Meest fout geschreven naam, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:32 schreef Adat231 het volgende:
wanda gestemd maar ze hoeft er niet uit, person i love to hate, als het echt gaat om wie ik er uit wil hebben is dat moirama
Blijft toch een grappig fenomeen hoe Jeffrey in beide lijstjes bovenaan staat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:38 schreef Emptystreet het volgende:
Duidelijk wel, Jeffrey. Zoals te zien in het voorstukje voor vanavond gaat hij ook weer goed tekeer. Wieberen met die man.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:03 schreef Mazikeen het volgende:
Nog steeds Wanda . En Kim (van Marciano)
ehh, Kim en Wanda zijn al naar huis hequote:Op dinsdag 4 april 2023 22:41 schreef Astro_boy het volgende:
Babette, Kim, Wendy, Wanda, Isaac ook. Hypocriete bende.
Dan loop je wel heel ver achterquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Kijk geen streams. Dus loop achter.
ditquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:57 schreef Thorelf het volgende:
na Wanda was het Kenzy nu Sacha...hoop dat het zich voortzet!
Dit vond ik toen dus al en ik blijf er bij.quote:Op zondag 20 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette is mijn keuze want ze "gebruikt" mensen, hun feedback vertelt ze moeiteloos aan de volgende gesprekspartner. Een vreselijke opportunist.
Stel je aanquote:Op woensdag 7 juni 2023 01:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je hebt maandenlang pro Babette gesproken.
En nu dus ook anti Babette.
Ik had het meteen al goed over hoe Babette is.
Ik ben dus best wel slim en jij niet.
Dit moest ik even kwijt tegen de persoon die me een ban heeft bezorgd voor 3 maanden lang.en de ban nog steeds niet eerlijk vind.
ik had een puntje vergetenquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Had de mention gemist
Maar, het anwoord was ‘vanavond’
+je van mij… van mij ook veruit de minste.. Moraima daalt eigenlijk ook in mn ranking.. ze was leuk met Jeff, maar als manager stelt ze teleur…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:12 schreef Chea49 het volgende:
Op dit moment mag Zoe, die geile kleuter, wel weg van mij. Wat een irritant mokkel is dat zeg en nog stommer dan stom!![]()
![]()
![]()
![]()
Eens, ze veranderde in een real bitch.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:27 schreef King_Merc het volgende:
[..]
+je van mij… van mij ook veruit de minste.. Moraima daalt eigenlijk ook in mn ranking.. ze was leuk met Jeff, maar als manager stelt ze teleur…
Ja, hetzelfde voor mijquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Babette op gestemd, daarna Mori, Marcio en Ice.
In het andere topic, neem ik aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
Leuk die nieuwe polls @:D.
Wendy uiteraard
Je hebt op Wendy gestemd als MINST favoriet?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh oeps... dacht datr dit voor allebei de polls was
neeheeeeequote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt op Wendy gestemd als MINST favoriet?
Wat te denken van Isaac...die waait met alle winden mee en doet erg zijn best om iedereen te vriend te houden...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:54 schreef magnaal het volgende:
Ik gun de winst het minst aan Marchiano, hij is volgens mij een gluipjas..
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:13 schreef Adat231 het volgende:
kan deze poll vernieuwd worden. ben benieuwd of de babs stemmen nu naar sas gaan of meer verdeeld
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:52 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kun je deze tussenstandlink ook aanpassen D?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |