Ja die blik bedoelde ik thnxquote:
waar heb jij het dan overquote:Op maandag 27 februari 2023 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
die credits moeten echt niet naar martin hoor, dan nog eerder naar janet
Nee maar ik weet niet of dat gaat werken in die hoge pannen ,nou ja Kenzi en Mirthe en Eunice lukte het ook gisteren.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
er is vast geen vingerkootje aan te pas gekomen
Sjank bekquote:Op maandag 27 februari 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze weer.. en dan ook nog een zingende Martin erbij.
Hmmm da's weer minder denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zal maar niet verklappen dat ze er honing over de spek hebben gedaan...nou ja misschien is het lekker, ik weet het niet
qua hoeveelheid zou dat niet uit moeten makenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet of dat gaat werken in die hoge pannen ,nou ja Kenzi en Mirthe en Eunice lukte het ook gisteren.
"Chinese nasi is met ook met spekreepjes zeg maar babipangang vlees,) maar dan er gewoon doorheen. En inderdaad doperwten. Hij heeftvhet vast van het youtube kanaal: "Tijgerkop" Maar ze hebben hun best gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Maar het lijkt me wel lekker, omdat het ook krokant is.
Althans als dat "krokant"wel gelukt is
Nog wel, maar hij haalde ook wel geld binnen bij opdrachten, dus da's dan gelijk weer minderquote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
Zo zonder GJ hebben ze gelijk ook weer veel meer te eten
ja, kun je nagaan wat een wanda met je doetquote:Op maandag 27 februari 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Zo zonde van Jappie, had echt gedacht dat het een leuke speler zou zijn.
Zie hem zo zitten nu. Een slap aftreksel van hetgeen ik dacht
Maar hij heeft echt zelf laten gebeuren en niet bij machte eruit te stappen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, kun je nagaan wat een wanda met je doet
Ik heb gezien dat ze aan het schilderen waren, maar wat is het nu?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:09 schreef Charmian het volgende:
janet krijgt altijd de credits over haar knutselwerk, maar ze wordt echt heel vaak door moraima geholpen. En dan zeggen dat moraima nooit wat doet.
is ook zo, en zijn presentatie over racen gaat er ook niet komen (denk ik) achteraf blijkt hij dus gewoon geen ruggegraat te hebben.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar hij heeft echt zelf laten gebeuren en niet bij machte eruit te stappen.
Is ook wel te laat nu.
Kansen verkeken
Straks geen winst, geen wanda
Niets, noppes
Gatver Jeffff vieze smeerpijp.
Zat een uitje in zijn neus te kriebelen
Moest niesen, valt op de grond.
Wrijft het met zijn voet weg.
En roept nog "Zooooooooooooo zie je dat"
geen idee, iets voor in de kas misschienquote:Op maandag 27 februari 2023 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat ze aan het schilderen waren, maar wat is het nu?
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
Zo zonder GJ hebben ze gelijk ook weer veel meer te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |