Misschien kunnen ze er een evenement van makenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:39 schreef pingu66 het volgende:
Weten de bro's nu al wie van de 8 niet op Sasha heeft gestemd?
Eén van de Acht, met Mies Bouwman, was vroeger zeer populair!quote:Op maandag 27 februari 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een evenement van maken
gelijk een excuus voor een drankje erbijquote:Op maandag 27 februari 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een evenement van maken
over keus gesproken,,, wanneer komen de nieuwe polls?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Over keus gesproken, JW en Eunice hebben er samen eentje gekocht
Met de lopende band! Licht uit spot aanquote:Op maandag 27 februari 2023 20:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Eén van de Acht, met Mies Bouwman, was vroeger zeer populair!
overal enthousiast overquote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef Kakadylo het volgende:
Ook gelijk de enige die actief meedoet maar ja ze is dan ook de meeste speelse daar
Maar er is geen geld meer! Of Ice moet al zijn zakgeld weggeven aan ( fris) drankquote:Op maandag 27 februari 2023 20:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
gelijk een excuus voor een drankje erbij
Tiano kan volgens mij niet zo goed tegen zijn verliesquote:Op maandag 27 februari 2023 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano heeft geen zin in al dit kinderachtige gedoe maar staat daar wel opeens met een fles voor de neus van Mirthe
Al meerdere kerenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
Kim had het geluid gewoon in dr hand![]()
Ineens zie je het, Babs lijkt op Rico Verhoevenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
Als KimD dit spel wonderbaarlijk weet te winnen dan moet ze eigenlijk van die prijzenpot een pretpark op de kop tikken
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano kan volgens mij niet zo goed tegen zijn verlies![]()
Meteen maar allemaalquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die moet gewoon lekker in een sportschool gaan werken
of als sidekick van een DJ
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
Nog even en KimD heeft de tondeuse weer teruggevonden
Jappie gaat om met Wanda en wordt een zeikerdquote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Jappie is echt aan het zeuren hoor
het is het aansluitding van de tuinslangquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef Flow3r het volgende:
Wat is het geluid ? iemand ? Kim wordt para
Mexx....KOM!quote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
Matin wil zijn battterij niet halen en vraagt wanda
die wil het ook niet
De volgende hint:quote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is het aansluitding van de tuinslang
de koppeling
Die heeft ze al een paar keer aan en afgekoppeld!?! Misschienquote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is het aansluitding van de tuinslang
de koppeling
Zou GJ binnenkort naar Avondzuur gaan kijken?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Bern en Sas zijn nog aan het debateren over hoe het anders kan
ik hoop echt dat het afgeschaft wordtquote:Op maandag 27 februari 2023 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou GJ binnenkort naar Avondzuur gaan kijken?
In de tv-uitzendingen komt het niet eens voorbijquote:Op maandag 27 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het afgeschaft wordt
Ik ook, maar ben bang dat het wordt overgenomen door een shirtloos opvolgertjequote:Op maandag 27 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het afgeschaft wordt
Er zitten teveel oninteressante figuren daar en ze willen er maar niet uit gaanquote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef HopScotch het volgende:
Het lijkt meer een functioneringsgesprek bij Sasha en Bern. Vermoeiende manier van communiceren.
Leuk om te horen voor GJquote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
@:Kakadylo
Jappie had de proef echt gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |