Volgens mij kan Jason met iedereen opschieten hoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat het niet beter klikt tussen Jason en charlotte, die twee kunnen elkaar versterken.
Kon Jason eerder in het seizoen niet zijn nominatie kwijt spelen?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat als je al genomineerd bent?
Jason valt op natuurlijke schoonheidquote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat het niet beter klikt tussen Jason en charlotte, die twee kunnen elkaar versterken.
Ja maar dat was wel door de bewoners gekozen.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kon Jason eerder in het seizoen niet zijn nominatie kwijt spelen?
Je dagelijkse riedeltje weer ja komt vast door de door de niet botox in haar gezichtquote:Op zondag 26 februari 2023 09:55 schreef ben34567 het volgende:
Chacha lacht op een rare manier alsof de rest van haar gezicht niet meebeweegt. Is dat door de botox ?
Oh ja dat klopt.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
o ja klopt, toen hij moest vertrekken moest hij ging toen naar een andere kamerquote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ali gaat als eerste vanavond na het avondeten.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:10 schreef Angelique61 het volgende:
Wanneer gaat dit allemaal gebeuren?
Ziet er gestrest uit ali.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ali gaat als eerste vanavond na het avondeten.
Ze hebben gewoon lootjes getrokken hoor. Ali heeft gewoon pechquote:Op zondag 26 februari 2023 10:14 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Charlotte zou niet moeten mogen meedoen, ze veroorzaakt nu (terwijl ze een nominatie op zak heeft) dat Ali alleen moet spelen.
En als Charlotte zo haar nominatie kan wegspelen is het al helemaal spelvervalsing.
Sowieso dat ofwel Jason/Ias de vrijstelling krijgen of Charlotte/Lindseyquote:Op zondag 26 februari 2023 10:14 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Charlotte zou niet moeten mogen meedoen, ze veroorzaakt nu (terwijl ze een nominatie op zak heeft) dat Ali alleen moet spelen.
En als Charlotte zo haar nominatie kan wegspelen is het al helemaal spelvervalsing.
1 van de 2.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef ben34567 het volgende:
Leuk die optredens maar iedereen stemt gewoon op zijn favoriet; niet op de kwaliteit van de optredens. Jason en Ias dus vrijstelling deze week.
Leuke opdracht ditquote:Op zondag 26 februari 2023 10:20 schreef engine het volgende:
Jason en Ias schrijven het zo algemeen mogelijk op in de hoop toch meerdere dingen te krijgen
Nee heeft te maken dat hij zijn act als 1e moet doen en ook alleenquote:Op zondag 26 februari 2023 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit hem nog steeds niet lekker dat hij niet de populairste is denk ik en genomineerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |