Ik gun Rupie nu een leuke maand.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Stap 3 Woensdag wordt ik manager... Aldus ZureSasje
Zal wel weer ergens aan het eind van de maand(eind maart) zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef Harry het volgende:
Achter heeft tegen Wanda gezegd dat er voorlopig geen elimintaie komt !!!!!
Sas is de nieuwe psycholoogquote:Op maandag 27 februari 2023 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Stap 3 Woensdag wordt ik manager... Aldus ZureSasje
Ik geef haar 2 weken.quote:
Mits je niet close bent dan ben je een domme groep als je Isaac of Jeff er niet zo snel mogelijk uit wil hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:34 schreef Was-beer het volgende:
Erik loopt met een schaal koekjes
Isaac: lekker zo'n koekje...
Erik wil naar hem toelopen
Isaac: ..van eigen deegen loopt weg
De bende van ellendequote:Op maandag 27 februari 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
De enige plek waar de cam niet echt lekker beeld geeft....
Het Nieuwe LulHoekje![]()
[ afbeelding ]
Mircrofoonquote:Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef Charmian het volgende:
wat is dat bontje in die bladermuur?
Leek wel een cavia met een dak boven zijn hoofdquote:Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef Charmian het volgende:
wat is dat bontje in die bladermuur?
Mag ik antwoord gevenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
'Is FEBO nou zo slim? Of zijn jullie dom?'
Daarom moest hij er ook uitquote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan Gertje nog missen met zijn eeuwige gedram om de groep bijelkaar te houden
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.quote:
De vraag stellen is 'm zelf beantwoorden..quote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
'Is FEBO nou zo slim? Of zijn jullie dom?'
Dat was Wandaquote:Op maandag 27 februari 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.
Zodat ze weer wat vrolijker werd?quote:Op maandag 27 februari 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wilde ze nog op een dildo zitten.
Sas wilde een fles wijnquote:Op maandag 27 februari 2023 15:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zodat ze weer wat vrolijker werd?
Om op te zitten?quote:
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaanquote:
Maar Sas als manager is ook niet alles..quote:Op maandag 27 februari 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaan
ik ook niet , en hij denkt aan zijn clubbiequote:Op maandag 27 februari 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, rare gast en ook amper te verstaan
quote:Op maandag 27 februari 2023 15:57 schreef Charmian het volgende:
rupi lekker ruzie maken met kitchenbitches kenzy en wanda, ze mogen maar voor 50 euro pd eten bestellen...ik zie dat wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |