de gewoonte wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
werkt mi toch verslavend op de lange duur
Is het droomsap al binnen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |