quote:Op maandag 27 februari 2023 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
Nog even en KimD heeft de tondeuse weer teruggevonden
Jappie gaat om met Wanda en wordt een zeikerdquote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Jappie is echt aan het zeuren hoor
het is het aansluitding van de tuinslangquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef Flow3r het volgende:
Wat is het geluid ? iemand ? Kim wordt para
Mexx....KOM!quote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
Matin wil zijn battterij niet halen en vraagt wanda
die wil het ook niet
De volgende hint:quote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is het aansluitding van de tuinslang
de koppeling
Die heeft ze al een paar keer aan en afgekoppeld!?! Misschienquote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is het aansluitding van de tuinslang
de koppeling
Zou GJ binnenkort naar Avondzuur gaan kijken?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Bern en Sas zijn nog aan het debateren over hoe het anders kan
ik hoop echt dat het afgeschaft wordtquote:Op maandag 27 februari 2023 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou GJ binnenkort naar Avondzuur gaan kijken?
In de tv-uitzendingen komt het niet eens voorbijquote:Op maandag 27 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het afgeschaft wordt
Ik ook, maar ben bang dat het wordt overgenomen door een shirtloos opvolgertjequote:Op maandag 27 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het afgeschaft wordt
Er zitten teveel oninteressante figuren daar en ze willen er maar niet uit gaanquote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef HopScotch het volgende:
Het lijkt meer een functioneringsgesprek bij Sasha en Bern. Vermoeiende manier van communiceren.
Leuk om te horen voor GJquote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
@:Kakadylo
Jappie had de proef echt gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |