Jason mag haar wel. Probleem is dat Charlotte heel erg aan de oppervlakte blijft en vrijwel onmogelijk is om een goed gesprek mee te hebben. Kan zijn dat ze niet diep kan gaan omdat ze dan te veel bij het verdriet komt van het overlijden van haar vader en dus maar oppervlakkig blijft.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat het niet beter klikt tussen Jason en charlotte, die twee kunnen elkaar versterken.
quote:
dank, aangevuldquote:Op zondag 26 februari 2023 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij gaat Bart goochelen en showed Chiara haar talent als lieftallige assistent.
Vanavond gaat Ali starten. Elke avond een optreden.
Eehhmm... neequote:
Jason vroeg aan Chiara wat zij en Bart gaan doen. Chiara: wij gaan buikdansen, dat kan ik heel goed en Bart kan het toevallig ook😂quote:Op zondag 26 februari 2023 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... neewas ff brood halen, wat heb ik gemist??
Nope. Hij gaat zijn coins waarschijnlijk aan Bart geven. Bart, de man met principes die er niets mee doet..als dat zo is, begrijp ik daar niets vanquote:
Volgens mij mocht Bart ze uitdelen/geven aan medebewonersquote:Op zondag 26 februari 2023 10:39 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nope. Hij gaat zijn coins waarschijnlijk aan Bart geven. Bart, de man met principes die er niets mee doet..als dat zo is, begrijp ik daar niets van
Oke, dan begrijp ik het nog steeds niet. Geef ze dan aan iemand die er 1 of geen heeft, maak je die ook eens blij.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht Bart ze uitdelen/geven aan medebewoners
quote:Op zondag 26 februari 2023 10:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Jason vroeg aan Chiara wat zij en Bart gaan doen. Chiara: wij gaan buikdansen, dat kan ik heel goed en Bart kan het toevallig ook😂
Of doneer ze in de wasmachinepot. Heeft iedereen er wat aanquote:Op zondag 26 februari 2023 10:44 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oke, dan begrijp ik het nog steeds niet. Geef ze dan aan iemand die er 1 of geen heeft, maak je die ook eens blij.
Ik lig in m'n hoekjequote:Op zondag 26 februari 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit , in de woonkamer klaar![]()
gmd allen:)
MA ook Lindseyquote:Op zondag 26 februari 2023 11:01 schreef engine het volgende:
Jason schuift Bart naar voren. Ali Lindsey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |