Ze waren stiekem aan het pratenquote:
En gek genoeg mogen ze eigenlijk niet praten, maar wordt het roken wel op de streams gebracht.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen zitten Babs en Wendy gewoon te praten tijdens het roken
Op televisie kunnen ze die gesprekken dan niet uitzenden maar op de streams maakt het allemaal niet uitquote:Op maandag 27 februari 2023 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gek genoeg mogen ze eigenlijk niet praten, maar wordt het roken wel op de streams gebracht.
Tot zover het antirookbeleid van de febo..
Niks meer over van dat front dusquote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
Babs kan niet de hele tijd naar Wanda luisteren
het praat zoveel
en Jappie zegt ook niks zegt Babs
nee zegt Wendy
Babs
die zit er alleen voor Wanda
binnen 2 uur was het front ontploftquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niks meer over van dat front dus
Wanda praat heull veel. Vermoeiende vrouwquote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
het praat zoveel
nee zegt Wendy
Babs
Deel daarin de mening van Jeff die totaal niet snapt dat Jappie zo iemand trekt maar ja dat is andersom waarschijnlijk ookquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda praat heull veel. Vermoeiende vrouw
wat wanda laatst zijquote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat Jeff en KimD steeds closer werden en je zag dat Jappie er niet heel erg blij mee was
Babbel die over Wanda zegt : "het praat zoveel"quote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
het praat zoveel
nee zegt Wendy
Babs
KimD deed juist altijd heel erg lief richting Jappiequote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wanda laatst zij
Jappie heeft een schijthekel aan Kim
t
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD deed juist altijd heel erg lief richting Jappie
Het leuke groepje van in het beginquote:Op maandag 27 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
hopelijk weer team babs jeff![]()
![]()
en wendy voor de win![]()
![]()
hebben ze allemaalquote:Op maandag 27 februari 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het leuke groepje van in het begin
Jeff heeft echter een dubbele agenda
die heeft heel goed uitgezocht waar hij aan begonquote:Op maandag 27 februari 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard maar Jeff is uitgekookter
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:50 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap niet dat Jappie zich zo laat afbekken door Wanda. Hij zegt nooit houd je tyfus muil eens dicht,mongool
Jeff was juist heel dom bezig maar als hij z'n gedrag verandert dan is er juist nu vanwege het gezeik met Isaac een opening bij allerlei kampen en mensen. Al helemaal met z'n humor en charisma heeft ie de helft in de loods zo weer voor zich gewonnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft heel goed uitgezocht waar hij aan begon
en zijn strategie vooraf bepaald
Zwakke humor. Een keertje zou ik er nog best om kunnen lachen maar als je keer op keer alleen maar iemands figuur of kledingkeuze kunt afzeiken vind ik 't vrij sneu worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat je een buikshirtje gaat passen kan ik me nog voortellen, maar dat je het dan ook afrekent bij de kassa, dat snap ik dan weer niet en dan vragen ze bij de kassa: is het een cadeautje![]()
![]()
Jeff over die topjes van Kenzy, ik hou van die humor
Je ligt in een scheur met hem en dat trekt weer mensen aanquote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat je een buikshirtje gaat passen kan ik me nog voortellen, maar dat je het dan ook afrekent bij de kassa, dat snap ik dan weer niet en dan vragen ze bij de kassa: is het een cadeautje![]()
![]()
Jeff over die topjes van Kenzy, ik hou van die humor
Als ik Jeff was had ik gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jappie weet het niet meer. Is Jeff nou voor Ice of tegen Ice? Wanda zegt dat hij nooit zeker zal weten of hij een eerlijk antwoord zou krijgen mocht ie het vragen.
Ze zaten elkaar en zichzelf af te kraken over hun figuur. Ging over iedereen, maar ook complimenten voor Moraima hoeveel ze afgevallen isquote:Op maandag 27 februari 2023 19:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Zwakke humor. Een keertje zou ik er nog best om kunnen lachen maar als je keer op keer alleen maar iemands figuur of kledingkeuze kunt afzeiken vind ik 't vrij sneu worden.
Zoals de waard is vertrouwt hij (in dit geval zij) z'n gastenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jappie weet het niet meer. Is Jeff nou voor Ice of tegen Ice? Wanda zegt dat hij nooit zeker zal weten of hij een eerlijk antwoord zou krijgen mocht ie het vragen.
en ook Zoe kreeg veel complimentenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zaten elkaar en zichzelf af te kraken over hun figuur. Ging over iedereen, maar ook complimenten voor Moraima hoeveel ze afgevallen is
Zowel Jeff als Isaac hebben mekaar nodig in de tussenfase maar zien elkaar ook als de grootste concurrent voor de winstquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gingen er op een dinsdag inquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh is het een halfjaar zegt blijhoofd Isaac
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ook Zoe kreeg veel complimenten
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
Babs vraagt Isaak of hij morgen de bende van ellende wil wegjagen van haar bed
31 augustus? of 1 septemberquote:
dat magquote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.
Ieder z'n meug hoor, ik vind het geen humor.
vrijdag drankquote:Op maandag 27 februari 2023 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is haar voorbehoedsmiddel voor Isaac/Jeff kwijt sinds het vertrek van GJ
Geen idee eigenlijk, maar morgen is het ook dinsdag tochquote:
Ze deden het ook over zichzelf, zelfspot. En als Kenzy zich zo verkeerd kleed, kan je daar best een grapje over maken, maar jij denkt er anders over, dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.
Ieder z'n meug hoor, ik vind het geen humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |