Ik gun Rupie nu een leuke maand.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Stap 3 Woensdag wordt ik manager... Aldus ZureSasje
Zal wel weer ergens aan het eind van de maand(eind maart) zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef Harry het volgende:
Achter heeft tegen Wanda gezegd dat er voorlopig geen elimintaie komt !!!!!
Sas is de nieuwe psycholoogquote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Stap 3 Woensdag wordt ik manager... Aldus ZureSasje
Ik geef haar 2 weken.quote:
Mits je niet close bent dan ben je een domme groep als je Isaac of Jeff er niet zo snel mogelijk uit wil hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:34 schreef Was-beer het volgende:
Erik loopt met een schaal koekjes
Isaac: lekker zo'n koekje...
Erik wil naar hem toelopen
Isaac: ..van eigen deegen loopt weg
De bende van ellendequote:Op maandag 27 februari 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
De enige plek waar de cam niet echt lekker beeld geeft....
Het Nieuwe LulHoekje![]()
[ afbeelding ]
Mircrofoonquote:Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef Charmian het volgende:
wat is dat bontje in die bladermuur?
Leek wel een cavia met een dak boven zijn hoofdquote:Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef Charmian het volgende:
wat is dat bontje in die bladermuur?
Mag ik antwoord gevenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
'Is FEBO nou zo slim? Of zijn jullie dom?'
Daarom moest hij er ook uitquote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan Gertje nog missen met zijn eeuwige gedram om de groep bijelkaar te houden
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.quote:
De vraag stellen is 'm zelf beantwoorden..quote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
'Is FEBO nou zo slim? Of zijn jullie dom?'
Dat was Wandaquote:Op maandag 27 februari 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.
Zodat ze weer wat vrolijker werd?quote:Op maandag 27 februari 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.
Sas wilde een fles wijnquote:Op maandag 27 februari 2023 15:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zodat ze weer wat vrolijker werd?
Om op te zitten?quote:
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaanquote:
Maar Sas als manager is ook niet alles..quote:Op maandag 27 februari 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaan
ik ook niet , en hij denkt aan zijn clubbiequote:Op maandag 27 februari 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaan
quote:Op maandag 27 februari 2023 15:57 schreef Charmian het volgende:
rupi lekker ruzie maken met kitchenbitches kenzy en wanda, ze mogen maar voor 50 euro pd eten bestellen...ik zie dat wel zitten
vuile sneaky gast is heel die rupiquote:Op maandag 27 februari 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zegt tegen Esther dat ze er nog is en hij er blij om is
En denk er aan, overmorgen stem op Rupie zegt hij
Is ook een creapy sneaky figuurquote:Op maandag 27 februari 2023 16:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
vuile sneaky gast is heel die rupi
Meerdere zeggen datquote:Op maandag 27 februari 2023 16:05 schreef Kakadylo het volgende:
Is er iemand die deze opdracht zou hebben gehaald?
Behalve Jeff natuurlijk want die kan achteraf altijd alles!
of ze speelt een spel met hemquote:Op maandag 27 februari 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft de grootste lol met Isaac. Echt een mes in de rug van GJ
Maar dat zeggen ze bij iedere opdracht zoals toen ook met die slacklinequote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat zeggen ze bij iedere opdracht zoals toen ook met die slackline
Dit weet Gj, dit heeft bep al tig keer gezegd..ook dat ze Martin hoog heeft zitten..Gj kon dit niet hebben..quote:Op maandag 27 februari 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft de grootste lol met Isaac. Echt een mes in de rug van GJ
Dit is typisch zo'n opdracht die ze achter de schermen hebben geoefend en dus representatief voor de mensen daarbinnenquote:
Ze is nu op haar zwakst.quote:
Die poept in zijn broek als Eunice het weetquote:Op maandag 27 februari 2023 16:10 schreef Chanel5 het volgende:
En Eric zou echt niet weten of hij in zo'n geval zou liegen....nou ik weet het wel maar hij durft het niet uit te spreken tegen Eunice.
Het stookt elkaar opquote:Op maandag 27 februari 2023 16:11 schreef Silves het volgende:
Het was toch echt meer gesprekken tussen GJ en Wanda de laatste tijd, die hebben een echte hekel aan Jef en Ice..En wanda wel degelijk Gj opgesteukt, zo ook Jap .
Daar is ze vrij in JW wil niets met Esther en ze hebben niets.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:11 schreef Flow3r het volgende:
Eunice is ook de heilige moeder Theresa niet, die gaat ook sneaky met JW flirten als Esther even niet kijkt
normen en waarden. lul niet mens, alsof ze nooit van haar leven een leugen verteld heeft, echt wel
Het gaat me om Eunice die zegt niks van hem te willen maar wel net iets té lang zijn hand vasthoudt en tegen hem aan hangtquote:Op maandag 27 februari 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ze vrij in JW wil niets met Esther en ze hebben niets.
Babs hoort ook in de top 10quote:Op maandag 27 februari 2023 16:14 schreef Silves het volgende:
[..]
ja en nu proberen achter over te leunen en Bep alles te laten oplossen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |