en geen opa GJ om er wat van te zeggenquote:
Ik vroeg me nog af of Erik op het gesprek zou terug komen na de preek van Eunice over liegenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is een risico op een gele kaart aldus Erik
Een grapje, zeker. De 10e keer datzelfde grapje vind ik dan minder lollig.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze deden het ook over zichzelf, zelfspot. En als Kenzy zich zo verkeerd kleed, kan je daar best een grapje over maken, maar jij denkt er anders over, dat mag natuurlijk.
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus rond; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.
Ieder z'n meug hoor, ik vind het geen humor.
Overigens heeft ie in andere gesprekken KimD vaak benoemd als risicofactor wat betreft gele kaartenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of Erik op het gesprek zou terug komen na de preek van Eunice over liegen
maar nee
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus rond; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.
dat zit in zijn eigen hoofd jaquote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens heeft ie in andere gesprekken KimD vaak benoemd als risicofactor wat betreft gele kaarten
Dat wordt een dolle boelquote:Op maandag 27 februari 2023 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs gaat het op een zuipen zetten
Heb dan ook als 50+ het schaamrood op de kaken......quote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
nou dit had ik niet van jou verwacht
Dit antwoord slaat als kut op Dirk, maar prima hoor.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens militaire dienstplicht ging er de leus rond; als je je kleedt als een lolly, dan moet er aan gelikt worden. Zal ook wel geen humor zijn, vermoed ik.
Kim is met feestjes altijd erg uitgelaten en aanwezig, heeft niets met drank te maken. Maar als Erik wat vindt, dan is het zo in zijn hoofd.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens heeft ie in andere gesprekken KimD vaak benoemd als risicofactor wat betreft gele kaarten
Dat tempo, zo snel als Wanda praat, zo sloom praat Bernquote:Op maandag 27 februari 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Bern dacht dat het niet goed ging met Sasha en heeft van alles geprobeerd
maar na verloop van tijd ging het weer beter
wat een bagger gesprek met de manier waarop bern praat
Ik heb altijd het idee dat Bern heel zorgvuldig zijn woorden kiest omdat hij anders bang is dat Sasha weleens boos kan worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat tempo, zo snel als Wanda praat, zo sloom praat Bern
Zijn stem werkt slaapverwekkend, werkt beter dan droomsapquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
ik zou echt wegrennen nu als ik Sas was
bij welke actie van jasper had hij het precies doot? sorry erg weinig gekeken vandaagquote:Op maandag 27 februari 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff had vandaag pas echt door hoe hard Jappie hem naait
was gewoon een beetje sneu om te zien
denk dat het meer het besef was na deze nominatiequote:Op maandag 27 februari 2023 20:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bij welke actie van jasper had hij het precies doot? sorry erg weinig gekeken vandaag
ikquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Bern heel zorgvuldig zijn woorden kiest omdat hij anders bang is dat Sasha weleens boos kan worden.
denkquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Bern heel zorgvuldig zijn woorden kiest omdat hij anders bang is dat Sasha weleens boos kan worden.
het ookquote:Op maandag 27 februari 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je hoort op wat voor types Jeff valt dan zijn dat KimD, Mirthe en Sasha qua lichaamsbouw en ja zo reageren is erg simpel. Ikzelf heb niets met die drie dames maar om hen dan skeletten en vormloos te gaan noemen dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, dus als je Zoe (of Moraima of wie dan ook) maar genoeg complimenten geeft is het hilarisch om constant grappen te maken over iemands figuur of kledingkeuze. 't Is niet voor het eerst dat Jeff daar 'grappig' over doet.
Ieder z'n meug hoor, ik vind het geen humor.
ow graag zelfsquote:Op maandag 27 februari 2023 20:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
[..]
[..]duidelijk. jij wilt je nummer 1 plek in de top 100 niet verliezen
Vond het wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 20:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
[..]
[..]duidelijk. jij wilt je nummer 1 plek in de top 100 niet verliezen
keus 2 is een blatende Wandaquote:
ZIt een wereld van verschil tussenquote:
ja maar jeff is er echt slecht van dat jappie het andere kamp heeft gekozen. Als jappie hem nu weer over de afspraak die ze hadden om ice eruit te werken aanspreekt denk ik dat jeff jappie gelooft en jappie zo weer terug is bij jeffquote:
bij de 1 heb ik gehoorbescherming nodigquote:Op maandag 27 februari 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt een wereld van verschil tussen
ik weet het nietquote:Op maandag 27 februari 2023 20:23 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja maar jeff is er echt slecht van dat jappie het andere kamp heeft gekozen. Als jappie hem nu weer over de afspraak die ze hadden om ice eruit te werken aanspreekt denk ik dat jeff jappie gelooft en jappie zo weer terug is bij jeff
die man is echt totaal de weg kwijt. Kim is 1x dronken geweest waar niemand last van heeft gehad en sinds de kuur drinkt ze bijna niet meer maar die ene keer weegt voor Erik zo zwaar dat dat risico blijftquote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is een risico op een gele kaart aldus Erik
Die twee kunnen me echt totaal niet boeienquote:Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef pingu66 het volgende:
Bern heeft van de week in een gesprek met Babbel en Sasha nog gezegd dat hij niks tegen Sasha zegt of tegen haar in gaat als ze boos of chagrijnig is omdat het dan alleen maar erger wordt. Sasha weet dit dondersgoed en gaf ook toe dat ze dit nodig heeft om zo tegen hem te zeiken( en hij niets terug zegt)
Ze zei ja en de volgende dag bedank ik hem dat hij me zo heeft laten gaan ook al ben ik onredelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |