Yoooooooooo klaar voor kinderkamp? Haha.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit , in de woonkamer klaar![]()
gmd allen:)
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:04 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Yoooooooooo klaar voor kinderkamp? Haha.
Het is raar zonder Rob op de bank
😂😂😂😂😂🤡quote:Op zondag 26 februari 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
haaaa beetje aan het wakker worden nog, oef
En dan meteen met neus in de boter vallen geen rode zuipneus hier![]()
Ja maar die was al bezig met zijn retour, druk in de bloei zijn van zijn slijtage.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:04 schreef Monique___ het volgende:
ias![]()
btw rede van oudste van de groep.. zijn ze nu al vergeten dat den ouwde niks kon en juist daarom gewieberd is.
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar die was al bezig met zijn retour, druk in de bloei zijn van zijn slijtage.
"'maar dan echt hé"quote:Op zondag 26 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Nieuwe shirtjes, Mies en Jason gaan nog eerst ff strijken
Daar gaat het laatste restje mannelijkheid van MA.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Nieuwe shirtjes, Mies en Jason gaan nog eerst ff strijken
Ja , het was lastig met casten om zo eentje te vinden.. wel moeite mee.. maar missie geslaagd m.i.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Die m.a. is nog meer verliefd op zijn spiegelbeeld dan salar waz vorig jaar.
Ik heb geen eens een strijkplankquote:Op zondag 26 februari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
"'maar dan echt hé"
Als standvastige niet strijker snap ik m nooit
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een strijkplankWel ergens op zolder volgens mij een strijkbout... nog bijna nieuw in doos
Ja las dat hij alleen moet.. beetje jammer.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:15 schreef Ireth het volgende:
Duo Lindsey en Ali had ook wel leuk geweest denk ik
Ik heb deze zin 4x gelezen omdat ik dacht dat er stond: ja IAS dat hij alleen moet... Beetje jammerquote:Op zondag 26 februari 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja las dat hij alleen moet.. beetje jammer.
* zit te lachen* niet goed wakker zekerquote:Op zondag 26 februari 2023 11:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 4x gelezen omdat ik dacht dat er stond: ja IAS dat hij alleen moet... Beetje jammer
Haha ja misschienquote:Op zondag 26 februari 2023 11:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* zit te lachen* niet goed wakker zeker
Ze wil een influencer zijn en een trend settenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
Wat een vreselijk kippenhok...
En waarom moet Lot weer een fashionstatement maken door dat veiligheidshesje over haar polo te doen?
Oh ik vind het wel een leuk dingquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
En waarom moet Lot weer een fashionstatement maken door dat veiligheidshesje over haar polo te doen?
Jij denkt hetzelfde als ik zat te wachten dat BB er wat van ging zeggenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eigen stijl = ook leuk tochquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
Ja, maar waarom nu over die polo?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:24 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel een leuk ding
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
Peter (BB22) kijkt ook naar de Liveshows
Dat "fijne dag verder" 🤮🤮🤮SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar hij vindt Chiara ook de meest eerlijke vrouw in het huis, dus hij ziet dingen sowieso anders🤓quote:
Goede kijk op mensen inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2023 11:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja maar hij vindt Chiara ook de meest eerlijke vrouw in het huis, dus hij ziet dingen sowieso anders🤓
Gisteravond heeft ze voor de bewoners gezongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke,gemist dusquote:Op zondag 26 februari 2023 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goede kijk op mensen inderdaad
[..]
Gisteravond heeft ze voor de bewoners gezongen.
Achter een streamlock geloof ik maar hij vertelde dat net.quote:
Man man man ik wou het net zeggen. Jij je principes, de rest ook Bart. Niet zo lullig doenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
oei oei zit nog diep bij bart die vijfduuzend
Bart is goed in principes als het hem uitkomt.. ook principe van Bart, levensmottoquote:Op zondag 26 februari 2023 11:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Man man man ik wou het net zeggen. Jij je principes, de rest ook Bart. Niet zo lullig doen
Electriciteit.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:43 schreef Monique___ het volgende:
haha precies MA : konde ge het niet direct zeggen.
maar wat zei ze nu? iets met frans?
Oh Chiara hep het nie begrepenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Electriciteit.
vast iets met schokkjes dus
schokjes, bril goed op.. voelen.. iets leuks..quote:Op zondag 26 februari 2023 11:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Electriciteit.
vast iets met schokkjes dus
Zei hij dat of zeg jij dat?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef Dragonbullet het volgende:
Jason: geen.emotie.één doel.je bent géén loser.
Nee was grap, omdat MA gisteren ook zo naar buiten ging in zijn eentje en hij zichzelf ging oppeppen met one-liners. Jason zit gewoon buiten.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zei hij dat of zeg jij dat?
Mooi hoe hij zo goed tijd voor zichzelf kan pakken.
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nee was grap, omdat MA gisteren ook zo naar buiten ging in zijn eentje en hij zichzelf ging oppeppen met one-liners. Jason zit gewoon buiten.
Die wil niets meekrijgen van al die speculatiesquote:Op zondag 26 februari 2023 11:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zei hij dat of zeg jij dat?
Mooi hoe hij zo goed tijd voor zichzelf kan pakken.
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog overwogen om het weer weg te halen om die reden🤦🏼
Oh alweer, mogen de waarheid niet horenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:06 schreef Fikkert2 het volgende:
Gepraat door MA en jason over hek schreeuwers, en SL
Er werd geschreeuwd dat jolien en chiara leugenaars zijn
Wij niet, hun wel. Ze kunnen moeilijk live de schreeuwers soundlockenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh alweer, mogen de waarheid niet horen
haha zou wat zijn als ze dat wel deden, heb er een beeld bij.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij niet, hun wel. Ze kunnen moeilijk live de schreeuwers soundlocken
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:57 schreef Ireth het volgende:
Jolien heeft zich gesminckt voor niks zegt ze... uren werk naar de knoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, maar Jolien zou me ook liggen hebben. Wat kan die liegen, zeg, ze komt zo spontaan en eerlijk over.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik snap echt oprecht niet dat wanneer je al weken zoveel informatie van buitenaf krijgt dat iemand niet te vertrouwen is, je dat afdoet met “laat ze maar lullen, het is niet waar”.
Hoe blind kan je zijn.
Niet te vertrouwen uit wiens gezichtspunt.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik snap echt oprecht niet dat wanneer je al weken zoveel informatie van buitenaf krijgt dat iemand niet te vertrouwen is, je dat afdoet met “laat ze maar lullen, het is niet waar”.
Hoe blind kan je zijn.
Huh wat heeft Charlotte hier nu weer mee te maken. Net wat ik zeg Febo doet wat hij wil dat gegeil op de streams verkoopt. De mannen in de huis lopen allemaal hun hormonen achterna. Ik heb Chiara elke avond op beeld en dan nog met die loser Mich A Je wilt toch niet zeggen dat dat niet bewust is ?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen uit wiens gezichtspunt.
knip niet doen
Die berichten op kartons en tweets kwamen allemaal van het Charlotte kamp (op twitter zijn ze hevig pro-Charlotte). Als je u hierdoor als bewoner een mening laat vormen is dat ook niet slim want wie moest er normaal gisteren uit het huis gaan ? Charlottequote:Op zondag 26 februari 2023 12:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Huh wat heeft Charlotte hier nu weer mee te maken. Net wat ik zeg Febo doet wat hij wil dat gegeil op de streams verkoopt. De mannen in de huis lopen allemaal hun hormonen achterna. Ik heb Chiara elke avond op beeld en dan nog met die loser Mich A Je wilt toch niet zeggen dat dat niet bewust is ?
Hahaha ik ben geen Charlotte kamp maar heb mijn ogen wel openquote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die berichten op kartons en tweets kwamen allemaal van het Charlotte kamp (op twitter zijn ze hevig pro-Charlotte). Als je u hierdoor als bewoner een mening laat vormen is dat ook niet slim want wie moest er normaal gisteren uit het huis gaan ? Charlotte
Dat is toch logisch dat dat van haar fans komtquote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die berichten op kartons en tweets kwamen allemaal van het Charlotte kamp (op twitter zijn ze hevig pro-Charlotte). Als je u hierdoor als bewoner een mening laat vormen is dat ook niet slim want wie moest er normaal gisteren uit het huis gaan ? Charlotte
Das ook niet waar Ze zien niet wat er in de nacht gebeurd bv Bart slaapt dan dus tja die zitten ook niet 24 uur bij elkaar op de lip.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef czvt het volgende:
De meningen van ons zijn hier irrelevant gezien wij te zien krijgen wat BB wil dat we zien. De bewoners zelf hebben een beter inzicht dus laat hun commentaar geven. Er is maar 1 waarheid!
onzinquote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef czvt het volgende:
De meningen van ons zijn hier irrelevant gezien wij te zien krijgen wat BB wil dat we zien. De bewoners zelf hebben een beter inzicht dus laat hun commentaar geven. Er is maar 1 waarheid!
Stream 2 heeft Ali.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:13 schreef Lillfex het volgende:
Dat bedoel ik nou Stream is back en wie zien we Mich A en Chiara Ben er klaar mee streams maar weer uit
Weet je dat hoeft ook niet maar laten ze gewoon allemaal zien Laten we eerlijk weze op dit moment is het de Chiara en Mich A show dat was voorheen niet zoquote:
Maar de bewoners zien ook niet alles van elkaar, wat dat betreft zien wij weer mee van de bewonersquote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef czvt het volgende:
Jullie zijn allemaal fout... Het gaat 'm over :quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:39 schreef rinardo het volgende:
en dit is een favorieten poll https://strawpoll.com/polls/B2ZBEEPapgJ/results
[ link | afbeelding ]
Ik begrijp het echt niet. Lindsey staat in alle polls achteraan, en komt gisteren live als eerste uit de peiling. Vreemd.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:11 schreef ben34567 het volgende:
De enige logische verklaring die ik voor de Lindsey winst kan vinden : ze heeft minder fans dan Ali of Charlotte maar ook minder haters omdat ze wat een achtergrondkarakter is.
????quote:Op zondag 26 februari 2023 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali & Bart woonkamer ..zonnetje
gesprekje
Bart, moet ik nog met iets helpen met U
Ali; ik ga intro, dan moppen en zingen liggen dromen en wat dansen..5/6 min
Bart ; denk dat ik zelf meer dan 10 min
Ali als ze elke dag doen kan dat
dr is toch elke dag en aflevering
Bart; die van mij gaat goed zijn
Ali; hebbe gij dah gevraagt
Bart ; ah vergaat
Bart a;
Ali ; geschreven ??
Bart ; ja
Jock lust niet graag nochi...quote:Op zondag 26 februari 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Ik hoor ze over worst, gnocchi en spruitjes?
Poes aan het kortwieken.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali /Jason/ Bart naar de gameroom
Lott is aan het douchen
na zn lollie dr uit zoietsquote:Op zondag 26 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
chiara; ias heeft mij getongd want had alles afgelikt
bart: heeft iets laten doen, wil het niet zeggen voor de camera, uitgestoken..
heeft de kaartjes geswaffeld voor ze eraan konden likken..quote:Op zondag 26 februari 2023 13:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
na zn lollie dr uit zoiets
pff Bart echt
kinky hoor
Dat bedoel ik. Mag ik kennelijk geen mening over hebben.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is wel die worst is zo klaarquote:Op zondag 26 februari 2023 13:36 schreef Monique___ het volgende:
chiara: maar lieffies effuhh die worst is zo klaar, de spruitjes moeten we nog doen blabla
Denk niet dat MiMi lesbisch isquote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
Lees op verschillende dingen is Michelangelo en Chiara een koppel? Ze duwt hem elke keer af
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat MiMi lesbisch is
Geen koppel. Geloof ik niet. Enige verband is iitaliaanse roots van beiden.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
Lees op verschillende dingen is Michelangelo en Chiara een koppel? Ze duwt hem elke keer af
Ik ben 90% zeker dat Mimi homoseksueel is; of biseksueelquote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
Nee geen koppel.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
Tom Cruise syndroomquote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
chiara kwam niet tot boven
mimi dacht dat hij te klein zou zijn en top tv.. zijn gelik
Chiara The Helping Handquote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee geen koppel.
Meer friends with benefits.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat MiMi lesbisch is
Ias eet geen vis, Ias eet geen spruiten, Ias is een kindje.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
ias eet geen spruite
mimi nog nooit gehad, gaat het proeven
Ook zeker. Hij weet het alleen nog niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben 90% zeker dat Mimi homoseksueel is; of biseksueel
Vannacht uitgebreid gesproken.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen koppel. Geloof ik niet. Enige verband is iitaliaanse roots van beiden.
Nope ! MiMi is gay, weet het alleen nog zelf niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
lkkr gelijk gaan douchen na de opdrachtquote:Op zondag 26 februari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
Charlotte weer omgekleed
[ afbeelding ]
Ja niet veel hetero mannen zouden Chiara kunnen weerstaan indien ze hen de aandacht geeft zoals ze dat met Mimi doet. Hij doet wel speels en flirterig met haar maar lijkt dan ook weer niet echt aangetrokken tot haar. Die indruk krijg ik toch.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook zeker. Hij weet het alleen nog niet.
Ik kruip er op, op Chiara toch.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja niet veel hetero mannen zouden Chiara kunnen weerstaan indien ze hen de aandacht zou geven zoals ze met Mimi doet. Hij doet wel speels en flirterig met haar maar lijkt dan ook weer niet echt aangetrokken tot haar. Die indruk krijg ik toch.
Gnocchiquote:
Der is ook geen mens die dit snaptquote:Op zondag 26 februari 2023 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet. Lindsey staat in alle polls achteraan, en komt gisteren live als eerste uit de peiling. Vreemd.
Zodat er geen reclame voor een bepaald merk wordt gemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch gnochi,ik dacht,
maar hoezo in glas ?
Stampotquote:Op zondag 26 februari 2023 13:52 schreef Jockari het volgende:
Spruitjes, liever gebakken dan gekookt voor mij.
Ik ben hem ook halverwege kwijt geraakt..quote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Bart bezig met een heel relaas. Ik begrijp er weinig van. Heeft iets moeten verdelen?
Ja, berichten van of naar thuis?, en iets over PON, weer MA kans op PONquote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Bart bezig met een heel relaas. Ik begrijp er weinig van. Heeft iets moeten verdelen?
ik weet het niet eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2023 14:05 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat moet je toch met een saus eten????
Ja brief van/naar huisquote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Wat een onzin, hebben ze geen reet aanquote:Op zondag 26 februari 2023 14:08 schreef engine het volgende:
Lindsey en Charlotte mogen vandaag een brief naar huis schrijven.
Ja leuk hèquote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat een onzin, hebben ze geen reet aan
En toch gaat Charlotte hier vast weer een hele act van maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik had charlotte en chiara voorwerp van thuis geguntquote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo is ze he, wie het kleine niet eertquote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
En toch gaat Charlotte hier vast weer een hele act van maken.
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart
sja sorry hoor ik gooi die bom
het moet tis mn werk
en die kip bijt ik de strot af
tis mn werk voor volk en vaderland
.O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. (x3)'
Ias snap ik wel..ma niet, gun het hem wel maar had chiara dan gedaan die heeft hem nog nooit gehad of jolienquote:Op zondag 26 februari 2023 14:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ias en MA joker voor voordeel bij power of nomination
Chiara heeft m wel gehadquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ias snap ik wel..ma niet, gun het hem wel maar had chiara dan gedaan die heeft hem nog nooit gehad of jolien
Ja snap die keus ook nietquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ias snap ik wel..ma niet, gun het hem wel maar had chiara dan gedaan die heeft hem nog nooit gehad of jolien
Maandelijkse periode?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja mooi man, een poosje terug zei ze nog dat ze niet moest miepen over dit soort meuk
dit is om de dag wel gaande dus lijkt me sterkquote:Op zondag 26 februari 2023 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maandelijkse periode?
Las hier dat chiara dat had en bij vrouwen in een groep lopen op een of andere manier dan cyclussen gelijk
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bernd neem tt een sigaartje
laat een scheet..
whiskey dr bij
lkkr met Jackson streamen .naar het vrouwtje kijken
Jolientje .. ff ontevreden ze heeft niks persoonlijk mogen krijgen
die verdeling van jou kan toch nooit, het gaat per koppel hoe ze gespeeld hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze had een brief willen schrijven boehoequote:Op zondag 26 februari 2023 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja mooi man, een poosje terug zei ze nog dat ze niet moest miepen over dit soort meuk
Dat gelijk lopen is pas na een lange periode bij elkaar in 1 huis wonen. En gaat natuurlijk niet op als men de pil gebruiktquote:Op zondag 26 februari 2023 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maandelijkse periode?
Las hier dat chiara dat had en bij vrouwen in een groep lopen op een of andere manier dan cyclussen gelijk
Charlotte ook afgelopen vrijdag...quote:Op zondag 26 februari 2023 14:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
dit is om de dag wel gaande dus lijkt me sterk
alsof berrent nog niet weet hoe geweldig die man is en hoe erg hij wel niet gemist wordt..quote:Op zondag 26 februari 2023 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had een brief willen schrijven boehoe
gaat per koppel zoals ze gespeeld hebbenquote:
Die heeft hem het hardst nodig deze week na die twist van BB.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:08 schreef Ireth het volgende:
Het enige leuke hiervan vind ik de joker voor Ias, die gunde ik nu wel iets.
MA ís een joker, die gun ik hem niet..
Dat wordt wat als ze een nominatie krijgtquote:Op zondag 26 februari 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
jolien: ik zit hier met mn janksmoel waarom heb ik.. en weg beeld bij haar
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat wordt wat als ze een nominatie krijgt
gun factor van bartjequote:Op zondag 26 februari 2023 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
vind belachelijk dat MA weer kans kan krijgen op een PON
Voordeel bij het PON spel, had bart ook met dat zand en dat voordeel viel wel meequote:Op zondag 26 februari 2023 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
vind belachelijk dat MA weer kans kan krijgen op een PON
Dan had die Charlotte ook het horloge van haar vader moeten gunnen ( iets persoonlijks) Die heeft 2 persoonlijk kaarten uit de wall voor hem gehaald Zo kan je zien hoe die ook isquote:Op zondag 26 februari 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gun factor van bartjehad laatst pon van mimi gekregen
had ie niet om gevraagdquote:Op zondag 26 februari 2023 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan had die Charlotte ook het horloge van haar vader moeten gunnen ( iets persoonlijks) Die heeft 2 persoonlijk kaarten uit de wall voor hem gehaald Zo kan je zien hoe die ook is
Yep, daarom gun ik hem ook niet aan MAquote:Op zondag 26 februari 2023 14:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die heeft hem het hardst nodig deze week na die twist van BB.
haha wilde het net ook typen..quote:Op zondag 26 februari 2023 14:28 schreef Ireth het volgende:
Zal Lot ook half Engels schrijven?
Waarom zit ze nu op keukenrol te kalken? Ze kregen toch papier?
Lind en Lott een briefquote:Op zondag 26 februari 2023 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jolientje een brief moest schrijven, samen met Charlotte?
Nee Lindsey en Charlotte mogen allebei een eigen brief schrijven.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jolientje een brief moest schrijven, samen met Charlotte?
Heel de kaptafel vol inktquote:Op zondag 26 februari 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha wilde het net ook typen..
op keukenrol?
detailquote:Op zondag 26 februari 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
Jankmuil is toch blij met de foto opeens..
zegt zelf: raar maar ben details vergeten![]()
vraagt zich af welke andere harige hond ze steeds daar ophemelt
[ afbeelding ]
Dit moeten wij zien... en dan vervolgens een totale andere brief naar huis? Zoiets ??🤔quote:Op zondag 26 februari 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha wilde het net ook typen..
op keukenrol?
geloof dat hij genomineerd had hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 14:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voordeel bij het PON spel, had bart ook met dat zand en dat voordeel viel wel mee
stomme vraag misschien, betekend??quote:Op zondag 26 februari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu dat hele woord "nokkie" al zat
der zus ?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Geen idee, niet meegekregenBegreep dat het een ring is van iemand die nog leeft
Nee een voordeel bij de power of nominationquote:Op zondag 26 februari 2023 14:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat hij genomineerd had hoor
Van der zus begreep ikquote:Op zondag 26 februari 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Geen idee, niet meegekregenBegreep dat het een ring is van iemand die nog leeft
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die worst ff opensnijden ..kleine balletjes maken
lkkr door de spruitjes roerbakken
Ik begrijp sowieso niet dat er geen deelnemers zijn die zich van te voren een beetje verdiept hebben in het koken voor grotere groepen, of koken met minieme middelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die worst ff opensnijden ..kleine balletjes maken
lkkr door de spruitjes roerbakken
Kinderen krijgen hun eten voorgeschoteld dus koken die zelf ook nooit. Die profiteren van anderen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat er geen deelnemers zijn die zich van te voren een beetje verdiept hebben in het koken voor grotere groepen, of koken met minieme middelen.
Dat lijkt me toch een heel goede voorbereiding voor je de loods in gaatGewoon even oefenen thuis, lekker spruitjes maken of couscous of zelf brood bakken., zodat je in het huis jezelf goed kunt neerzetten door lekker te kunnen koken. Dan heb je toch al snel een streepje voor.
nou dat,..quote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat er geen deelnemers zijn die zich van te voren een beetje verdiept hebben in het koken voor grotere groepen, of koken met minieme middelen.
Dat lijkt me toch een heel goede voorbereiding voor je de loods in gaatGewoon even oefenen thuis, lekker spruitjes maken of couscous of zelf brood bakken., zodat je in het huis jezelf goed kunt neerzetten door lekker te kunnen koken. Dan heb je toch al snel een streepje voor.
Die ziet haar familie zaterdag.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan had die Charlotte ook het horloge van haar vader moeten gunnen ( iets persoonlijks) Die heeft 2 persoonlijk kaarten uit de wall voor hem gehaald Zo kan je zien hoe die ook is
quote:Op zondag 26 februari 2023 15:00 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey brief schrijven.
Hey girl, waddup. Douche is kaput.
Verder allemaal slangen. bye girl
quote:Op zondag 26 februari 2023 15:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en eh girl.. ik maak het niet te natt
zoals belloofd
van mij geen cam's oner de douche
niemand spot jou poes
yo yo
-knip-quote:Op zondag 26 februari 2023 15:20 schreef mario390 het volgende: