Ik gun Rupie nu een leuke maand.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Stap 3 Woensdag wordt ik manager... Aldus ZureSasje
Zal wel weer ergens aan het eind van de maand(eind maart) zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef Harry het volgende:
Achter heeft tegen Wanda gezegd dat er voorlopig geen elimintaie komt !!!!!
Sas is de nieuwe psycholoogquote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Stap 3 Woensdag wordt ik manager... Aldus ZureSasje
Ik geef haar 2 weken.quote:
Mits je niet close bent dan ben je een domme groep als je Isaac of Jeff er niet zo snel mogelijk uit wil hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:34 schreef Was-beer het volgende:
Erik loopt met een schaal koekjes
Isaac: lekker zo'n koekje...
Erik wil naar hem toelopen
Isaac: ..van eigen deegen loopt weg
De bende van ellendequote:Op maandag 27 februari 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
De enige plek waar de cam niet echt lekker beeld geeft....
Het Nieuwe LulHoekje![]()
[ afbeelding ]
Mircrofoonquote:Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef Charmian het volgende:
wat is dat bontje in die bladermuur?
Leek wel een cavia met een dak boven zijn hoofdquote:Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef Charmian het volgende:
wat is dat bontje in die bladermuur?
Mag ik antwoord gevenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
'Is FEBO nou zo slim? Of zijn jullie dom?'
Daarom moest hij er ook uitquote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan Gertje nog missen met zijn eeuwige gedram om de groep bijelkaar te houden
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.quote:
De vraag stellen is 'm zelf beantwoorden..quote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
'Is FEBO nou zo slim? Of zijn jullie dom?'
Dat was Wandaquote:Op maandag 27 februari 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.
Zodat ze weer wat vrolijker werd?quote:Op maandag 27 februari 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.
Sas wilde een fles wijnquote:Op maandag 27 februari 2023 15:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zodat ze weer wat vrolijker werd?
Om op te zitten?quote:
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaanquote:
Maar Sas als manager is ook niet alles..quote:Op maandag 27 februari 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaan
ik ook niet , en hij denkt aan zijn clubbiequote:Op maandag 27 februari 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaan
quote:Op maandag 27 februari 2023 15:57 schreef Charmian het volgende:
rupi lekker ruzie maken met kitchenbitches kenzy en wanda, ze mogen maar voor 50 euro pd eten bestellen...ik zie dat wel zitten
vuile sneaky gast is heel die rupiquote:Op maandag 27 februari 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zegt tegen Esther dat ze er nog is en hij er blij om is
En denk er aan, overmorgen stem op Rupie zegt hij
Is ook een creapy sneaky figuurquote:Op maandag 27 februari 2023 16:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
vuile sneaky gast is heel die rupi
Meerdere zeggen datquote:Op maandag 27 februari 2023 16:05 schreef Kakadylo het volgende:
Is er iemand die deze opdracht zou hebben gehaald?
Behalve Jeff natuurlijk want die kan achteraf altijd alles!
of ze speelt een spel met hemquote:Op maandag 27 februari 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft de grootste lol met Isaac. Echt een mes in de rug van GJ
Maar dat zeggen ze bij iedere opdracht zoals toen ook met die slacklinequote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat zeggen ze bij iedere opdracht zoals toen ook met die slackline
Dit weet Gj, dit heeft bep al tig keer gezegd..ook dat ze Martin hoog heeft zitten..Gj kon dit niet hebben..quote:Op maandag 27 februari 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft de grootste lol met Isaac. Echt een mes in de rug van GJ
Dit is typisch zo'n opdracht die ze achter de schermen hebben geoefend en dus representatief voor de mensen daarbinnenquote:
Ze is nu op haar zwakst.quote:
Die poept in zijn broek als Eunice het weetquote:Op maandag 27 februari 2023 16:10 schreef Chanel5 het volgende:
En Eric zou echt niet weten of hij in zo'n geval zou liegen....nou ik weet het wel maar hij durft het niet uit te spreken tegen Eunice.
Het stookt elkaar opquote:Op maandag 27 februari 2023 16:11 schreef Silves het volgende:
Het was toch echt meer gesprekken tussen GJ en Wanda de laatste tijd, die hebben een echte hekel aan Jef en Ice..En wanda wel degelijk Gj opgesteukt, zo ook Jap .
Daar is ze vrij in JW wil niets met Esther en ze hebben niets.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:11 schreef Flow3r het volgende:
Eunice is ook de heilige moeder Theresa niet, die gaat ook sneaky met JW flirten als Esther even niet kijkt
normen en waarden. lul niet mens, alsof ze nooit van haar leven een leugen verteld heeft, echt wel
Het gaat me om Eunice die zegt niks van hem te willen maar wel net iets té lang zijn hand vasthoudt en tegen hem aan hangtquote:Op maandag 27 februari 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ze vrij in JW wil niets met Esther en ze hebben niets.
Babs hoort ook in de top 10quote:Op maandag 27 februari 2023 16:14 schreef Silves het volgende:
[..]
ja en nu proberen achter over te leunen en Bep alles te laten oplossen..
Ze had al een klap van de molen gehadquote:Op maandag 27 februari 2023 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
Babs heeft een gigantische klap opgelopen door het vertrek van GJ en kan zomaar zo zijn dat ze die niet te boven gaat komen
Ze denken daar ook dat ze Jeff wegstemt maar ondertussen flirt Eunice juist met Jeff als je goed opletquote:Op maandag 27 februari 2023 16:15 schreef Silves het volgende:
Op wie heeft eunice gestemd? ze glijd bijna weg met ice.
Heeft ze al vaker gezegd dat ze Jeff niet weg stemtquote:Op maandag 27 februari 2023 16:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze denken ook dat ze Jeff wegstemt maar ondertussen flirt Eunice juist met Jeff
quote:Op maandag 27 februari 2023 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Eunice staat alleen maar achter Isaac omdat ze ook een kale kop heeft![]()
ja maar esther zegt dat, dus dan is hij haar zoon...hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 16:17 schreef greysbones het volgende:
Hij verraad zijn eigen moeder zegt Erik
Of Isaac Esther als moeder zag![]()
Echt he. Ik vond haar altijd wel leuk, maar nu lult ze als een kip zonder kopquote:
Esther die niet helemaal normaal is zag Isaac wel als haar zoon, althans dat zei zequote:Op maandag 27 februari 2023 16:17 schreef greysbones het volgende:
Hij verraad zijn eigen moeder zegt Erik
Of Isaac Esther als moeder zag![]()
Woorden, of met opzet een zitje van boven verwijderen ( = treiteren), doet ertoe.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben het wel met Eunice eens. Je bepaald zelf of je je laat intimideren of er tegen in gaat.
Om te "gruuien"quote:Op maandag 27 februari 2023 16:15 schreef Flow3r het volgende:
ga weg eng mens, je bent er niet om te leren maar om een spel te spelen
GJ vond Wanda heel erg 'leuk'quote:Op maandag 27 februari 2023 16:11 schreef Silves het volgende:
Het was toch echt meer gesprekken tussen GJ en Wanda de laatste tijd, die hebben een echte hekel aan Jef en Ice..En wanda wel degelijk Gj opgesteukt, zo ook Jap .
Ga dan.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
Het gehuil van Mexx ging door been en merg bij matin
Ze doen het bijna allemaalquote:Op maandag 27 februari 2023 16:33 schreef Silves het volgende:
Kim ook weer schietgebaren..ze nemen alles over daar van elkkaar..
Ik lag in een deuk.Eerst nog heel stoer van ik ga niet en toen het bericht dat ze moest gaan.quote:
Het gaat ook om de manier waarop en dan nog hoef je er niet in mee te gaanquote:Op maandag 27 februari 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doen het bijna allemaal
Maar er zijn er maar een paar die er op aan worden gekeken
Het zou verboden moeten worden..quote:Op maandag 27 februari 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doen het bijna allemaal
Maar er zijn er maar een paar die er op aan worden gekeken
rupi is nog geen manager en word het hopelijk ook nietquote:Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef Charmian het volgende:
sjenet probeert haar weekmenu ideeën bij rupi door te drukken
quote:Op maandag 27 februari 2023 16:37 schreef Kakadylo het volgende:
Als Erik al zelfs 'conjo' gaat roepen dan weet je dat het hek van de dam is
Hij vraagt wel om input.Zie ik die andere niet doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi is nog geen manager en word het hopelijk ook niet
#teamrupiquote:Op maandag 27 februari 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
dus dat. sas met d'r what you see is what you getquote:Op maandag 27 februari 2023 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij vraagt wel om input.Zie ik die andere niet doen.
Ik hoop met je meequote:Op maandag 27 februari 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan word het alles voor rupi en zijn clubbiequote:Op maandag 27 februari 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
"Manager" Rupie belooft de Hemel Op Aarde .. als je hem maar kiest![]()
[ afbeelding ]
Je ziet die malloot bijna nooit bij de mensen en nu staat hij bij iedereenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
"Manager" Rupie belooft de Hemel Op Aarde .. als je hem maar kiest![]()
[ afbeelding ]
Alle 12quote:Op maandag 27 februari 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet die malloot bijna nooit bij de mensen en nu staat hij bij iedereen
Ik ben benieuwd hoeveel van de 12 hierin naar GJ luisteren met zijn oproep om allemaal voor Sascha te gaan
We gaan het zienquote:
Kenzy sowieso niet want die had haar stem aan Rupert beloofd toen zij manager wilde worden in ruil voor zijn stem. Ze zei pas nog dat ze zich aan haar woord zou houden.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet die malloot bijna nooit bij de mensen en nu staat hij bij iedereen
Ik ben benieuwd hoeveel van de 12 hierin naar GJ luisteren met zijn oproep om allemaal voor Sascha te gaan
Op het bed van een ander, was het mijn bed, zou ik ze eraf "trappen"quote:Op maandag 27 februari 2023 16:46 schreef Silves het volgende:
Wanda plat in bed tegen Jappie aan..die hebben nu een andere chillplek..bah bah
ze willen op het bed van jeff en isaac chillen, omdat hun chillplek weg is HAHAHAquote:Op maandag 27 februari 2023 16:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op het bed van een ander, was het mijn bed, zou ik ze eraf "trappen"
Erger dan Vetklep Luiwammes Kenzzz kan heul, niet.. Sasje kan hele dagen met Bern meuren in haar kantoorquote:Op maandag 27 februari 2023 16:47 schreef Charmian het volgende:
het zou me trouwens verbazen als sas het volhoudt met d'r lc...die prikkels kunnen heel lastig worden. Een managerskantoor die vaak gesloten is omdat de manager te moe is en ligt te slapen.
ik zie een grote blaaskaak die wanhopige poging doet om stemmen binnen te harkenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:48 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert: "En zegt ze wel 'What you see is what you get' ... I don't see nothing! Het is geen Tinder profiel! What you see is what you get, what do you see?!"
Dus... de slaper vs. de schreeuwerquote:Op maandag 27 februari 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zie een grote blaaskaak die wanhopige poging doet om stemmen binnen te harken
waarom denk je dat sas het beter doet met d'r wysiwyg?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zie een grote blaaskaak die wanhopige poging doet om stemmen binnen te harken
Dat slapen van SasjeZeurKut is nog af te wachten... zolang er veel geld is, no problem.. maar als Febo besluit dat er maar weer eens een gezellige crisismaand moet komen ben ik benieuwd hoe ze gaat flippenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dus... de slaper vs. de schreeuwer
Ik zie das geen hele dagen op kantoor voor bonnen of zakgeldquote:Op maandag 27 februari 2023 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat slapen van SasjeZeurKut is nog af te wachten... zolang er veel geld is, no problem.. maar als Febo besluit dat er maar weer eens een gezellige crisismaand moet komen ben ik benieuwd hoe ze gaat flippen
Haar triggerlevel is zeer laag...quote:Op maandag 27 februari 2023 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie das geen hele dagen op kantoor voor bonnen of zakgeld
ja man, is toch grappig wat rupi doetquote:Op maandag 27 februari 2023 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel geinig als een kandidaat-manager een beetje moeite doet voor de verkiezing. Beetje rond hangen en het in je schoot geworpen krijgen is ook maar saai.
Preciesquote:Op maandag 27 februari 2023 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel geinig als een kandidaat-manager een beetje moeite doet voor de verkiezing. Beetje rond hangen en het in je schoot geworpen krijgen is ook maar saai.
Net even zijn afscheidspreek gekeken, man man man. Dat gejank, leek wel een begrafenis.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:05 schreef Yasmin__x het volgende:
Wat een feest! Gert-Jan eindelijk opgerot.![]()
![]()
nasi goreng volgens mijquote:Op maandag 27 februari 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom snijden die mannen die paprika en uien tot pulp? Wat maken ze?
Dat meen je niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net even zijn afscheidspreek gekeken, man man man. Dat gejank, leek wel een begrafenis.![]()
en maar 'proeven'...... enzoquote:Op maandag 27 februari 2023 17:07 schreef greysbones het volgende:
Martin zijn haar doen boven het eten
het woord hygiëne kent hij echt niet, zo ranzig die ventquote:Op maandag 27 februari 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Halfnaakt koken en tijdens het koken, ff de haartjes in model brengen![]()
![]()
Dat niemand er daar iets van zegt zeg... bahquote:Op maandag 27 februari 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Halfnaakt koken en tijdens het koken, ff de haartjes in model brengen![]()
![]()
Topshow toch.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:10 schreef Yasmin__x het volgende:
Jeffrey en Isaac lachen nu wel in hun vuistje met de exit van Gert-Jan.![]()
Isaac zekersquote:Op maandag 27 februari 2023 17:10 schreef Yasmin__x het volgende:
Jeffrey en Isaac lachen nu wel in hun vuistje met de exit van Gert-Jan.![]()
Nee ze zitten op bed van babetquote:Op maandag 27 februari 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze nu een bed boven neergezet op de plaats van de weghaalde kussens?
Janet net tegen Jeff dat Isaac niet bepaald dat het weg moest
Die weet niet waar ze het moet zoekenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:16 schreef Yasmin__x het volgende:
Babette kan ook heel schijnheilig zijn.
O waar maakt Jeff zich dan druk om?quote:Op maandag 27 februari 2023 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ze zitten op bed van babet
Babet zit er zelf niet eens
Kan......... ze is..................quote:Op maandag 27 februari 2023 17:16 schreef Yasmin__x het volgende:
Babette kan ook heel schijnheilig zijn.
Babette zat de vorige keer Esther te troosten toen ze verdrietig was met dat gebeuren met Jan-Willem. Ik dacht nog wat lief dat ze dat doet... Zie ik Babette vervolgens buiten zitten met Wendy en zat ze Esther helemaal belachelijk te maken.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die weet niet waar ze het moet zoeken
Hij lag eronder ( bed van Kim)quote:Op maandag 27 februari 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waar maakt Jeff zich dan druk om?
Is niet zijn bed toch
quote:Op maandag 27 februari 2023 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Misschien heeft ie als we hieruit komen wel een eigen talkshow"
Denk dat GJ blij mag zijn als ie ergens op de achtergrond mag zitten als tuin-laaf ..
Heeft twee gezichten, inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan......... ze is..................
Ze hebben het er over gehad dat ze er vanavond een 'feestje' willen geven.... of ik moet het verkeerd begrepen hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij lag eronder ( bed van Kim)
bij de nachtuitzendingen van ONquote:Op maandag 27 februari 2023 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Misschien heeft ie als we hieruit komen wel een eigen talkshow"
Denk dat GJ blij mag zijn als ie ergens op de achtergrond mag zitten als tuin-laaf ..
Eerst was het een rustoordquote:
Zowel Babette als Wendy hebben een paar keer bij GJ aangegeven niet blij te zijn met het plan en bang te zijn dat hij er uit zou liggen. Na gesproken te hebben met Wanda en Jasper bleef GJ voet bij stuk houden om zelf het spel te willen spelen waarop men zei 'oke, als jij dat écht wilt gaan we daar wel in mee'.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
Zie het zomaar gebeuren dat Babs het vertrek van GJ neerlegt bij anderen zodat ze niet naar haarzelf hoeft te kijken. Ze stond er namelijk niet eens achter en niet alleen vanwege de vrees die er automatisch bij komt kijken. Dan trok je beter je mond open tegen GJ en had je zelfs een ruzie om mogen forceren. Dit tunnelvisieplan was gedoemd om te mislukken zo simpel van aard.
Ze dacht dacht dat GJ het wel even ging fixen.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
Zie het zomaar gebeuren dat Babs het vertrek van GJ neerlegt bij anderen zodat ze niet naar haarzelf hoeft te kijken. Ze stond er namelijk niet eens achter en niet alleen vanwege de vrees die er automatisch bij komt kijken. Dan trok je beter je mond open tegen GJ en had je zelfs een ruzie om mogen forceren. Dit tunnelvisieplan was gedoemd om te mislukken zo simpel van aard.
'We gaan het heft in eigen hand nemen'quote:Op maandag 27 februari 2023 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze dacht dacht dat GJ het wel even ging fixen.
Het ego van Isaac is dusdanig groot dat ie je zal 'terugbetalen' zodra ie de kans krijgtquote:Op maandag 27 februari 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Irritant lachje van Babette ze zoekt Isaac wel regelmatig op nu
Geitenwollensokkenookerts....quote:Op maandag 27 februari 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn allemaal zaadtrekkende kutjes hier, zegt Jeff.
en maar blijven omscheppen zodat het nog erger wordt...ben blij met mijn erwtensoepje vanavondquote:Op maandag 27 februari 2023 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat eten ziet er uit als een bak met kots, laten we hopen voor de bewoners het een beter smaakt, dan het er uit ziet![]()
Klopt wel,mss wat gek gezegd.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn allemaal zaadtrekkende kutjes hier, zegt Jeff.
Opdonderen daar! Dat is gewoon om te zieken.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim boos dat Wanda en Jasper en die club op hun kamer zitten en gelijk heeft ze. Ze hebben daar niets te zoeken
Het is toch niet hun kamer. Hebben ze er toch niets te zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim boos dat Wanda en Jasper en die club op hun kamer zitten en gelijk heeft ze. Ze hebben daar niets te zoeken
Mag dat felle karaktertje wel mits aan dezelfde zijde want anders is het juist een grote ergernisquote:Op maandag 27 februari 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattin of Erik?quote:Op maandag 27 februari 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Deze tering clown bezwijkt onder druk zegt Jeff, geen idee wie hij bedoeld.
Je hebt niets aan hem, het is geen echte man
Het is niks, het is een loszwevende clown
Ik vind het wel leuk, een nieuwe missie
Ik vermoed Bern maar weet het niet zeker.quote:
Echt he dacht die schiet zo uit der slofquote:Op maandag 27 februari 2023 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was net te laat voor een cap![]()
Ik denk Martin omdat Jeff ook nog zei; hij kan de druk niet aan, hij heeft niet eens meegestemd.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed Bern maar weet het niet zeker.
Oke, hij noemde geen naam althans ik heb het niet gehoord. We gaan het vast nog wel vaker horenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:06 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk Martin omdat Jeff ook nog zei; hij kan de druk niet aan, hij heeft niet eens meegestemd.
Ze denken dat Martin degene is die niet meestemde op Sasha.
quote:Op maandag 27 februari 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he dacht die schiet zo uit der slof
ik zou het urenlang volhoudenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze gaat er gewoon naast staan, beetje in haar kast kijken
Nee hij noemde ook geen naam, vandaar 'ik denk'.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, hij noemde geen naam althans ik heb het niet gehoord. We gaan het vast nog wel vaker horen
of lekker op het bed van Wanda gaan chillen, vieze schoenen aanquote:
Daarom zei ik, ik vermoedquote:Op maandag 27 februari 2023 18:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee hij noemde ook geen naam, vandaar 'ik denk'.
Jappie loopt gewoon achter Wanda aan en GJ dacht de ster te wordenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:56 schreef Kakadylo het volgende:
Wil je dit spel spelen dan moet je het spel ook kúnnen spelen (lees: tactisch sluw/scherp) want een heleboel zijn naïef en beïnvloedbaar. Al helemaal kerels zoals Jeff, Isaac en Rupi die een bepaalde vorm van gezag en charisma met zich mee brengen. Iemand zoals GJ maar ook Jappie doorzagen dat en misschien wel omdat ze als man anders naar mannen kijken.
maar dan ga je net zo kinderachtig als dat clubje doen. trouwens, dat clubje kan toch ook op de grond gaan zitten in dat vieze hoekje, of op dat bankje voor het managershok...wat een gejank. groot gelijk dat die kussens naar buiten gaan, het weer wordt weer beter gaan ze maar in een vies hoekje in de tuin zitten, of in die kasquote:Op maandag 27 februari 2023 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of lekker op het bed van Wanda gaan chillen, vieze schoenen aan
Dat is waar, maar zou mij er ook kapot aan ergerenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar dan ga je net zo kinderachtig als dat clubje doen. trouwens, dat clubje kan toch ook op de grond gaan zitten in dat vieze hoekje, of op dat bankje voor het managershok...wat een gejank. groot gelijk dat die kussens naar buiten gaan, het weer wordt weer beter gaan ze maar in een vies hoekje in de tuin zitten, of in die kas
Staat op ploffen en ditmaal niet door het eten of Jeffquote:
Hopelijk klapt ze niet, gun ik die anderen nietquote:Op maandag 27 februari 2023 18:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Staat op ploffen en ditmaal niet door het eten of Jeff
Hij wel mogen oefenenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
Niet eens mogen oefenen en dan binnen drie minuten 360 graden (!) draaien allemaal in een oppervlak kleiner dan de kas
hij mocht 5 minuten voelen hoe het reed met het wagentje, maar niet binnen de ruimte van de pionnen. Dat noem ik geen oefenen.quote:
Mwa dat snapte ik ook niet helemaal, dan weet eigenlijk niet echt tot hoe ver naar achter moet of vooruit etcquote:Op maandag 27 februari 2023 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
hij mocht 5 minuten voelen hoe het reed met het wagentje, maar niet binnen de ruimte van de pionnen. Dat noem ik geen oefenen.
even geleden was het erger, het opbakken maakt het iets beterquote:Op maandag 27 februari 2023 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ziet er echt onsmakelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |