En dan ook nog met voetballen.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
Niet eens mogen oefenen en dan binnen drie minuten 360 graden (!) draaien allemaal in een oppervlak kleiner dan de kas
Waarom blijven ze daar op bed hangen, wie zijn bed is dat babet toch?quote:
ja, tot grote frustratie van Kim, dat ze op haar kamer zitten te chillen. Maar dat doen ze omdat isaac het chillhoekje van Wanda en Jappie heeft weggehaald. Kussens en pallets naar beneden.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom blijven ze daar op bed hangen, wie zijn bed is dat babet toch?
Nou daar kan kamer 2 toch niks aan doen, moeten ze lekker op Isaac zijn bed gaan zittenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, tot grote frustratie van Kim, dat ze op haar kamer zitten te chillen. Maar dat doen ze omdat isaac het chillhoekje van Wanda en Jappie heeft weggehaald. Kussens en pallets naar beneden.
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou daar kan kamer 2 toch niks aan doen, moeten ze lekker op Isaac zijn bed gaan zitten
Of ze hadden de pallets en de kussen moeten pakken en de zithoek weer makenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Mss bang voor Ice en dan maar zo'n rare move
Nu laten ze zich iig erg kennenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of ze hadden de pallets en de kussen moeten pakken en de zithoek weer maken
Zou ik ook gaan huilenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze weer.. en dan ook nog een zingende Martin erbij.
quote:Op maandag 27 februari 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat de nasi is, dan is ie idd verkloot
quote:Op maandag 27 februari 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat de nasi is, dan is ie idd verkloot
vandaag gekookt, sowieso te nat. Ze kunnen van dat vergiet en een pan volgens mij best wel een rijststomer in elkaar prutsen...mjaquote:Op maandag 27 februari 2023 18:40 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet nietvwie z'n idee het was om nasi te maken maar dit is kut.
Was die rijst vandaag gekookt of gisteren?
En Marciano geeft het altijd op met eten koken als het even de mist in gaat kan totaal niet improviseren. Nier echt een horeca mannetje.
martin heeft de boot verlaten zegt eunicequote:Op maandag 27 februari 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
"Je zingt wel beter" zegt Babbel tegen Mattin
maar was die gast niet aan het koken?
Is weg gelopen want het lukte niet met de nasi, dus nam janet het overquote:Op maandag 27 februari 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
"Je zingt wel beter" zegt Babbel tegen Mattin
maar was die gast niet aan het koken?
isaac en jeffs idee, maar ze durven niet op k1 of k3 te hangenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou daar kan kamer 2 toch niks aan doen, moeten ze lekker op Isaac zijn bed gaan zitten
Maar Wanda slaapt toch op kamer 3, gaat ze op haar eigen bed hangen of op die van Bernquote:Op maandag 27 februari 2023 18:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
isaac en jeffs idee, maar ze durven niet op k1 of k3 te hangen
die credits moeten echt niet naar martin hoor, dan nog eerder naar janetquote:Op maandag 27 februari 2023 18:45 schreef marky326 het volgende:
Is toch mooi dat Mattin er iets van maakt dan die chagrijnige koppen van de rest
Nou rijst koken is tegenwoordig niet zo moeilijk 8 minuten kokend water.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
vandaag gekookt, sowieso te nat. Ze kunnen van dat vergiet en een pan volgens mij best wel een rijststomer in elkaar prutsen...mja
ja maar dat is sowieso niet leuk, nu worden isaac en jeff goed teruggepakt, zal ze leren een beetje die chillhoek zonder overleg op te doekenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar Wanda slaapt toch op kamer 3, gaat ze op haar eigen bed hangen of op die van Bern
Dat heeft Isaac gedaan, Jeff was er niet bij toen Isaac het opperde, Marciano welquote:Op maandag 27 februari 2023 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dat is sowieso niet leuk, nu worden isaac en jeff goed teruggepakt, zal ze leren een beetje die chillhoek zonder overleg op te doeken
er is vast geen vingerkootje aan te pas gekomenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou rijst koken is tegenwoordig niet zo moeilijk 8 minuten kokend water.
Maar nasi altijd maken .et "oude helemaal koude rijst" maar the singing naked chef Kan alles
Rijst koken is een kunstquote:Op maandag 27 februari 2023 18:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
er is vast geen vingerkootje aan te pas gekomen
ow dan heeft wanda dat er inderdaad van gemaakt dat het ook een idee van jeff was. Ik zag wel kim met kussens sjouwen. Trouwens ook niemand die tegenspreekt dat jeff er niet bij was.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat heeft Isaac gedaan, Jeff was er niet bij toen Isaac het opperde, Marciano wel
hij zit nu in ieder geval niet met z'n okselharen te strooienquote:Op maandag 27 februari 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Continue martin met die kladden aan het al opgeschepte eten.
En maar aflikken die tengels
Zijn zweet zit er al wel door, toen hij in blote bast stond te koken, daarom is die rijst ook te natquote:Op maandag 27 februari 2023 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij zit nu in ieder geval niet met z'n okselharen te strooien
Ja het is echt smerig hij in de keukenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij zit nu in ieder geval niet met z'n okselharen te strooien
Vond ik ook.quote:
ik zal maar niet verklappen dat ze er honing over de spek hebben gedaan...nou ja misschien is het lekker, ik weet het nietquote:
Ja die blik bedoelde ik thnxquote:
waar heb jij het dan overquote:Op maandag 27 februari 2023 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
die credits moeten echt niet naar martin hoor, dan nog eerder naar janet
Nee maar ik weet niet of dat gaat werken in die hoge pannen ,nou ja Kenzi en Mirthe en Eunice lukte het ook gisteren.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
er is vast geen vingerkootje aan te pas gekomen
Sjank bekquote:Op maandag 27 februari 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze weer.. en dan ook nog een zingende Martin erbij.
Hmmm da's weer minder denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zal maar niet verklappen dat ze er honing over de spek hebben gedaan...nou ja misschien is het lekker, ik weet het niet
qua hoeveelheid zou dat niet uit moeten makenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet of dat gaat werken in die hoge pannen ,nou ja Kenzi en Mirthe en Eunice lukte het ook gisteren.
"Chinese nasi is met ook met spekreepjes zeg maar babipangang vlees,) maar dan er gewoon doorheen. En inderdaad doperwten. Hij heeftvhet vast van het youtube kanaal: "Tijgerkop" Maar ze hebben hun best gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Maar het lijkt me wel lekker, omdat het ook krokant is.
Althans als dat "krokant"wel gelukt is
Nog wel, maar hij haalde ook wel geld binnen bij opdrachten, dus da's dan gelijk weer minderquote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
Zo zonder GJ hebben ze gelijk ook weer veel meer te eten
ja, kun je nagaan wat een wanda met je doetquote:Op maandag 27 februari 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Zo zonde van Jappie, had echt gedacht dat het een leuke speler zou zijn.
Zie hem zo zitten nu. Een slap aftreksel van hetgeen ik dacht
Maar hij heeft echt zelf laten gebeuren en niet bij machte eruit te stappen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, kun je nagaan wat een wanda met je doet
Ik heb gezien dat ze aan het schilderen waren, maar wat is het nu?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:09 schreef Charmian het volgende:
janet krijgt altijd de credits over haar knutselwerk, maar ze wordt echt heel vaak door moraima geholpen. En dan zeggen dat moraima nooit wat doet.
is ook zo, en zijn presentatie over racen gaat er ook niet komen (denk ik) achteraf blijkt hij dus gewoon geen ruggegraat te hebben.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar hij heeft echt zelf laten gebeuren en niet bij machte eruit te stappen.
Is ook wel te laat nu.
Kansen verkeken
Straks geen winst, geen wanda
Niets, noppes
Gatver Jeffff vieze smeerpijp.
Zat een uitje in zijn neus te kriebelen
Moest niesen, valt op de grond.
Wrijft het met zijn voet weg.
En roept nog "Zooooooooooooo zie je dat"
geen idee, iets voor in de kas misschienquote:Op maandag 27 februari 2023 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat ze aan het schilderen waren, maar wat is het nu?
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
Zo zonder GJ hebben ze gelijk ook weer veel meer te eten
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:07 schreef Inka het volgende:
"Tokkie" Kim eet keurig met mes en vork, terwijl de meesten met alleen een vork of lepel zitten te spaaien.
Is lekker maar je moet het wel goed doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zal maar niet verklappen dat ze er honing over de spek hebben gedaan...nou ja misschien is het lekker, ik weet het niet
Zou ik daar zitten dan zou ik me juist ook aansluiten bij Jeff. Jappie bleek een matennaaier eerste klas terwijl het vanuit Jeff allemaal wél oprecht was. In plaats van lag verdwijnen kun je ook als beste maten het gesprek met mekaar aangaan en even mededelen dat je walgt van zijn gedrag. Zoiets kost niet alleen jou de kop maar ook die van mij. Te bizar hoe dat gelopen is ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Zo zonde van Jappie, had echt gedacht dat het een leuke speler zou zijn.
Zie hem zo zitten nu. Een slap aftreksel van hetgeen ik dacht
Jeff had vandaag pas echt door hoe hard Jappie hem naaitquote:Op maandag 27 februari 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou ik daar zitten dan zou ik me juist ook aansluiten bij Jeff. Jappie bleek een matennaaier eerste klas terwijl het vanuit Jeff allemaal wél oprecht was. In plaats van weg te rennen kun je ook als beste maten het gesprek met mekaar aangaan en even mededelen dat je walgt van zijn gedrag. Zoiets kost niet alleen jou de kop maar ook die van mij. Te bizar hoe dat gelopen is ja.
Jeff weet natuurlijk niet wat wij weten en zal het gegooid hebben op de verliefdheidkriebels richting Wandaquote:Op maandag 27 februari 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff had vandaag pas echt door hoe hard Jappie hem naait
was gewoon een beetje sneu om te zien
kan daar van alles van vinden maar dan krijg ik een halve COS over me heenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:24 schreef Kakadylo het volgende:
Heb juist een zwak voor Jeff en zijn hele voormalige kliekje vanaf het begin maar zijn gedrag is/was vaak gewoon te walgelijk
Je vraagt je weleens af hoe het was gelopen als bepaalde dingen anders waren gegaanquote:Op maandag 27 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan daar van alles van vinden maar dan krijg ik een halve COS over me heen
laten we het houden op zonder Jeff was het maar wat saai
Ik denk dat Jeff zich vaak de tandjes verveeldquote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je vraagt je weleens af hoe het was gelopen als bepaalde dingen anders waren gegaan
Jeff die niet in een relatie zou zitten en zo'n kerel als Johan of Berend die mee loopt te banjeren
Xa xiuquote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zowat alle belangrijke figuren daar zijn behoorlijk teleurgesteld in wat voor een saai format ze zijn komen te belandenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff zich vaak de tandjes verveeld
loopt te klooien en ook vaak wordt opgefokt door K5
Ook op kip.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
honing wordt in veel marinades gebruikt
Nope, de peuken zijn al op. Tijdens het roken waren ze stilquote:Op maandag 27 februari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen zitten Babs en Wendy gewoon te praten tijdens het roken
Heb het over de stream van enkele minuten geledenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nope, de peuken zijn al op. Tijdens het roken waren ze stil
Helemaal niks dusquote:
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het over de stream van enkele minuten geleden
Ze waren stiekem aan het pratenquote:
En gek genoeg mogen ze eigenlijk niet praten, maar wordt het roken wel op de streams gebracht.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen zitten Babs en Wendy gewoon te praten tijdens het roken
Op televisie kunnen ze die gesprekken dan niet uitzenden maar op de streams maakt het allemaal niet uitquote:Op maandag 27 februari 2023 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gek genoeg mogen ze eigenlijk niet praten, maar wordt het roken wel op de streams gebracht.
Tot zover het antirookbeleid van de febo..
Niks meer over van dat front dusquote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
Babs kan niet de hele tijd naar Wanda luisteren
het praat zoveel
en Jappie zegt ook niks zegt Babs
nee zegt Wendy
Babs
die zit er alleen voor Wanda
binnen 2 uur was het front ontploftquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niks meer over van dat front dus
Wanda praat heull veel. Vermoeiende vrouwquote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
het praat zoveel
nee zegt Wendy
Babs
Deel daarin de mening van Jeff die totaal niet snapt dat Jappie zo iemand trekt maar ja dat is andersom waarschijnlijk ookquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda praat heull veel. Vermoeiende vrouw
wat wanda laatst zijquote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat Jeff en KimD steeds closer werden en je zag dat Jappie er niet heel erg blij mee was
Babbel die over Wanda zegt : "het praat zoveel"quote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
het praat zoveel
nee zegt Wendy
Babs
KimD deed juist altijd heel erg lief richting Jappiequote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wanda laatst zij
Jappie heeft een schijthekel aan Kim
t
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD deed juist altijd heel erg lief richting Jappie
Het leuke groepje van in het beginquote:Op maandag 27 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
hopelijk weer team babs jeff![]()
![]()
en wendy voor de win![]()
![]()
hebben ze allemaalquote:Op maandag 27 februari 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het leuke groepje van in het begin
Jeff heeft echter een dubbele agenda
die heeft heel goed uitgezocht waar hij aan begonquote:Op maandag 27 februari 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard maar Jeff is uitgekookter
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:50 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap niet dat Jappie zich zo laat afbekken door Wanda. Hij zegt nooit houd je tyfus muil eens dicht,mongool
Jeff was juist heel dom bezig maar als hij z'n gedrag verandert dan is er juist nu vanwege het gezeik met Isaac een opening bij allerlei kampen en mensen. Al helemaal met z'n humor en charisma heeft ie de helft in de loods zo weer voor zich gewonnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft heel goed uitgezocht waar hij aan begon
en zijn strategie vooraf bepaald
Zwakke humor. Een keertje zou ik er nog best om kunnen lachen maar als je keer op keer alleen maar iemands figuur of kledingkeuze kunt afzeiken vind ik 't vrij sneu worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat je een buikshirtje gaat passen kan ik me nog voortellen, maar dat je het dan ook afrekent bij de kassa, dat snap ik dan weer niet en dan vragen ze bij de kassa: is het een cadeautje![]()
![]()
Jeff over die topjes van Kenzy, ik hou van die humor
Je ligt in een scheur met hem en dat trekt weer mensen aanquote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat je een buikshirtje gaat passen kan ik me nog voortellen, maar dat je het dan ook afrekent bij de kassa, dat snap ik dan weer niet en dan vragen ze bij de kassa: is het een cadeautje![]()
![]()
Jeff over die topjes van Kenzy, ik hou van die humor
Als ik Jeff was had ik gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jappie weet het niet meer. Is Jeff nou voor Ice of tegen Ice? Wanda zegt dat hij nooit zeker zal weten of hij een eerlijk antwoord zou krijgen mocht ie het vragen.
Ze zaten elkaar en zichzelf af te kraken over hun figuur. Ging over iedereen, maar ook complimenten voor Moraima hoeveel ze afgevallen isquote:Op maandag 27 februari 2023 19:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Zwakke humor. Een keertje zou ik er nog best om kunnen lachen maar als je keer op keer alleen maar iemands figuur of kledingkeuze kunt afzeiken vind ik 't vrij sneu worden.
Zoals de waard is vertrouwt hij (in dit geval zij) z'n gastenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jappie weet het niet meer. Is Jeff nou voor Ice of tegen Ice? Wanda zegt dat hij nooit zeker zal weten of hij een eerlijk antwoord zou krijgen mocht ie het vragen.
en ook Zoe kreeg veel complimentenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zaten elkaar en zichzelf af te kraken over hun figuur. Ging over iedereen, maar ook complimenten voor Moraima hoeveel ze afgevallen is
Zowel Jeff als Isaac hebben mekaar nodig in de tussenfase maar zien elkaar ook als de grootste concurrent voor de winstquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gingen er op een dinsdag inquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh is het een halfjaar zegt blijhoofd Isaac
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ook Zoe kreeg veel complimenten
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
Babs vraagt Isaak of hij morgen de bende van ellende wil wegjagen van haar bed
dat magquote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.
Ieder z'n meug hoor, ik vind het geen humor.
vrijdag drankquote:Op maandag 27 februari 2023 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is haar voorbehoedsmiddel voor Isaac/Jeff kwijt sinds het vertrek van GJ
Geen idee eigenlijk, maar morgen is het ook dinsdag tochquote:
Ze deden het ook over zichzelf, zelfspot. En als Kenzy zich zo verkeerd kleed, kan je daar best een grapje over maken, maar jij denkt er anders over, dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.
Ik vroeg me nog af of Erik op het gesprek zou terug komen na de preek van Eunice over liegenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is een risico op een gele kaart aldus Erik
Een grapje, zeker. De 10e keer datzelfde grapje vind ik dan minder lollig.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze deden het ook over zichzelf, zelfspot. En als Kenzy zich zo verkeerd kleed, kan je daar best een grapje over maken, maar jij denkt er anders over, dat mag natuurlijk.
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus rond; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Overigens heeft ie in andere gesprekken KimD vaak benoemd als risicofactor wat betreft gele kaartenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of Erik op het gesprek zou terug komen na de preek van Eunice over liegen
maar nee
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus rond; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.
dat zit in zijn eigen hoofd jaquote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens heeft ie in andere gesprekken KimD vaak benoemd als risicofactor wat betreft gele kaarten
Dat wordt een dolle boelquote:Op maandag 27 februari 2023 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs gaat het op een zuipen zetten
Heb dan ook als 50+ het schaamrood op de kaken......quote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
nou dit had ik niet van jou verwacht
Dit antwoord slaat als kut op Dirk, maar prima hoor.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus rond; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.
Kim is met feestjes altijd erg uitgelaten en aanwezig, heeft niets met drank te maken. Maar als Erik wat vindt, dan is het zo in zijn hoofd.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens heeft ie in andere gesprekken KimD vaak benoemd als risicofactor wat betreft gele kaarten
Dat tempo, zo snel als Wanda praat, zo sloom praat Bernquote:Op maandag 27 februari 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Bern dacht dat het niet goed ging met Sasha en heeft van alles geprobeerd
maar na verloop van tijd ging het weer beter
wat een bagger gesprek met de manier waarop bern praat
Ik heb altijd het idee dat Bern heel zorgvuldig zijn woorden kiest omdat hij anders bang is dat Sasha weleens boos kan worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat tempo, zo snel als Wanda praat, zo sloom praat Bern
Zijn stem werkt slaapverwekkend, werkt beter dan droomsapquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
ik zou echt wegrennen nu als ik Sas was
bij welke actie van jasper had hij het precies doot? sorry erg weinig gekeken vandaagquote:Op maandag 27 februari 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff had vandaag pas echt door hoe hard Jappie hem naait
was gewoon een beetje sneu om te zien
denk dat het meer het besef was na deze nominatiequote:Op maandag 27 februari 2023 20:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bij welke actie van jasper had hij het precies doot? sorry erg weinig gekeken vandaag
ikquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Bern heel zorgvuldig zijn woorden kiest omdat hij anders bang is dat Sasha weleens boos kan worden.
denkquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Bern heel zorgvuldig zijn woorden kiest omdat hij anders bang is dat Sasha weleens boos kan worden.
het ookquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je hoort op wat voor types Jeff valt dan zijn dat KimD, Mirthe en Sasha qua lichaamsbouw en ja zo reageren is erg simpel. Ikzelf heb niets met die drie dames maar om hen dan skeletten en vormloos te gaan noemen dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
ow graag zelfsquote:Op maandag 27 februari 2023 20:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
[..]
[..]duidelijk. jij wilt je nummer 1 plek in de top 100 niet verliezen
Vond het wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 20:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
[..]
[..]duidelijk. jij wilt je nummer 1 plek in de top 100 niet verliezen
ZIt een wereld van verschil tussenquote:
ja maar jeff is er echt slecht van dat jappie het andere kamp heeft gekozen. Als jappie hem nu weer over de afspraak die ze hadden om ice eruit te werken aanspreekt denk ik dat jeff jappie gelooft en jappie zo weer terug is bij jeffquote:
bij de 1 heb ik gehoorbescherming nodigquote:Op maandag 27 februari 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt een wereld van verschil tussen
ik weet het nietquote:Op maandag 27 februari 2023 20:23 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja maar jeff is er echt slecht van dat jappie het andere kamp heeft gekozen. Als jappie hem nu weer over de afspraak die ze hadden om ice eruit te werken aanspreekt denk ik dat jeff jappie gelooft en jappie zo weer terug is bij jeff
die man is echt totaal de weg kwijt. Kim is 1x dronken geweest waar niemand last van heeft gehad en sinds de kuur drinkt ze bijna niet meer maar die ene keer weegt voor Erik zo zwaar dat dat risico blijftquote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is een risico op een gele kaart aldus Erik
Die twee kunnen me echt totaal niet boeienquote:Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef pingu66 het volgende:
Bern heeft van de week in een gesprek met Babbel en Sasha nog gezegd dat hij niks tegen Sasha zegt of tegen haar in gaat als ze boos of chagrijnig is omdat het dan alleen maar erger wordt. Sasha weet dit dondersgoed en gaf ook toe dat ze dit nodig heeft om zo tegen hem te zeiken( en hij niets terug zegt)
Ze zei ja en de volgende dag bedank ik hem dat hij me zo heeft laten gaan ook al ben ik onredelijk.
Misschien kunnen ze er een evenement van makenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:39 schreef pingu66 het volgende:
Weten de bro's nu al wie van de 8 niet op Sasha heeft gestemd?
Eén van de Acht, met Mies Bouwman, was vroeger zeer populair!quote:Op maandag 27 februari 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een evenement van maken
gelijk een excuus voor een drankje erbijquote:Op maandag 27 februari 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een evenement van maken
over keus gesproken,,, wanneer komen de nieuwe polls?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Over keus gesproken, JW en Eunice hebben er samen eentje gekocht
Met de lopende band! Licht uit spot aanquote:Op maandag 27 februari 2023 20:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Eén van de Acht, met Mies Bouwman, was vroeger zeer populair!
overal enthousiast overquote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef Kakadylo het volgende:
Ook gelijk de enige die actief meedoet maar ja ze is dan ook de meeste speelse daar
Maar er is geen geld meer! Of Ice moet al zijn zakgeld weggeven aan ( fris) drankquote:Op maandag 27 februari 2023 20:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
gelijk een excuus voor een drankje erbij
Tiano kan volgens mij niet zo goed tegen zijn verliesquote:Op maandag 27 februari 2023 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano heeft geen zin in al dit kinderachtige gedoe maar staat daar wel opeens met een fles voor de neus van Mirthe
Al meerdere kerenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
Kim had het geluid gewoon in dr hand![]()
Ineens zie je het, Babs lijkt op Rico Verhoevenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
Als KimD dit spel wonderbaarlijk weet te winnen dan moet ze eigenlijk van die prijzenpot een pretpark op de kop tikken
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano kan volgens mij niet zo goed tegen zijn verlies![]()
Meteen maar allemaalquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die moet gewoon lekker in een sportschool gaan werken
of als sidekick van een DJ
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
Nog even en KimD heeft de tondeuse weer teruggevonden
Jappie gaat om met Wanda en wordt een zeikerdquote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Jappie is echt aan het zeuren hoor
het is het aansluitding van de tuinslangquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef Flow3r het volgende:
Wat is het geluid ? iemand ? Kim wordt para
Mexx....KOM!quote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
Matin wil zijn battterij niet halen en vraagt wanda
die wil het ook niet
De volgende hint:quote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is het aansluitding van de tuinslang
de koppeling
Die heeft ze al een paar keer aan en afgekoppeld!?! Misschienquote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is het aansluitding van de tuinslang
de koppeling
Zou GJ binnenkort naar Avondzuur gaan kijken?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Bern en Sas zijn nog aan het debateren over hoe het anders kan
ik hoop echt dat het afgeschaft wordtquote:Op maandag 27 februari 2023 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou GJ binnenkort naar Avondzuur gaan kijken?
In de tv-uitzendingen komt het niet eens voorbijquote:Op maandag 27 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het afgeschaft wordt
Ik ook, maar ben bang dat het wordt overgenomen door een shirtloos opvolgertjequote:Op maandag 27 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het afgeschaft wordt
Er zitten teveel oninteressante figuren daar en ze willen er maar niet uit gaanquote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef HopScotch het volgende:
Het lijkt meer een functioneringsgesprek bij Sasha en Bern. Vermoeiende manier van communiceren.
Leuk om te horen voor GJquote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
@:Kakadylo
Jappie had de proef echt gekund
Hun plekke is weg. Wordt dit de nieuwe plek?quote:
Ja klopt, da's helaas meestal ook wel zo bij RLS'en. Hoewel ik het soms ook best interessant vind om te zien hoe andere mensen dus blijkbaar communiceren of zich gedragen.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zitten teveel oninteressante figuren daar en ze willen er maar niet uit gaan
Zij gaat er van uit dat het 3x moet tikken. Daar gaat ze volgens mij de fout mee inquote:Op maandag 27 februari 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft ze al een paar keer aan en afgekoppeld!?! Misschien
Hien hoort ze het niet
Laat hem alsjeblieft NEE zeggen, anders wil ze ook naar kamer 1!!!!quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Wanda
is het bij jou op de kamer wel gezellig dan zegt Wanda
ehhh ja zegt Jappie
Isaac is een soort van bedreiging voor Tiano want hun onderlinge relatie straalt ook op hem af als in hoe de groep jou zietquote:Op maandag 27 februari 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
Tiano gooit Ice een soort van onder de bus
wat zei hij dan ?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
Tiano gooit Ice een soort van onder de bus
moeilijk uit te leggenquote:
Moet hij nu niet zijn tandjes nog poetsen?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef Flow3r het volgende:
De baby's liggen al in bed, nog even een potje Olvarit voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
klopt wel, heb ik hem al eerder horen zeggenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen
wazig gesprek
maar dat Ice te veel bommetjes dropt
en dat dat hem schaadt
Toen Martin er mee in ging, werd Marciano boos, hij zou Isaac tegen hem opzettenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen
wazig gesprek
maar dat Ice te veel bommetjes dropt
en dat dat hem schaadt
nopequote:Op maandag 27 februari 2023 21:47 schreef Flow3r het volgende:
Martin zegt het nu ook
En eerder had Jeff twijfels over Isaac wie van hun niet mee had gestemd
De bro groep is niet zo steady
Hoop dat iedereen zich tegen Isaac keertquote:Op maandag 27 februari 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
Ice is op meerdere manieren de mol
en dan heb je Matin die ook niet te vertrouwen is
die gaat ook niet winnenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat iedereen zich tegen Isaac keert![]()
Ik heb geen favo, geen hekel aan iemand, vind ze allemaal eigenlijk maar middelmatig, maar gun iedereen de winst behalve Isaac
dat hoof van Jeffquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Marciano vroeg aan Jeff wat zijn eerste ingeving was toen er maar 7stemmen waren op Sas ipv 8
Jeff zei meteen : hij
doelend op Isaac
Verlies nemen, op het verkeerde paard gewed hebben voor een over het paard getilde zelfingenomen Ego-Kut.. tsja, valt niet meequote:Op maandag 27 februari 2023 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
Babs heeft vandaag meer gehuild dan alles in totaal de afgelopen vijf maanden en dat kan eigenlijk helemaal niet
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Dus Jeff vertrouwt eigenlijk Isaac niet
Martin ook niet
en nu heeft Marciano ook zijn gedachten over Isaac
het is vooral het tegen de 1 dit zeggenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je allerlei bommetjes dropt
heeft ie gelijk inquote:Op maandag 27 februari 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Jeff over Martin : dat is geen echte man, wat een clown
Wat zijn ze aan het doen dan?quote:
Nee, maar hij lult wel met Isaac mee en dan is hetquote:Op maandag 27 februari 2023 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Dus Jeff vertrouwt eigenlijk Isaac niet
Martin ook niet
en nu heeft Marciano ook zijn gedachten over Isaac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |