+je van mij… van mij ook veruit de minste.. Moraima daalt eigenlijk ook in mn ranking.. ze was leuk met Jeff, maar als manager stelt ze teleur…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:12 schreef Chea49 het volgende:
Op dit moment mag Zoe, die geile kleuter, wel weg van mij. Wat een irritant mokkel is dat zeg en nog stommer dan stom!![]()
![]()
![]()
![]()
Eens, ze veranderde in een real bitch.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:27 schreef King_Merc het volgende:
[..]
+je van mij… van mij ook veruit de minste.. Moraima daalt eigenlijk ook in mn ranking.. ze was leuk met Jeff, maar als manager stelt ze teleur…
Ja, hetzelfde voor mijquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Babette op gestemd, daarna Mori, Marcio en Ice.
In het andere topic, neem ik aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
Leuk die nieuwe polls @:D.
Wendy uiteraard
Je hebt op Wendy gestemd als MINST favoriet?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh oeps... dacht datr dit voor allebei de polls was
neeheeeeequote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt op Wendy gestemd als MINST favoriet?
Wat te denken van Isaac...die waait met alle winden mee en doet erg zijn best om iedereen te vriend te houden...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:54 schreef magnaal het volgende:
Ik gun de winst het minst aan Marchiano, hij is volgens mij een gluipjas..
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:13 schreef Adat231 het volgende:
kan deze poll vernieuwd worden. ben benieuwd of de babs stemmen nu naar sas gaan of meer verdeeld
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:52 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kun je deze tussenstandlink ook aanpassen D?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |